ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، یکی از طراحان شناخته شده به نام " وینسنت کالبائوت " از طرح مفهومی و جالب خود که تلفیقی از هنر، علم و زیبایی است را به عنوان طرح پیشنهادی خود برای آینده کلیسای نوتردام پیشنهاد نمود.

طراحی کلیسای نوتردام چگونه خواهد بود؟

همان گونه که مطلع هستید ، کلیسای بزرگ نوتردام پاریس یکی از مقاصد گردشگری بزرگ جهان می باشد که سالانه تعداد زیادی از گردشگران را از اقصی نقاط جهان به خود جذب می کند و آمار بازدید سالانه این کلیسا چیزی بیش از 12 میلیون گردشگر می باشد که آمار بسیار زیادی است و نشانه ای از اشتغال زایی در میان مردم این منطقه می باشد.طراحی کلیسای نوتردام چگونه خواهد بود؟ + عکسطراحی کلیسای نوتردام چگونه خواهد بود؟ + عکس

با این حال این کلیسا متاسفانه حدودا در یک ماه گذشته دچار آتش سوزی و احتراق شد و آسیب بسیار زیادی به این سازه باستانی که در سال 1163 میلادی تاسیس شده بود ، وارد شد و به همین دلیل در پی این اتش سوزی تعدادی از طراحان برای ترمیم و بازسازی این کلیسا ایده های مختلفی را پیشنهاد داده اند.

از این رو یکی از طراحان شناخته شده به نام " وینسنت کالبائوت " از طرح مفهومی و جالب خود که تلفیقی از هنر ، علم و زیبایی است را به عنوان طرح پیشنهادی خود برای آینده کلیسای نوتردام پیشنهاد نمود. جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی نم نمک خواهیم گفت.

طراحی کلیسای نوتردام چگونه خواهد بود؟ + عکس

بعد از احتراق و خسارت های زیادی که کلیسای باستانی نوتردام پاریس وارد گشت ، طراحان زیاد طرح هایی را برای بازسازی این سازه پیشنهاد داده اند که در این مطلب ما قصد داریم طرح طراح معروف به نام " وینسنت کالبائوت " را به شما معرفی سازیم.

طراحی کلیسای نوتردام چگونه خواهد بود؟ + عکس

آقای وینسنت در این طرح پیشنهادی از ایده های جالبی استفاده کرده است و این به نحوی می باشد که سقف این سازه از ایده جالب مثلثی و شیشه ای استفاده شده است که ساخت و اجرای چنین ایده ای در کنار سختی هایی که در پی دارد ، می تواند در زیبایی و جذابیت این سازه باستانی موثر واقع شود.

طراحی کلیسای نوتردام چگونه خواهد بود؟ + عکس

از این رو این طرح 3 بعدی که نتیجه تلاش آقای وینسنت می باشد ، می تواند حتی در تامین برق این مجموعه با استفاده از پنل های خورشیدی موثر واقع شود و به نحوی به مرحله خودکفایی برسد و گلخانه ای که قرار است در زیر این ایده مثلثی قرار گیرد ، می تواند در تهویه و حتی زیبایی این مجموعه موثر واقع شود.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن