ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی رنه هیگوئیتا دروازه بان مشهور و جنجالی سابق کلمبیا و خالق حرکت نمایشی عقرب دیوانه و عکسهای همسر و دخترش با شما در نم نمک خواهیم بود.

بیوگرافی رنه هیگیتا و همسرش(René Higuita)

  • نام : رنه هیگوئیتا
  • نام کامل : José René Higuita Zapata
  • زادروز : 27 اوت 1966
  • زادگاه : مدئین ، کلمبیا
  • قد : 176 سانتی متر
  • همسر : مگنولیا
  • فرزندان : اندرس و پاملا

بیوگرافی کامل رنه هیگوئیتا

خوسه رنه ایگیتا ساپاتا زاده 27 اوت 1966 در مدئین دروازه بان پیشین تیم ملی فوتبال کلمبیا با نام مستعار El Loco (دیوانه) به عنوان یکی از منحصربه فردترین دروازه بان های تمامی دوران به دلیل سبک بازی و بازی های موثر و گیرایش مطرح شد.بیوگرافی رنه هیگوئیتا و همسرش + دانلود حرکت عقرببیوگرافی رنه هیگوئیتا و همسرش + دانلود حرکت عقرب

René Higuita

رنه هیگوئیتا

او به عنوان خالق ضربه عقرب دیوانه شناخته می شود. این حرکت دروازه بان جسور و پرحاشیه تیم ملی کلمبیا در دیدار دوستانه برابر انگلیس در سال 1995 با وجود گذشت سالها هنوز در اذهان باقی مانده است.

ضربه عقربی معروف رنه هیگوئیتا یا لگد عقرب

زندگی شخصی

او با مگنولیا ازدواج کرده است ، که حاصل این ازدواج دو فرزند با نام های اندرس(Andrés Higuita) و پاملا(Pamela Higuita) است. همچنین او دارای یک دختر از ازدواج قبلی خود است.

رنه هیگوئیتا و همسرش مگنولیا  

رنه هیگوئیتا و همسرش مگنولیا

رنه هیگیتا و دخترش پاملا

رنه هیگیتا و دخترش پاملا

رنه هیگیتا و پسرش اندرس

رنه هیگیتا و پسرش اندرس

حاشیه ها

در 1993 او به جرم مشارکت در یک فقره آدم ربایی و دریافت 64 هزار دلار به مدت 7 ماه زندانی شد. در یک رسوایی دیگر در 23 نوامبر 2004 تست دوپینگ وجود کوکائین را در خون ایگیتا نشان داد.

رنه هیگوئیتا و یورگن کلینزمن

رنه هیگوئیتا و یورگن کلینزمن

اشتباه رنه هیگوئیتا

بدون شک «رنه هیگوئیتا» عجیب ترین و پرحاشیه ترین دروازه بان تاریخ است. لقب او "مرد دیوانه" است. شاید اطلاعاتی از این دروازه بان دیوانه کلمبیایی که در دهه 90 در اوج بود داشته باشید.

حرکت عقرب رنه هیگوئیتا

عکس حرکت عقرب رنه هیگوئیتا

حواشی رنه هیگوئیتا

این دروازه بان کلمبیایی در جام جهانی 1990 به دلیل خروج هایش از دروازه و حرکات خطرناکش ، در میان تماشاگران به شهرت رسیده بود. او از دروازه اش خارج می شد ، مهاجمان را دریبل می کرد و این کار را بارها و بارها تکرار کرد. در بازی مرحله یک هشتم نهایی در مقابل کامرون شگفتی ساز ، سقوط او و کلمبیا رقم خورد.

بازی بدون گل دو تیم ، وارد وقت های اضافی شده بود که هیگوئیتا سعی کرد «روژه میلا» ستاره جام 90 را تقریبا در مرکز زمین دریبل بزند. اما مهاجم 38 ساله کامرونی توپ را ربود و تقلای هیگوئیتا به دنبال میلا فایده نداشت و ستاره شیرهای رام نشدنی دروازه را باز کرد تا گلر کلمبیا نقش برزمین بشود. کامرون این بازی را با دو گل میلا در مقابل تک گل برناردو ردین با نتیجه 2-1 برد و به مرحله بعدی راه یافت ، کلمبیا حذف شد و مقصر اصلی «رنه هیگوئیتا» بود.

فیلم دو گل روژه میلا را در زیر ببینید :

دوست صمیمی مارادونا

رنه از دوستان صمیمی مارادونا است و در بازی خداحافظی او نیز در سال 2001 شرکت داشته است.

رنه هیگوئیتا و دیگو مارادونا

رنه هیگوئیتا و دیگو مارادونا

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(26 رای)
93.8%

نظر دادن