ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، استادیوم های آینده و استادیوم های فوتبال آینده و معماری استادیوم های آینده و طراحی استادیوم های آینده و پیش بینی شکل استادیوم های آینده و استادیوم ها در آینده و پیش بینی استادیوم های آینده به وسیله هوش مصنوعی و شکوهی نوین برای استادیوم های آینده در نم نمک.

پیش بینی استادیوم های آینده به وسیله هوش مصنوعی توسط معمار ایرانی

«پوریا باباخانی» ، معمار ایرانی در طراحی هایی که با کمک هوش مصنوعی انجام شده اند ، شکل ظاهری استادیوم های آینده را پیش بینی کرده است.استادیوم های آینده فوتبال چگونه خواهد بود؟استادیوم های آینده فوتبال چگونه خواهد بود؟

به گزارش نم نمک و به نقل از دیلی میل ، لندن میزبان برخی از شناخته شده ترین استادیوم های جهان است اما اگر پیش بینی های یک معمار ایرانی قابل انجام شدن باشند ، این مکان های نمادین می توانند در آینده با تحولی شگرف روبه رو شوند.

«پوریا باباخانی»(Pouria Babakhani) ، معمار ایرانی مستقر در هامبورگ ، از یک سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی برای پیش بینی ظاهر و شرایط استادیوم های لندن استفاده کرده است. به نظر می رسد که طراحی های آینده نگر او مستقیماً از داستان های علمی-تخیلی آمده اند.

 استادیوم های آینده

 استادیوم های آینده

 استادیوم های آینده

 استادیوم های آینده

باباخانی برای ایجاد تصاویر ، برنامه موسوم به «میدجرنی»(Midjourney) استفاده کرد. این برنامه از هوش مصنوعی برای تبدیل کردن متن به تصویر استفاده می کند.

باباخانی گفت : برنامه های طراحی مبتنی بر هوش مصنوعی ، توانایی ساده سازی فرآیند طراحی را دارند و به معماران امکان می دهند که به جای صرف کردن زمان برای کارهای دستی ، بر مفهوم سازی و اصلاح ایده های خود تمرکز کنند. این کار می تواند به احیای معماری رویایی کمک کند تا طراحان بتوانند به طور کامل از پتانسیل خلاقانه خود استفاده کنند و مرزهای ممکن را در مورد آنچه در محیط ساخته می شود ، تغییر دهند.

 استادیوم های آینده

برخی از طرح ها بی شباهت به استادیوم های کنونی نیستند آنها طرحی بیضی شکل را به نمایش می گذارند که دارای سقف باز است اما سایر طرح ها به چیزی که امروزه در سرتاسر جهان می بینیم ، شباهتی ندارند. به نظر می رسد یکی از استادیوم ها در بالای یک آسمان خراش قرار دارد؛ با سقف شیشه ای که در بالای یک پایه فلزی به شکل بشقاب پرنده قرار گرفته است. یک استادیوم دیگر که مانند یک توپ فوتبال است ، یک ساختار کروی بزرگ را شامل می شود که طرح معروف شش ضلعی روی آن حک شده است.

اگرچه طرح های باباخانی صرفاً مفهومی هستند اما اخیراً در طول جام جهانی 2022 شاهد مجموعه ای از طرح های جدید استادیوم در قطر بودیم.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن