ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل داریوش شجاعیان بازیکن فوتبال به همراه عکس های خانوادگی و تیمها و باشگاههای داریوش شجاعیان با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه داریوش شجاعیان و همسرش(Daroush Shojaeian)

  • نام اصلی : داریوش شجاعیان
  • متولد : 18 فروردین 1371 شیراز
  • زمینه فعالیت : ورزش فوتبال
  • پیشه : فوتبالیست
  • مدرک تحصیلی :
  • سالهای فعالیت : 1381 تاکنون
  • قد : 178 سانتی متر

بیوگرافی کامل داریوش شجاعیان

داریوش شجاعیان متولد 18 فروردین 1371 در شیراز ، بازیکن فوتبال اهل ایران است.بیوگرافی داریوش شجاعیان فوتبالیست و همسرش + زندگینامهبیوگرافی داریوش شجاعیان فوتبالیست و همسرش + زندگینامه

داریوش شجاعیان - Daroush Shojaeian

داریوش شجاعیان - Daroush Shojaeian

قد داریوش شجاعیان 178 سانتی متر است و در پست هافبک هجومی بازی می کند ، قبل از شروع فوتبال باربر مبل بود حالا در لیگ برتر حضور دارد و از طرفداران بارسلونا می باشد.

برادر فوتبالیست

امین شجاعیان هافبک باتجربه فجر سپاسی شیراز برادر بزرگتر داریوش شجاعیان است.

شروع با فجر و ورود به لیگ برتر

فوتبال را بصورت جدی از سال 1381 وقتی 9 ساله بود با آکادمی باشگاه فجرسپاسی شروع کرد تا اینکه بعد 7 سال توانست در سال 1388 با این تیم وارد لیگ برتر شود.

عکسهای جدید داریوش شجاعیان

عکسهای جدید داریوش شجاعیان

دیپورت به لیگ دسته 3

بعد از رفتن غلام پیروانی و آمدن محمد یاوری بعنوان سرمربی به فجرسپاسی ، شجاعیان از تیم کنار گذاشته شد به همین خاطر تابستان سال 89 به تیم دسته سوم بهمن شیراز رفت.

درخشش در ماشین سازی تبریز

این بازیکن بعد از 5 سال حضور در تیم بهمن ، که به دسته دو آمده بود ، در جریان یک بازی تدارکاتی برابر ماشین سازی تبریز با درخشش خود مورد توجه فراز کمالوند قرار گرفت.

به این ترتیب او در سال 94 با قرارداد دو ساله به تبریز رفت .او در پایان لیگ پانزدهم ، با حضور در 28 بازی و به ثمر رساندن 5 گل و کسب امتیاز میانگین 2/75 از وبسایت برنامه 90، جزو 10 بازیکن برتر فصل قرار گرفت.

داریوش شجاعیان فوتبالیست

داریوش شجاعیان فوتبالیست

ورود به استقلال تهران

داریوش شجاعیان 29 خراد 1396 بعد از پایان قرارداد خود با ماشین سازی با قرارداد سه ساله به استقلال تهران به سرمربیگری علیرضا منصوریان پیوست.

مبلغ رضایت نامه او 1/5 میلیارد تومان بود که استقلال آنرا پرداخت.

داریوش شجاعیان بازیکن استقلال

داریوش شجاعیان بازیکن استقلال

از باربری تا لوله کشی و تاسیسات

قبل از اینکه فوتبالیست شوم خیلی کارها را امتحان کردم.

کلا از نوجوانی زیاد کار کردم ، از شغل هایی که داشتم باربری مبل بود ، کار فنی هم زیاد کردم ، مثل کارهای لوله کشی و تاسیسات که به آنها علاقه داشتم.

الان هم چیزی در خانه خراب شود خودم درستش می کنم ، هیچ وقت فراموش نمی کنم چه اتفاقی افتاد تا به این جایگاه برسم.

ماشین داریوش شجاعیان

ماشین داریوش شجاعیان

علاقه به شماره 23

شماره 23 را همیشه دوست داشتم چون اولین شماره ای بود که در لیگ برتر به تن کردم و حتی زمانی هم که استقلال آمدم این شماره رو انتخاب کردم.

داریوش شجاعیان و سیدمهدی رحمتی

داریوش شجاعیان و سیدمهدی رحمتی

بارسلونا و مسی

من طرفدار بارسا هستم و در فوتبال دنیا علاقه زیادی به لیونل مسی و سبک فوتبال او دارم ، چند وقتی هم هست که فوتبال داگلاس کاستا نظرم را جلب کرده و الگوی فوتبالی ام شده است.

بازی در لیگ انگلیس

دوست ندارم رویا پردازی کنم اما لیگ انگلیس را خیلی دوست دارم و اگر بخواهم در اروپا بازی کنم دوست دارم در این لیگ فوتبالم را دنبال کنم.

عکسهای اینستاگرام داریوش شجاعیان

عکسهای اینستاگرام داریوش شجاعیان

وضعیت ازدواج و همسر داریوش شجاعیان

از وضعیت ازدواج و همسر داریوش شجاعیان اطلاعات دقیقی در دست نیست.

عکسهای شخصی داریوش شجاعیان

عکسهای شخصی داریوش شجاعیان

رفقای پرسپولیسی

من زیاد اهل کل کل نیستم و دوست ندارم کری بخوانم ، چرا که ما و بازیکنان پرسپولیس بیرون از زمین با هم رفیق هستیم و رقابت ما فقط در طول نود دقیقه است.

عکسهای داریوش شجاعیان

عکسهای داریوش شجاعیان

حضور در تیم ملی

شجاعیان اولی بار اسفند سال 94 توسط کارلوس کیروش به اردوی تیم ملی دعوت شد و حتی در لیست جام جهانی 2018 روسیه بود ، اما مصدومیت در مسابقه رفت استقلال و ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا باعث دوری چند ماهه او از مسابقات شد و جام جهانی را از دست داد.

عکسهای دیدنی داریوش شجاعیان

عکسهای دیدنی داریوش شجاعیان

مصدومیت عجیب داریوش شجاعیان!

شجاعیان در طول دوران ورزشی خود ، تاکنون 2 بار دچار پارگی رباط صلیبی شده که در اتفاقی عجیب هر 2 بار در یک دقیقه و یک ثانیه اتفاق افتاده است!

درست در دقیقه 36:08 بازی با سایپا هافبک آبی پوشان نتوانست به بازی ادامه دهد. در بازی با ذوب آهن نیز درست در این دقیقه و ثانیه شجاعیان مصدوم شد و مدت ها نتوانست استقلال را همراهی کند.

لحظه پارگی رباط صلیبی داریوش شجاعیان در بازی با سایپا

لحظه پارگی رباط صلیبی داریوش شجاعیان در بازی با سایپا


منابع : نم نمک | داریوش شجاعیان اینستاگرام/ داریوش شجاعیان فیسبوک/ صفحه شخصی داریوش شجاعیان/داریوش شجاعیان ویکی پدیا/ داریوش شجاعیان تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(7 رای)
100%

نظر دادن