ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در این مطلب قصد داریم به معرفی ابزارهایی برای اسکن و بررسی امنیتی وب سایت ها بپردازیم. هرچند توسعه دهندگان و مدیران سیستم با رعایت نکات امنیتی می توانند امنیت وب سایت یا اپلیکیشن را تا حد زیادی تامین کنند.

اسکن آنلاین باگ سایت

پیش ترها وقتی صحبت از وب سایت ها و اپلیکیشن ها می شد ، توجه بیشتر به کارایی ، طراحی ، سئو و مارکتینگ بود ، اما حالا یکی از مسائل مهم پیش رو توجه به امنیت آن وب سایت یا نرم افزار است. اهمیت این موضوع فقط برای توسعه دهنده نیست ، بلکه کاربری که از وب سایت یا نرم افزاری استفاده می کند هم به امنیت آن اهمیت می دهد. حفظ امنیت آنلاین و حریم شخصی یکی از دغدغه های اصلی اشخاصی است که به هر طریقی با دنیای دیجیتال در ارتباط هستند.تست انلاین و ابزار بررسی امنیت سایتتست انلاین و ابزار بررسی امنیت سایت

در این مطلب قصد داریم به معرفی ابزارهایی برای اسکن و بررسی امنیتی وب سایت ها بپردازیم. هرچند توسعه دهندگان و مدیران سیستم با رعایت نکات امنیتی می توانند امنیت وب سایت یا اپلیکیشن را تا حد زیادی تامین کنند ، ولی چک کردن وب سایت ها با ابزارهای زیر نیز می تواند کمک خوبی هم برای تولید کننده و هم استفاده کننده باشد.

5 ابزار آنلاین برای اسکن امنیت وب سایت

1- Scan My Server

ابزار Scan My Server یکی از جامع ترین گزارش ها را درباره انواع آسیب پذیری های سایت از جمله Cross Site Scripting ، تزریق SQL ، تزریق کد PHP و Blind SQL Injection و موارد دیگر می دهد. گزارش اسکن همراه با جزئیات به ایمیل شما فرستاده می شود.

 Scan My Server

2- SUCURI

SUCURI یکی از معروفترین ابزارهای رایگان جهت اسکن وب سایت برای نرم افزارهای مخرب و مسائل امنیتی است. شما می توانید به سرعت وب سایت تان را برای نرم افزارها مخرب ، لیست سیاه و اسپم اسکن کنید. SUCURI از وب سایت شما در برار تهدید های آنلاین محافظت می کند ، و روی انواع CMS های رایج مانند wordPress، Joomla، Magento، Drupal و phpPP و … کار می کند.

SUCURI

3- Qualys SSL Labs

SSL Labs یکی از پر استفاده ترین ابزارها برای تست امنیتی SSL وب سرورها است. این ابزار خیلی دقیق آدرس https وب سایت را آنالیز می کند که شامل تاریخ انقضا ، نسخه SSL/TLS ، شبیه سازی Handshake ، جزئیات پروتکل ، امتیاز کلی و cipher و موارد دیگر می باشد. اگر برای وب سایت تان از پروتکل https استفاده می کنید ، همین الان با ابزار SSL Labs آن را چک کنید.

Qualys SSL Labs

4- Quttera

Quttera وب سایت را برای نرم افزار مخرب و آسیب پذیری اکسپلوید بررسی می کند. این ابزار امنیتی وب سایت شما را برای پیدا کردن فایل های مخرب ، فایل های مشکوک و … بررسی می کند.

Quttera

5- Detectify

Detectify اسکنر امنیتی وب سایت بر پایه SaaS است. این ابزار امنیتی وب سایت شما را در برابر نرم افزارهای مخرب ، فایل های مخرب اسکن و بررسی می کند ، با استفاده از Detectify می توانید بیش از 100 تست امنیتی را روی وب سایت تان انجام دهید. شما می توانید 21 روز به صورت رایگان از این ابزار استفاده کنید ، و سپس برای ادامه حفاظت از وب سایت تان باید ثبت نام کنید.

Detectify

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(7 رای)
65.8%

نظر دادن