ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل سجاد شهباززاده بازیکن فوتبال به همراه عکس های خانوادگی و شخصی و سوابق و باشگاههای سجاد شهباززاده و همسر سجاد شهباززاده و سجاد شهباززاده و میترا رفیع و سجاد شهباززاده در بارسلونا و سجاد شهباززاده پرسپولیس و سجاد شهباززاده در القطر و عکس سجاد شهباززاده در پرسپولیس و عکس سجاد شهباززاده در استقلال و سن سجاد شهباززاده با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه سجاد شهباززاده و همسرش(Sajjad Shahbaz Zadeh)

  • نام اصلی : سجاد شهباززاده
  • متولد : 3 بهمن 1368 اردبیل
  • زمینه فعالیت : فوتبال
  • پیشه : فوتبالیست
  • مدرک تحصیلی : لیسانس تربیت بدنی
  • سالهای فعالیت : 1376 تاکنون
  • پست : مهاجم
  • قد : 184 سانتی متر

بیوگرافی کامل سجاد شهباززاده

سجاد شهباززاده متولد 3 بهمن 1368 در اردبیل ، بازیکن فوتبال اهل ایران است.بیوگرافی سجاد شهباززاده و همسر و فرزندانشبیوگرافی سجاد شهباززاده و همسر و فرزندانش

سجاد شهباززاده - Sajjad Shahbaz Zadeh

سجاد شهباززاده - Sajjad Shahbaz Zadeh

فارغ التحصیل لیسانس رشته تربیت بدنی از دانشگاه آزاد کرج می باشد ، از طریق مایلی کهن کشف شد.قد سجاد شهباززاده 184 سانتی متر است و در پست مهاجم بازی می کند.

مروری بر سوابق

شهباززاده فوتبال حرفه ای با باشگاه جوانان ذوب آهن اردبیل شروع کرده و تاکنون در تیم هایی چون سایپا و استقلال و آلانیا اسپور و نفت تهران ، بازگشت به استقلال ، القطر ، سپاهان توپ زده است.

سجاد شهباززاده و مهدی قائدی

سجاد شهباززاده و مهدی قائدی

تشویق برادر

سجاد تنها یک برادر بنام مسعود دارد که با تشویق او فوتبال را از سال 1376 وقتی 8 ساله بود با حضور در مدرسه فوتبال اینتر میلان در اردبیل شروع کرد.

سجاد شهباززاده و برادرش مسعود

سجاد شهباززاده و برادرش مسعود

تست محمد مایلی کهن

بصورت حرفه ای سال 1382 وقتی 14 ساله بود به تیم ذوب آهن اردبیل در لیگ دسته دوم رفت تا اینکه سال 88 در تست محمد مایلی کهن برای حضور در تیم سایپا انتخاب شد.

او به این ترتیب سال 1388 در 20 سالگی وارد جوانان تیم سایپا شد و بعد از یکسال در ترکیب اصلی این تیم در لیگ برتر به میدان رفت.

زندگی شخصی سجاد شهباززاده

زندگی شخصی سجاد شهباززاده

ورود به استقلال تهران

شهباززاده در سال خرداد 1393 با قراردادی 3 ساله به استقلال پیوست و طی دو فصل برای این تیم 19 گل زد ، 7 پاس گل داد و موفق به کسب 3 پنالتی شد. در جام حذفی نیز شهباززاده برای استقلال 5 گل مهم و حساس به ثمر رساند.

سجاد شهباززاده و رضا عنایتی

سجاد شهباززاده و رضا عنایتی

آلانیا اسپور

وی در فصل نقل و انتقالات تابستانی 95-96 به تیم آلانیا اسپور پیوست. اما پس از طی فصلی تقریباً ناموفق و تنها با چهار بازی و یک گل برای پیوستن به استقلال تهران قرارداد خود را فسخ کرد.

نفت تهران

پس از جدایی از آلانیا اسپور وی تصمیم به پیوستن به استقلال را داشت اما پس از محرومیت این تیم از بازار نقل و انتقالات زمستانه به تیم تراکتورسازی پیوست. اما از بدشانسی وی این تیم هم از بازار نقل و انتقالات محروم شد. او پس از کش و قوس های فراوان به نفت تهران پیوست. او تک گل منجر به قهرمانی تیم نفت تهران در جام حذفی 96-1395 را مقابل تراکتورسازی به ثمر رساند.

بازگشت به استقلال

وی سرانجام در فصل 1397-1396 به تیم استقلال بازگشت اما نتوانست زیر نظر علی منصوریان مثل سابق ستاره این تیم شود بخاطر عملکرد ضعیف خودش از استقلال جدا شد.

عکسهای اینستاگرام سجاد شهباززاده

عکسهای اینستاگرام سجاد شهباززاده

القطر

او پس از جدایی از تیم استقلال با اینکه به صورت جدی از ذوب آهن پیشنهاد داشت اما به باشگاه القطر در لیگ ستارگان قطر پیوست و در نخستین بازی خود توانست پاس گل بدهد اما به دلیل مصدومیت از لیست القطر خارج شد و نیم فصل 1397-1396 را بدون تیم سپری کرد.

سپاهان

وی با درخواست امیر قلعه نویی سرمربی وقت سپاهان برای فصل 98-1397 به این تیم پیوست.

او با حضور در سپاهان گویی توانست پس از دو فصل احیا شود و نخستین گلش را در هفته دوم لیگ برتر فصل 98-1397 مقابل تیم سپیدرود به ثمر رساند؛ که سپاهان در این بازی 6 بر 1 پیروز شد.

اما دوران اوج بازی شهباززاده پس از سرمربیگری محرم نویدکیا در سپاهان آغاز شد؛ به طوری که وی درخشان ترین فصل فوتبالی خود را سپری می کند و موفق به گرفتن عنوان آقای گل لیگ بیستم ، با 20 گل زده شد. درخششی که پس از سالها منجر به دعوت وی به تیم ملی فوتبال ایران شد.

عکسهای جدید سجاد شهباززاده فوتبالیست

عکسهای جدید سجاد شهباززاده فوتبالیست

بازگشت به استقلال

شهباززاده در 26 خرداد 1401 با عقد قراردادی به صورت رسمی برای سومین بار به تیم استقلال بازگشت. وی همراه با استقلال قهرمان سوپرجام ایران 1401 شد.

مس رفسنجان

شهباززاده در 9 مرداد 1402 با عقد قراردی به صورت رسمی به تیم مس رفسنجان پیوست.

سجاد شهباززاده بازیکن استقلال

سجاد شهباززاده بازیکن استقلال

خداداد عزیزی الگوی من

در بچگی یکی از طرفداران خداداد عزیزی بود ، عکس هایش را جمع می کرد و عاشق فوتبال او بود ، همیشه میگفت من باید یک روز خداداد عزیزی شوم.

وضعیت ازدواج و همسر سجاد شهباززاده

از وضعیت ازدواج و همسر سجاد شهباززاده اطلاعات دقیقی در دست نیست.

وضعیت ازدواج و همسر سجاد شهباززاده

عکسهای شخصی سجاد شهباززاده

از رئال تا رونالدو

از طرفداران دو آتیشه تیم رئال مادرید است و در کری خوانی با بارسایی ها کم نمی آورد ، به کریستیانو رونالدو علاقه خاصی دارد و اصلا بخاطر او طرفدار تیم ملی پرتغال هم می باشد.

نه استقلال نه پرسپولیس

من از بچگی نه استقلالی بودم نه پرسپولیس ، فقط همیشه دوست داشتم در تیم های بزرگ و پرطرفداری بازی کنم و هنگامی که ورزشگاه بازی داریم هواداران زیادی حضور داشته باشند.

سجاد شهباززاده و نوید محمدزاده

سجاد شهباززاده و نوید محمدزاده

درباره سجاد شهباززاده
  • هر چقدر از کشمش بیزار است ، عاشق فسنجان است
  • بیشتر اوقات فراغت اش را با برادرش مسعود می گذراند
  • خیلی با اراده است و باور به توانستن از بچگی جزو افکار او بوده است
  • خواننده مورد علاقه اش محمد معتمدی می باشد
افتخارات فردی
  • تیم سال لیگ برتر ایران : 93-94
  • آقای گل جام حذفی : 94-95
آمار و عملکرد
باشگاه های حرفه ای
سال ها باشگاه ها بازی گل
2010-2014 سایپا 83 19
2014-2016 استقلال 56 19
2016-2017 آلانیا اسپور 4 1
2017 نفت تهران 8 0
2017-2018 استقلال 8 0
2018 القطر 2 0
2018-2022 سپاهان 110 35
2022-2023 استقلال 16 0
2023- مس رفسنجان 0 0
تیم ملی
2021 ایران 0 0

همسر سجاد شهباززاده کیست؟

بیوگرافی سجاد شهباززاده بازیکن فوتبال و همسرش


منابع : نم نمک | سجاد شهباززاده اینستاگرام/ سجاد شهباززاده فیسبوک/s[hn aifhcchni/ صفحه شخصی سجاد شهباززاده/سجاد شهباززاده ویکی پدیا/ سجاد شهباززاده تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(17 رای)
85.8%

نظر دادن