ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، افراد معروف و چهره های متولد 27 بهمن و بیوگرافی چهره های متولد 27 بهمن و درگذشت بازیگران در 27 بهمن و هنرمندان فوت شده در بیست و هفت بهمن سلبریتی های به دنیا آمده در بیست و هفتم بهمن و مرگ افراد مشهور ایرانی را در نم نمک ببینید.

چهره های متولد و درگذشته در 27 بهمن

در روزشمار تاریخ تولد و درگذشت چهره های مشهور ایرانی به بیست و هفتمین روز از بهمن ماه رسیدیم. امروز 27 بهمن همزمان با سالروز درگذشت رضا ژیان از چهره های مشهور ایرانی و پوریا رحیمی سام از بازیگران موفق کشورمان است که در ادامه به معرفی بیشتر آنها می پردازیم.چهره های متولد و درگذشته در 27 بهمن [عکس و بیوگرافی]چهره های متولد و درگذشته در 27 بهمن [عکس و بیوگرافی]

چهره های درگذشته در 27 بهمن

رضا ژیان

رضا ژیان بازیگر ، کارگردان و فیلمنامه نویس کشورمان سال 1328 در تهران متولد شد.

رضا ژیان فعالیت هنری را از جوانی با تئاتر آغاز کرد و با فعالیت در کارگاه نمایش وابسته به تلویزیون به صورت حرفه ای وارد دنیای بازیگری شد.

27 بهمن سالروز درگذشت رضا ژیان بازیگر پیشکسوت

درگذشت رضا ژیان بازیگر کشورمان در 27 بهمن

این بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون در سریال هایی چون خانه پدری ، همسایه ها ، مسافر ری ، زیربازارچه ، آژانس دوستی ، محله بهداشت ، محله برو بیا و... به ایفای نقش پرداخت و با کارگردان های مشهوری در سینما همکاری کرد.

رضا ژیان در 27 بهمن 1381 در سن 53 سالگی درگذشت.

چهره های متولد 27 بهمن

ابراهیم ابراهیمیان

ابراهیم ابراهیمیان کارگردان ، نویسنده و تدوین گر 27 بهمن 1360 در طاد متولد شد. وی فارغ التحصیل رشته کارگردانی است. ابراهیمیان فعالیت سینمایی خود را از سال 1392 با فیلم «ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه» آغاز کرد.

27 بهمن تولد ابراهیم ابراهیمیان

27 بهمن تولد ابراهیم ابراهیمیان

پوریا رحیمی

پوریا رحیمی سام متولد 27 بهمن 1361 در هشتگرد است.

27 بهمن تولد پوریا رحیمی سام

27 بهمن تولد پوریا رحیمی سام

پوریا رحیمی سام یکی از پرکارترین بازیگران در عرصه تئاتر می باشد و فعالیت خود در سینما را با فیلم از جنوب شرقی آغاز کرده و با نقش کاوه در فیلم احتمال باران اسیدی به شهرت رسید.

او در سال 99 برای بازی در فیلم زالاوا به کارگردانی ارسلان امیری ، موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر شد.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(5 رای)
84%

نظر دادن