ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، افراد معروف و چهره های متولد 9 آذر و بیوگرافی چهره های متولد 9 آذر و درگذشت بازیگران در 9 آذر و هنرمندان فوت شده در نه آذر سلبریتی های به دنیا آمده در نهم آذر و مرگ افراد مشهور ایرانی را در نم نمک ببینید.

چهره های متولد و درگذشته در 9 آذر

در روزشمار تاریخ تولد چهره های مشهور ایرانی به نهمین روز از آذرماه رسیدیم . امروز 9 آذر همزمان با سالروز تولد افراد زیادی در دنیاست که ما در این مطلب به معرفی چهره های مشهور ایرانی متولد امروز اشاره میکنیم.چهره های متولد و درگذشته 9 آذر [عکس و بیوگرافی]چهره های متولد و درگذشته 9 آذر [عکس و بیوگرافی]

اگر برایتان جالب است که بدانید کدام یک از چهره های مشهور ایرانی امروز سالروز تولدشان را جشن میگیرند تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

این چهره های مشهور ایرانی متولد 9 آذرند

آزاده نامداری

زنده یاد آزاده نامداری مجری تلویزیون کشورمان 9 آذر 1363 متولد شد و در 6 فروردین 1400 درگذشت.

چهره های مشهور ایرانی متولد 9 آذر

آزاده نامداری مجری کشورمان در 9 آذر متولد شد

آزاده نامداری با اجرای برنامه تازه ها در سیمای خانواده به شهرت رسید و کم کم وارد دنیای اجرا شد و در این حوزه به عنوان یکی از مجریان جوان شناخته شد. ازدواج با فرزاد حسنی و جدایی از او ، ماجرای سفر سوئیس از حواشی زندگی او است.

پانته آ پناهی ها

پانته آ پناهی ها بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 9 آذر 1356 در تهران متولد شد.

پانته آ پناهی ها بازیگر بانوی عمارت

پانته آ پناهی ها بازیگر کشورمان در 9 آذر متولد شد

پانته آ پناهی ها از چهره های شناخته شده دنیای تئاتر است که برای اولین بار با سریال بانوی عمارت به تلویزیون آمد و ایفاگر نقش شربت در سریال شهرازد بود.

این چهره های مشهور ایرانی درگذشته 9 آذرند

بیژن الهی

بیژن الهی شیرازی شاعر ، مترجم و نقاش ایرانی در 16 تیر 1324 متولد و در 9 آذر 1389 درگذشت.

تاریخ فوت بیژن الهی به همراه بیوگرافی

بیژن الهی شاعر و نقاش کشورمان درگذشته 9 آذر است

بیژن الهی ، نقاش ، شاعر و مترجم آوانگارد ایرانی در شانزدهم تیر ماه هزار و سیصد و بیست و چهار خورشیدی در تهران متولد شد. او کودکی و نوجوانی خود را در محله استخر ، چهار راه حسن آباد سپری کرد و همان جا بود که با جواد حمیدی آشنا شد و در کلاس های آموزشی استاد حمیدی ، نقاشی را به صورت مقوله ای حرفه ای دنبال و نسبت به زنده گی و هنر نقاشان فرنگی شناخت پیدا کرد.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(2 رای)
100%

نظر دادن