ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، افراد معروف و چهره های متولد 7 بهمن و بیوگرافی چهره های متولد 7 بهمن و درگذشت بازیگران در 7 بهمن و هنرمندان فوت شده در هفت بهمن سلبریتی های به دنیا آمده در هفتم بهمن و مرگ افراد مشهور ایرانی را در نم نمک ببینید.

چهره های متولد و درگذشته در 7 بهمن

اگر بخواهیم به چهره های مشهور ایرانی متولد شده در امروز یعنی 7 بهمن اشاره کنیم باید نامی از آناهیتا درگاهی و زنده یاد پرویز فنی زاده پدر دنیا فنی زاده مادر کلاه قرمزی ببریم.چهره های متولد و درگذشته 7 بهمن [عکس و بیوگرافی]چهره های متولد و درگذشته 7 بهمن [عکس و بیوگرافی]

تولد چهره های مشهور ایرانی در 7 بهمن

پرویز فنی زاده

پرویز فنی زاده یکی از چهره های مشهور ایرانی است که در 7 بهمن 1316 متولد شده است.

چهره های مشهور ایرانی متولد 7 بهمن ماه

پرویز فنی زاده در 7 بهمن ماه متولد شد

او در سال 1352 به خاطر بازی در فیلم رگبار جایزه بهترین نقش اول مرد را از جشنواره سینمایی سپاس گرفت. وی در مدت 20 سال کار هنری در بیش از 19 فیلم سینمایی ، از جمله تنگسیر ، و 70 نمایش ، از جمله پهلوان اکبر می میرد ، نقش بازی کرد. وی پس از بازی در دو سریال سلطان صاحبقران و دایی جان ناپلئون ، به محبوبیت زیادی دست یافت.

او در فیلم های دیگری چون غریبه (شاپور قریب ، 1351) شام آخر (شهیار قنبری ، 1355) جمعه (کامران قدکچیان ، 1356) سرخ پوست ها (غلام حسین لطفی ، 1357) ، باغ بلور (ناصر محمدی ، 1357) قدغن (علیرضا داود نژاد ، 1357) و اعدامی (محمد باقر خسروی ، 1360) نیز بازی کرد که با مرگش رضا کرم رضایی نقش او را در فیلم اعدامی بر عهده گرفت.

پرویز فنی زاده در 5 اسفند 1358 بر اثر بیماری کزاز در 42 سالگی در بیمارستان ایرانمهر تهران درگذشت و در بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی نقاش و بازیگر سینما و تئاتر ایرانی 7 بهمن 1366 در تهران متولد شد.

چهره های مشهور ایرانی متولد 7 بهمن ماه

آناهیتا درگاهی در 7 بهمن متولد شد

او نخستین دوره های بازیگری را نزد فرزاد موتمن گذراند. موتمن در سال 1394 او را برای بازی در فیلم خود با عنوان آخرین بار کی سحر را دیدی؟ برگزید. درگاهی تحصیلات خود را در رشته هنر ادامه داد و کارشناسی اش را در رشته گرافیک و کارشناسی ارشدش را در رشته نقاشی از دانشگاه هنر تهران دریافت کرد. او در دی ماه 1395 با اشکان خطیبی ، بازیگر ، مجری ، خواننده و کارگردان تئاتر ، ازدواج کرد.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(2 رای)
100%

نظر دادن