ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو و اموزش بهینه سازی سایت و سئو سازی سایت و Co سایت چیست و آموزش بهینه سازی سایت وردپرس و سئو چیست و افزایش ترافیک سایت و سئو و بهینه سازی و سئو سایت چیست در نم نمک.

آموزش تصویری بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

این روزها بالا آوردن سایت در موتورهای جستجو مخصوصا گوگل یکی از سخت ترین کارهای ممکن شده است و تعداد رقیبان ، روز به روز در حال افزایش است. در این مقاله از سایت نم نمک می خواهیم چند تکنیک برای بهبود سایت شما آمورش دهیم. قبل از آموزش همیشه این جمله را به یاد داشته باشید که مطلب در دنیای سئو پادشاه می باشد.بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو چیست؟ [آموزش تصویری]بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو چیست؟ [آموزش تصویری]

چگونه سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنیم

اختصاص دادن زمانی مناسب برای نوشتن مطلب عالی :

قانون اول این است که اولویت مطلب نوشتن اول برای مردم است و سپس موتورهای جستجو. این قانون بدین معناست که اگر شما یک مطلب خوب برای خوانندگان وب سایت خود بنویسید و برای آنها جذاب باشد ، قطعا موتورهای جستجو تشخیص خواهند داد که این مطلب مفیدی است. حال کارهایی که بعد از انتشار مطلب انجام باید دهید عبارتند از :

  • بعد از انتشار مطلب خود ، آن را در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک ، تویتر ، گوگل پلاس و دیگر شبکه ها به اشتراک بگذارید. همیشه شبکه های اجتماعی برای موتورهای جستجو اهمیت دارند و اگر شما مطلبی را شِیر کنید تاثیر خوبی روی سایت شما می گذارد.
  • یکی دیگر از راههای اشتراک که باید آن را انجام دهیدف استفاده از بوکمارک ها هستند که برخی از آنها عبارتند از : Reddit، Delicious، Digg. تنها کاری که شما باید بکنید این است که در سایت ها عضو شوید و سپس لینک خود را مانند فیسبوک به اشتراک بگذارید.
  • بازنویسی برخی از مطالب قدیمی : این کار خیلی مفید است از آن جهت که هم کاربران آن مطلب را می بینند و هم موتور جستجو می فهمد که این مطلب هنوز قدیمی نشده است. برای بازنویسی می توانید به مطلب چند عکس اضافه کنید ، یا یک خط در مورد همان موضوعی که است بنویسید. یا می توانید به آن مطلب از دیگر مقالات خود لینک دهید.

چگونه سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنیم

ترفندهای سئو و بهینه سازی سایت

گرفتن لینک از دیگر سایت ها برای سایت خود :

خوب می دانید که لینک یکی از فاکتورهای مهم برای بالا آوردن سایت در موتورهای جستجو است. البته شما از سایتی که لینک دریافت می کنید باید مطمئن شوید لینکی خوب و مفید برای سایت شما خواهد بود.

  • یکی از راههای ساخت بک لینک عضو شدن در انجمن ها و قرار دادن لینک سایت خود در امضا می باشد. این یکی از روش های ساده می باشد.
بهینه سازی تصاویر :

بهینه سازی تصاویر برای موتورهای جستجو بسیار مهم می باشد زیرا بهینه سازی شما در بخش های دیگر سئو مانند Bounce Rate و کارآیی ( Usability ) تاثیر مستفیم دارد. شما باید برای تمامی تصاویری که در سایت خود استفاده می کنید ، توضیحات و ALT بنویسید.

  • شما تنها کاری که باید بکنید این است که در بخش توضیحات عکس ، عنوان مطلب را قرار دهید یه چند کلمه کلیدی بنویسد.

چگونه سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنیم

لینک سازی داخلی :

این بدان معناست که کلمات کلیدی خود را به دگیر مطالب لینک دهید. یعنی اینکه اگر شما قبلا یک مطلب مثلا به عنوان آموزش سئو نوشتید و در مطلب جدید در مورد بک لینک است و در آن از کلمه سئو استفاده کرده اید ، این کلمه را به آموزش سئو لینک کنید.

چگونه سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنیم

توجه به تعداد کلمات استفاده شده :

یکی از موتورهای جستجو به نام گوگل به تعداد کلمات خیلی اهمیت می دهد و به گفته آنها باید یک مطلب حداقل دارای 250 کلمه باشد تا یک مقاله مفید به حساب آید.

چگونه سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنیم

عدم انتشار مطالب تکراری :

سعی کنید در سایت خود یک مطلب را بیشتر منتشر نکنید. یکی دیگر از کارهایی که کاربران انجام می دهند ، این است که از دیگر سایت ها کپی می کنند که این کار به سایت شما ضربه بزرگی می زند. حداقل مطلبی را که کپی می کنید ، عنوان آن را عوض کنید و چند خط اول آن را ویرایش کنید.

چگونه سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنیم

قرار دادن تایتل :

یکی از مهمترین بخش یک مطلب تایتل آن می باشد که موتورهای جستجو براساس آنها سایت شما را نمایش می دهند. حال شما باید تایتل را با کلمات مفید و سرچ خور پر تکمیل کنید تا رتبه خوبی بدست آورید.

چگونه سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنیم

استفاده از تگ های h1، h2، h3، h4 :

خوب بزارید از همین اول بگویم که چی کار باید کنید.

  • از تگ h1 برای تاتیل ها استفاده کنید و در هر صفحه نباید بیشتر از یکی تگ اچ 1 باشد.
  • تگ h2 بعد از تگ h1 اهمیت بسازیی دارد. شما می توانید درون مطالب از تگ h2 استفاده کنید.
پر کردن تگ های متا :

مدیریت های محتوا دارای دو تگ دیگر به نام Meta keywords و Meta description می باشند که اولی زیاد مهم نیست ولی شما دومی را باید با توجه به مقاله خود یک توضیحات خوب همراه با کلمات کلیدی مهم بنویسید.

ایجاد نقشه سایت :

یکی از مهمترین کارهایی که باید انجام دهید ، این است که یک سایت مپ برای سایت خود ایجاد کنید و به گوگل معرفی کنید تا بتواند لینک های شما را راحت تر پیدا کند. شما می توانید با رفتن به سایت http://www.xml-sitemaps.com یک سایت مپ با تعداد لینک محدود 500 ایجاد کنید.

چگونه سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنیم

چگونه سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنیم؟

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن