ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل سرخیو راموس فوتبالیست و کاپیتان رئال مادرید به همراه عکس های خانوادگی و افتخارات سرخیو راموس با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه سرخیو راموس و همسرش(Sergio Ramos)

  • نام اصلی : سرخیو راموس گارسیا
  • متولد : 30 مارس 1986 اسپانیا
  • پست : مدافع وسط
  • باشگاه : رئال مادرید
  • مدرک تحصیلی :
  • قد : 1.84 متر
  • والدین : خوزه مدیر و پاکوی
  • همسر : پیلار روبیو (Pilar Rubio)
  • فرزندان : جونیور و مارکو و آلخاندرو

بیوگرافی کامل سرخیو راموس

سرخیو راموس گارسیا متولد 30 مارس 1986 بازیکن اسپانیایی تیم فوتبال رئال مادرید و تیم ملی فوتبال اسپانیا است که در پست مدافع بازی می کند.بیوگرافی سرخیو راموس و همسرش پیلار روبیوبیوگرافی سرخیو راموس و همسرش پیلار روبیو

سرخیو راموس - Sergio Ramos

سرخیو راموس - Sergio Ramos

وی در حال حاضر کاپیتان اول رئال مادرید و تیم ملی فوتبال اسپانیا است. این مدافع وسط که قدیم در پست دفاع راست بازی می کرد در هر فصل ده میلیون و چهارصد هزار یورو از این باشگاه دریافت می کند.

در آکادمی سویا تحصیل کرد و پرورش یافت و با 184 سانتی متر قد حالا کاپیتال تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید بوده و گلزن ترین مدافع جهان می باشد.

سرخیو راموس و خواهرش

سرخیو راموس و خواهرش

خانواده

سرخیو در محله کاماس شهر سویل در بخش خودمختار اسپانیا بنام آندلس به دنیا آمده است ، پدرش خوزه مدیر و مادرش پاکوی یک زن خانه دار معمولی بود.

سرخیو راموس و مادرش

سرخیو راموس و مادرش

او یک خواهر به نام میریام و یک برادر به نام رنا دارد.

سرخیو راموس و برادر و پدرش

سرخیو راموس و برادر و پدرش

وضعیت ازدواج و همسر سرخیو راموس

سرخیو راموس سال 2012 در 26 سالگی با پیلار روبیو مجری خبرنگار و مدل اسپانیایی ازدواج کرد .او سه فرزند به نام های سرخیو و مارکو و الخاندرو دارد سرخیو در می 2014 و مارکو در نوامبر 2016 و الخاندرو در مارس 2018 به دنیا آمدند .

فرزندان سرخیو راموس

فرزندان سرخیو راموس

زندگینامه و بیوگرافی پیلار روبیو

پیلار روبیو فرناندز متولد 17 مارس 1978 روزنامه نگار ، مجری تلویزیون اسپانیایی است.

او شهرتش را در یک برنامه تلویزیونی که بین سال های 2006 تا 2009 پخش می شد کسب کرد و بعد از آن در یک مسابقه رقص مجری بود و در چند فیلم کوتاه نیز بازی کرده است.

پیلار روبیو همسر سرخیو راموس

پیلار روبیو همسر سرخیو راموس

ماجرای آشنایی با همسرش

ماجرای ازدواج سرخیو راموس به این شکل بود که همسرش یکی از مدل های تبلیغاتی لباس های ورزشی بوده و وقتی که این بازیکن هم با شرکت تبلیغاتی قرارداد میبندد با یکدیگر همکار میشوند و کم کم رابطه آنها احساسی شده و با هم ازدواج میکنند .

اختلاف سنی راموس و همسرش

پیلار روبیو همسر 39 ساله سرخیو راموس 31 ساله می باشد کهاین مدلینگ زیبا درباره ناسازگاری سنی خود با راموس که 8 از وی کوچک تر هست، گفته که این ناسازگاری سنی هیچ اثر منفی در تماس ما ایجاد نکرده هست.پیلار روبیو در 27 سالگی به عنوان زیباترین زن کشور اسپانیا نیز از جانب مجلات مختلف انتخاب شده بود .

اختلاف سنی راموس و همسرش

زندگینامه سرخیو راموس و همسرش پیلار روبیو

شروع فوتبال

سرخیو راموس در محله کاماس سویل واقع در اندولوس بدنیا آمد و در سن کم به تیم جوانان سویا پیوست که شامل بازیکنانی مثل خسوس ناواس و آنتونیو پوئرتا بود. اولین بازی راموس در تیم اول سویا در لالیگا در تاریخ 1 فوریه 2004 بود. در فصل 2005-2004 او 31 بازی در این تیم در طی آن فصل انجام داد و به این تیم کمک کرد تا مقام ششم جدول را بدست بیاورد .

سرخیو راموس و همسر و فرزندانش

سرخیو راموس و همسر و فرزندانش

پیوستن به رئال

در تابستان 2005 باشگاه فوتبال رئال مادرید موفق شد او را با قیمت 27 میلیون یورو به خدمت بگیرد که در آن زمان این مبلغ یک رکورد برای یک مدافع بحساب می آمد . او تنها خرید اسپانیایی فلورنتینو پرز در اولین دوره ریاستش در رئال مادرید بود .

سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید

سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید

اولین گل راموس برای رئال مادرید

راموس اولین گل خود را با پیراهن رئال مادرید در سال 2005 در مرحله گروهی رقابت های چمپیونز لیگ مقابل لیون به ثمر رساند .

شماره پیراهن سرخیو راموس در رئال

سرخیو راموس شماره 4 این تیم را در رئال مادرید بر تن کرد که تا قبل از آن بر تن فرناندو هیرو کاپیتان سابق این تیم بود .

سرخیو راموس و همسرش

سرخیو راموس و همسرش

موفقیت در تیم ملی

او یکی از کلیدی ترین مهرها در تیم زیر 21 سال اسپانیا بود ، سپس به تیم ملی بزرگسالان آمد و در سال 2004 با 18 سال جوانترین بازیکن تیم ملی اسپانیا بود.

تتو و خالکوبی ها

راموس روی بدن خود خالکوبی های زیادی دارد هر کدام از آن ها برای وی معنای خاصی دربردارد. به عنوان مثال یک خالکوبی در پشت بازوی چپ خود دارد که در آن حروف اول نام پدر و مادر خود به همراه عدد 7 که اعتقاد دارد برای وی شانس می آورد را تتو کرده است. همچنین حرف اول اسم خواهر و برادر خود را روی یکی از انگشت های دست خود خالکوبی کرده است .

خالکوبی و تتوی سرخیو راموس

خالکوبی و تتوی سرخیو راموس

رکوردها و علاقه مندی ها

رکورد دار کارت زرد و قرمز در فوتبال جهان می باشد؛ عاشق وقت گذرانی با خانواده و دوستان خود در سویاست و به غیر از فوتبال به تنیس گلف و گاوبازی علاقه بسیار دارد.

خوانندگی

سرجیو با همکاری دمارکو فلامنکو خواننده اسپانیای برای تیم ملی این کشور در آستانه جام جهانی در یک قطعه بعنوان خواننده حضور داشت.

سرخیو راموس و همسرش پیلار روبیو و پسرانش

سرخیو راموس و همسرش پیلار روبیو و پسرانش

فوتبالیست خشن

راموس همیشه در زمین فوتبال بسیار خشن بازی میکند.

او در بازی برابر لیورپول بر روی محمد صلاح خطایی شدیدی انجام داد که منجر به مصدومیتش او شد بعد از این ماجرا ، طرفداران محمد صلاح سرجیو و خانواده اش را تهدید به مرگ کردند.


منابع : نم نمک | سرخیو راموس اینستاگرام/ سرخیو راموس فیسبوک/ صفحه شخصی سرخیو راموس/سرخیو راموس ویکی پدیا/ سرخیو راموس تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(10 رای)
92%

نظر دادن