ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، افراد معروف و چهره های متولد 6 آذر و بیوگرافی چهره های متولد 6 آذر و درگذشت بازیگران در 6 آذر و هنرمندان فوت شده در شش آذر سلبریتی های به دنیا آمده در ششم آذر و مرگ افراد مشهور ایرانی را در نم نمک ببینید.

چهره های متولد و درگذشته در 6 آذر

در روزشمار تاریخ تولد چهره های مشهور ایرانی به ششمین روز از آذرماه رسیدیم. امروز 6 آذر همزمان با سالروز تولد و درگذشت افراد زیادی در دنیاست که ما در این مطلب به معرفی چهره های مشهور ایرانی متولد امروز می پردازیم.چهره های متولد و درگذشته 6 آذر [عکس و بیوگرافی]چهره های متولد و درگذشته 6 آذر [عکس و بیوگرافی]

این چهره های مشهور ایرانی متولد 6 آذرند

جمشید مشایخی

جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون کشورمان 6 آذر 1313 در تهران متولد شد.

تولد جمشید مشایخی در 6 آذر

جمشید مشایخی بازیگر کشورمان متولد 6 آذر است

جمشید مشایخی فعالیت در دنیای هنر را از سال 1349 آغاز کرد و در فیلم و سریال های ماندگار زیادی جلوی دوربین رفت و ایفاگر نقش های مثبت و منفی زیادی بود. گاو ، قیصر ، سوته دلان ، کمال الملک ، گلهای داوودی ، روز واقعه ، جرم ، عشق گمشده ، تبریز در مه و ... از جمله فیلم های جمشید مشایخی هستند.

جمشید مشایخی از سال 1395 با بیماری گوارشی دست و پنجه نرم می کرد تا سرانجام پس از تحمل یک دوره این بیماری در 13 فروردین 1398 در سن 84 سالگی در بیمارستان عرفان درگذشت.

داوود اسدی

داوود اسدی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 6 آذر 1348 در شهر ری متولد شد.

داوود اسدی بازیگر کشورمان متولد 6 آذر است

تولد داوود اسدی در 6 آذر

داوود اسدی با بازی در مجموعه ساعت خوش به شهرت و محبوبیت رسید و در سریال هایی چون نوروز 72 ، ساعت خوش ، پرواز 57 ، گلهای آفتابگردون ، نرگس و ... ایفای نقش کرد.

داریوش فرهنگ

داریوش فرهنگ بازیگر و کارگردان کشورمان 6 آذر 1326 در آبادان متولد شد.

تولد داریوش فرهنگ در 6 آذر

داریوش فرهنگ بازیگر کشورمان متولد 6 آذر است

داریوش فرهنگ مدرک تحصیلی اش را در زمینه کارگردانی تئاتر از دانشگاه تهران دریافت کرد و سال 1345 فعالیت در تئاتر را آغاز کرد و به عنوان بازیگر و کارگردان فعالیت در سینما و تلویزیون را ادامه داد. داریوش فرهنگ به عنوان بازیگر در فیلم هایی چون در جستجوی آرامش ، معصومیت از دست رفته ، نفس ، کلاه پهلوی ، پنج کیلومتر تا بهشت ، بی گناهان ، محاکمه و ... ایفای نقش کرد.

این چهره های مشهور ایرانی 6 آذ درگذشته اند

پروانه معصومی

پروانه معصومی بازیگر سینما و تلویزیون ایران 11 اسفند 1323 در تهران متولد شد و 6 آذر 1402 به علت عفونت ریوی درگذشت. 

پروانه معصومی بازیگر کشورمان 6 آذر درگذشت

پروانه معصومی بازیگر کشورمان 6 آذر درگذشت

او تحصیلاتش را در دانشکده زبان های خارجی دانشگاه ملی ایران به پایان رساند. او نخستین بار در سال 1350 در فیلم بی تا نقش کوتاهی گرفت و سال بعد در رگبار ساخته بهرام بیضایی نقش اول زن را بازی کرد.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(3 رای)
100%

نظر دادن