ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل سامان نریمان جهان بازیکن فوتبال به همراه عکس های خانوادگی و شخصی و سوابق و باشگاههای سامان نریمان جهان با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه سامان نریمان جهان و همسرش(Saman Nariman Jahan)

  • نام اصلی : سامان نریمان جهان
  • متولد : 29 فروردین 1370 بناب
  • زمینه فعالیت : فوتبال
  • پیشه : فوتبالیست
  • پست : میانی
  • مدرک تحصیلی : لیسانس عمران
  • سالهای فعالیت : 1386 تاکنون
  • قد : 165 سانتی متر
  • والدین : مجید نریمان جهان

بیوگرافی کامل سامان نریمان جهان

سامان نریمان جهان متولد 29 فروردین 1370 در بناب ، فوتبالیست اهل ایران است.بیوگرافی سامان نریمان جهان فوتبالیست و همسرشبیوگرافی سامان نریمان جهان فوتبالیست و همسرش

سامان نریمان جهان - Saman Nariman Jahan

سامان نریمان جهان - Saman Nariman Jahan

فارغ التحصیل لیسانس رشته عمران از دانشگاه واحد تبریز می باشد قد سامان نریمان جهان 165 سانتی متر است و در پست میانی بازی می کند و سابقه بازی در تراکتورسازی و پرسپولیس را نیز دارد.

خانواده و شغل والدین

من در شهر بناب ، استان آذربایجان شرقی به دنیا آمدم.

خانواده ما ورزشی نیست اما طرفدار علم و دانش است. پدرم مجید مهندس راه و ساختمان است و مادرم پزشک می باشد. یک برادر کوچک به نام مهران نریمان جهان دارم که گهگاهی فوتبال هم بازی می کند. او به فوتبال علاقه دارد ولی فوتبال را به شکل آماتوری دنبال می کند. برادرم طرفدار موسیقی است و در حال حاضر درس می خواند و مثل سایر اعضای خانواده به تحصیل گرایش دارد.

سامان نریمان جهان و پدر و برادرش

سامان نریمان جهان و پدر و برادرش

بچه درسخوان

دوره ابتدایی را در مدرسه میلاد و مقطع راهنمایی را در مدرسه معلم و دبیرستان را در مرکز تیزهوشان علامه طباطبایی بناب گذراند و همواره یکی از شاگردان درسخوان بود.

کودکی سامان نریمان جهان

کودکی سامان نریمان جهان

مخالفت خانواده

در ابتدا خانواده اش مخالف فوتبالیست شدنش بودند صرفا اجازه می دادند تا در سطح شهرستان این ورزش را پیگیری کند و بیشتر در پی ادامه تحصیلات باشد.

همین امر دلیل حضور دیرهنگام وی در باشگاه های حرفه ای بود.

بیوگرافی سامان نریمان جهان

بیوگرافی سامان نریمان جهان

از تیم مدرسه تا امید تراکتور

از سوم ابتدایی فوتسال را شروع کرد و همواره عضو ثابت تیم مدرسه بود تا اینکه حضورش در مسابقات مدارس کشور سبب شد انگیزه اش برای حضور در فوتبال دو چندان شود.

به این ترتیب اولین بار در سال 1386 وقتی 16 ساله بود بعد از تست وارد تیم امید تراکتورسازی شد و توانست با این تیم به قهرمانی لیگ برتر جوانان دست یابد.

عکسهای جدید سامان نریمان جهان

عکسهای جدید سامان نریمان جهان

از تراکتور تا گسترش فولاد

بعد از اینکه موفق نشد در ترکیب بزرگسالان تراکتور جای بگیرد سال 88 به جوانان ماشین سازی پیوست و دو سال در خدمت این تیم بود.

در سال 91 به تیم لیگ برتری نفت پیوست اما در هفته دوم با دعوت رسول خطیبی برای کمک به تیم استان خود و با رضایت نفت به لیگ دسته اول و گسرش فولاد تبریز بازگشت.

سربازی و پرسپولیس و بازگشت

18 خرداد 93 بعنوان سهمیه سرباز به تیم تراکتورسازی ملحق شد تا اینکه بعد از 2 سال حضور موفق در 15 دی 1395 با قرارداد 2/5 ساله به پرسپولیس پیوست.

با این حال نیم فصل بیشتر دوام نیاورد و دوباره سال 96 به گسترش برگشت و در فصل 97 - 98 در تیم پیکان بود تا اینکه 27 خرداد 98 به تیم ماشین سازی رفت.

زندگینامه سامان نریمان جهان

زندگینامه سامان نریمان جهان

سوابق

او سابقه بازی در تیم های تراکتور ، ماشین سازی تبریز ، گسترش فولاد تبریز ، نفت تهران و پرسپولیس تهران را دارد. او سابقه قهرمانی با تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس و یک نایب قهرمانی با تیم تراکتور را دارد.

او همچنین برای باشگاه باشگاه فوتبال نفتچی باکو در لیگ برتر فوتبال جمهوری آذربایجان نیز بازی کرده است.

علاقه به هافبک راست

من یک هافبک نفوذی هستم و در پست های هافبک راست و چپ می توانم بازی کنم ، البته خودم به بازی در پست هافبک راست راضی ام ، چون در این جناح راحت بازی می کنم.

وضعیت ازدواج و همسر سامان نریمان جهان

سامان نریمان جهان فروردین ماه 97 بود که با انتشار دست خود و همسرش خبر ازدواج اش را رسانه ای کرد ، به این ترتیب او از جمله بازیکنان متاهل لیگ برتر می باشد.

عکسهای اینستاگرام سامان نریمان جهان

عکسهای اینستاگرام سامان نریمان جهان

الگوهای فوتبالی

علی دایی از مفاخر فوتبال آسیا و رسول خطیبی بازیکن ارزشمند فوتبال ملی و استان از الگوهای من هستند ضمنا از بازی مجتبی جباری و محرم نوید کیا در خط هافبک خیلی خوشم می آید.

در جهان اینیستا و لیونل مسی الگوهای من بودند و از هفت سالگی طرفدار تیم بارسلونا هستم.

عکسهای شخصی سامان نریمان جهان

عکسهای شخصی سامان نریمان جهان

کباب بناب

نریمان جهان در تعریف از شهر خود می گوید : کباب های بناب خیلی معروف هستند ، کمتر کسی در ایران پیدا می شود که کباب بناب را نخورده باشد.

ضمنا تعداد دوچرخه سواران بناب بیشتر از سایر شهرهای ایران است.

سامان نریمان جهان فوتبالیست

سامان نریمان جهان فوتبالیست

تعصب روی تراکتورسازی

این بازیکن با اینکه مدتی در پرسپولیس بازی کرد و جدایی از آن را اشتباه بزرگ قلمداد می کند اما می گوید من خودم ترک هستم و به تراکتورسازی همیشه تعصب دارم.

سامان نریمان جهان

سامان نریمان جهان

تلخ ترین خاطره ورزشی

تیم ماشین سازی در آستانه صعود به لیگ برتر بود و همه ما در مورد حضور در سطح اول فوتبال کشور برنامه ریزی کرده بودیم ولی متاسفانه شرایط بگونه ای دیگری رقم خورد و یادم می آید در بازی آخر که شانس صعود مستقیم به لیگ برتر را از دست دادیم چندین دقیقه بی وقفه گریه کردم.

سامان نریمان جهان

سامان نریمان جهان

شیرین ترین خاطره ورزشی

خاطره اول مربوط می شود به دعوت شدنم به تیم ملی امید.

چون قبلا به تیم ملی جوانان دعوت شده و سپس خط خورده بودم انگیزه زیادی داشتم تا در ترکیب اصلی قرار بگیرم.

خاطره خوب دیگر هم صعود به لیگ برتر با تیم گسترش فولاد تبریز می باشد.

سامان نریمان جهان بازیکن فوتبال

سامان نریمان جهان بازیکن فوتبال


منابع : نم نمک | سامان نریمان جهان اینستاگرام/ سامان نریمان جهان فیسبوک/ صفحه شخصی سامان نریمان جهان/سامان نریمان جهان ویکی پدیا/ سامان نریمان جهان تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(7 رای)
88.6%

نظر دادن