ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، گروه معمار کوچکی به نام " Bert " از خانه های جدید و مدرن خود به نام " Baumbau " رونمایی کردند که خانه های مینیمالیست و مدرنی می باشند که مناسب زندگی در جنگل ها هستند.

کلبه های جنگلی و مدرن چوبی آینده!

همواره اغلب اوقات زمانیکه در رویای خود غرق شده ایم ، به آرزوهایی فکر می کنیم که می توانند آرامش بخش لحظه ای ما باشند که قطعا جذابیت بسیار زیادی دارند و دوست داریم تا هر چه سریع تر به آن برسیم. با این حال یکی از آرزوهایی که اکثر ما ممکن است آنرا در ذهن خود تصور کرده باشیم ، زندگی رویایی و جالبی در جنگل می باشد که این نیازمند خانه ای رویایی خواهد بود.کلبه های جنگلی و مدرن چوبی آینده! + عکسکلبه های جنگلی و مدرن چوبی آینده! + عکس

این می تواند ریشه در سخت و دشوار بودن زندگی در شهر باشد و این سختی شاید در اکثر ما دیده شود و به همین دلیل بیشتر تلاش می کنیم تا در اولین فرصت و زمان اضافی همراه با دوستانمان به طبیعت برویم و اوقات فراقت را در آنجا بگذرانیم. با این حال زندگی کردن در جنگل های بزرگ نیز سختی های خود را دارا می باشند و شاید در اثر روبرو شدن با دشواری هایی که دارد ، دیدمان نسبت به این رویا تغییر یابد!

با این حال علیرغم پیشرفت تکنولوژی در عرصه های گوناگون ، خانه ها نیز در حال تغییر و تحول و مدرن شدن می باشند و سبک و سیاق گذشته خود را از دست داده اند و سعی و تلاش بر آن است تا در کنار جذابیت و زیبایی ، فضای کمتری را اشغال کنند که نام چنین خانه هایی بیشتر با عنوان خانه های مدرن مینیمالیست شناخته می شود.

کلبه های جنگلی و مدرن چوبی آینده! + عکس

از این رو گروه معمار کوچکی به نام " Bert " از خانه های جدید و مدرن خود به نام " Baumbau " رونمایی کردند که خانه های مینیمالیست و مدرنی می باشند که مناسب زندگی در جنگل ها هستند و با وجود ابعاد کوچکی که دارند می توانند نیاز هر انسان را برطرف کنند. برای مثال این خانه های منحصر بفرد دارای آشپزخانه ، حمام ، اتاق خواب ، اتاق نشیمن و... می باشند.

کلبه های جنگلی و مدرن چوبی آینده! + عکس

اما چگونه چنین چیزی ممکن است که در خانه ای با این ابعاد بتوان تمام نیازهای اصلی را برطرف کرد؟ علت بسیار ساده است و آن هم پیشرفت تکنولوژی و فناوری می باشد.

کلبه های جنگلی و مدرن چوبی آینده! + عکس

با این حال اگر شما نیز قصد خرید چنین خانه هایی را دارید ، می توانید در سفارش خود تعداد طبقات را نیز لحاظ کنید که هر چه تعداد طبقات بیشتر باشد قطعا آپشن های بیشتری برای زندگی خواهید داشت.

کلبه های جنگلی و مدرن چوبی آینده! + عکس

همچنین طبق گزارشات انجام شده ، گفته می شود این خانه های چوبی و مدرن تا بهار سال 2020 میلادی به بازارهای جهانی عرضه خواهند شد.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن