ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، افراد معروف و چهره های متولد 7 آبان و بیوگرافی چهره های متولد 7 آبان و درگذشت بازیگران در 7 آبان و هنرمندان فوت شده در هفت آبان سلبریتی های به دنیا آمده در هفتم آبان و مرگ افراد مشهور ایرانی را در نم نمک ببینید.

سالروز تولد و درگذشت چهره های مشهور ایرانی در 7 آبان

امروز هفتم آبان همزمان با سالروز تولد افراد زیادی در دنیاست و در چنین روزی افراد زیادی از دنیا رفته اند و امروز همزمان با سالروز درگذشتشان است. یکی از مناسبت هایی که به امروز 7 آبان نسبت داده شده است روز گرامیداشت کوروش پادشاه هخامنشی است.چهره های متولد و درگذشته 7 آبان [عکس و بیوگرافی]چهره های متولد و درگذشته 7 آبان [عکس و بیوگرافی]

اگر برایتان جالب است که با چهره های مشهور ایرانی متولد و درگذشته امروز بیشتر آشنا شوید ادامه این مطلب از چهره های نم نمک را از دست ندهید.

این چهره های مشهور ایرانی متولد 7 آبانند

فاطمه معتمدآریا

فاطمه معتمدآریا بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 7 آبان 1340 در تهران متولد شد.

چهره های مشهور ایرانی متولد 7 آبان

فاطمه معتمدآریا بازیگر کشورمان متولد 7 آبان است

فاطمه معتمدآریا بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و اولین بار با عروسک گردانی مدرسه موش ها به تلویزیون آمد و بازی در مجموعه گل پامچال از او چهره ماندگاری ساخت.

احسان خواجه امیری

احسان خواجه امیری خواننده و آهنگساز کشورمان 7 آبان 1363 در تهران متولد شد.

چهره های مشهور ایرانی متولد 7 آبان

احسان خواجه امیری خواننده کشورمان متولد 7 آبان است

احسان خواجه امیری پسر حسین خواجه امیری معروف به ایرج از خواننده قدیمی کشورمان است که موسیقی را از دوران کودکی آغاز کرد و اولین بار در 19 سالگی آلبوم موسیقی اش را روانه بازار کرد و تاکنون هشت آلبوم را روانه بازار موسیقی کرده است.

این چهره مشهور ایرانی درگذشته 7 آبان است

ایران درودی

ایران دَرودی نقاش ایرانی در 11 شهریور 1315 متولد شد. او همچنین کارگردان ، نویسنده ، منتقد هنری و استاد دانشگاه رشته تاریخ هنر بود. درودی به عقیده برخی پیرو مکتب فراواقع گرایی (سورئالیسم) بود.

چهره های مشهور ایرانی درگذشته 7 آبان

ایران درودی در 11 شهریور 1400 به بیماری کرونا مبتلا شد اما بهبود یافت و سرانجام 7 آبان 1400 در آی سی یو بیمارستان دی درگذشت.

سعید امینی

سعید امینی بازیگر سینمای ایران 7 آبان 1392 درگذشت.

چهره های مشهور ایرانی درگذشته 7 آبان

سعید امینی بازیگر کشورمان درگذشته 7 آبان است

سعید امینی بازیگری که تنها بازی در فیلم نفس عمیق به کارگردانی پرویز شهبازی را در کارنامه هنری اش دارد 7 آبان سال 92 بر اثر گاز گرفتگی درگذشت. بازی سعید امینی در فیلم نفس عمیق مورد توجه بسیاری از اهالی سینما قرار گرفت.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(4 رای)
100%

نظر دادن