ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، افراد معروف و چهره های متولد 7 مرداد و بیوگرافی چهره های متولد 7 مرداد و درگذشت بازیگران در 7 مرداد و هنرمندان فوت شده در هفت مرداد سلبریتی های به دنیا آمده در هفتم مرداد و مرگ افراد مشهور ایرانی را در نم نمک ببینید.

چهره های متولد و درگذشته در 7 مرداد

روزها به سرعت درحال سپری شدن است و انگار همین دیروز بود که اولین روز از گرمترین فصل سال را آغاز کردیم . امروز هفتمین روز از مردادماه همزمان با سالروز اتفاقات تلخ و شیرین زیادی در دنیاست و برای خیلی از افراد یادآور خاطراتی است که این روز را ماندگار کرده است.چهره های متولد و درگذشته 7 مرداد [عکس و بیوگرافی]چهره های متولد و درگذشته 7 مرداد [عکس و بیوگرافی]

امروز 7 مرداد همزمان با سالروز تولد افراد زیادی در دنیاست که ما در این مطلب به معرفی چهره های مشهور ایرانی متولد امروز اشاره میکنیم.

این چهره های مشهور ایرانی متولد 7 مرداد است

مسعود کیمیایی

مسعود کیمیایی کارگردان پیشکسوت کشورمان 7 مرداد 1320 در تهران متولد شد.

چهره های مشهور ایرانی متولد 7 مرداد

مسعود کیمیایی کارگردان کشورمان متولد 7 مرداد است

مسعود کیمیایی پدر پولاد کیمیایی بازیگر کشورمان است که از سال 48 با ساخت فیلم قیصر نگرش تازه ای در سینما ایجاد کرد و فیلم های پرطرفداری چون گوزن ها ، دندان مار ، سلطان ، حکم ، جرم و قاتل اهلی را کارگردانی کرده است.

آناهیتا افشار

آناهیتا افشار بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 7 مرداد 1365 در تهران متولد شد.

چهره های مشهور ایرانی متولد 7 مرداد

آناهیتا افشار بازیگر کشورمان متولد 7 مرداد است

آناهیتا افشار بازی در سینما را از سال 87 با فیلم زندگی با چشمان بسته آغاز کرد و سریال سایه بان ، مدینه ، زیر هشت ، رستگاران و سه در چهار از معروف ترین سریال های تلویزیونی او است.

نوید فرح مرزی

نوید فرح مرزی بازیگر ، چهره پرداز و طراح لباس سینما و تلویزیون 7 مرداد 1351 در تهران متولد شد.

تولد نوید فرح مرزی طراح چهره پرداز و بازیگر

7 مرداد سالروز تولد نوید فرح مرزی بازیگر تئاتر

نوید فرح مرزی به عنوان چهره پرداز و طراح لباس در فیلم های زیادی حضور داشته است و به نظر میرسد اولین تجربه هنری او مربوط به سال 77 است.

رهام هادیان

رهام هادیان خواننده گروه ماکان بند 7 مرداد 1370 در تهران متولد شد.

تولد رهام هادیان خواننده ماکان بند

7 مرداد سالروز تولد رهام هادیان خواننده ماکان بند

رهام هادیان خواننده جوان گروه ماکان بند است که به همراه امیر مقاره با تشکیل گروه ماکان بند حسابی در دل مخاطبان جا باز کردند و آهنگ هر بار این درو یکی از معروف ترین آهنگ های این گروه است.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(8 رای)
80%

نظر دادن