ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل محسن قاسمی کشتی گیر فرنگی کار و عضو پیشین تیم ملی ایران به همراه عکس های خانوادگی و شخصی محسن قاسمی و محسن قاسمی چرا معتاد شد و آخرین خبر محسن قاسمی و آخرین وضعیت محسن قاسمی و عکسهای محسن قاسمی و علت مرگ محسن قاسمی با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه محسن قاسمی و همسرش(Mohsen Ghasemi)

  • نام اصلی : محسن قاسمی
  • متولد : بهمن 1369 بروجرد ، لرستان
  • درگذشته : 23 دی 1400 (31 سال) بروجرد ، لرستان
  • زمینه فعالیت : کشتی فرنگی
  • پیشه : کشتی گیر
  • مدرک تحصیلی :
  • سالهای فعالیت : 1379 تا 1397
  • قد : 176 سانتیمتر

بیوگرافی کامل محسن قاسمی

محسن قاسمی متولد بهمن 1369 در بروجرد کشتی گیر فرنگی کار و عضو پیشین تیم ملی ایران بود.بیوگرافی محسن قاسمی کشتی گیر و همسرش + علت اعتیادبیوگرافی محسن قاسمی کشتی گیر و همسرش + علت اعتیاد

محسن قاسمی - Mohsen Ghasemi

محسن قاسمی - Mohsen Ghasemi

وی در رقابت های قهرمانی آسیا 2011 در تاشکند نشان طلای وزن 74 کیلوگرم را کسب کرد و در سال 2012 نیز توانست با تیم ملی ایران قهرمان مسابقات جام جهانی فرنگی در روسیه شود و مدال طلای این رقابت ها را به گردن بیاویزد.

شروع فعالیت

در سال 1379 زیر نظر محسن مرادی کشتی را آغاز کرد. در سال های 1381 تا 1384 قهرمان استان لرستان و در سال های 1384 تا 1390 قهرمان کشور در رده های پایه شد.

مسابقات جهانی

وی نخستین بار در سال 2006 در مسابقات آسیایی نوجوانان به میدان رفت و سوم شد و سپس در سال 2008 قهرمان نوجوانان آسیا شد و در سال 2010 نیز در وزن 66 کیلوگرم در هوانگشان چین قهرمان جوانان آسیا شد.

عکس های اینستاگرام محسن قاسمی

عکس های اینستاگرام محسن قاسمی

تیم ملی بزرگسالان

او پس از چند سال حضور در رده های پایه تیم ملی ایران به تیم بزرگسالان دعوت شد.

وی در سال 2011 در حالی که هنوز در رده جوانان کشتی می گرفت در ترکیب تیم بزرگسالان به میدان رفت و طلای آسیا را بر گردن آویخت.

کسب مدال طلا در 20 سالگی

محسن قاسمی در حالی که 20 سال بیشتر نداشت موفق به کسب مدال طلای بزرگسالان آسیا در سال 2011 در وزن 74 کیلوگرم شد. در آن زمان کارشناسان از او به عنوان یکی از آینده داران کشتی نام می بردند ، اما دیگر نتوانست این مسیر صعودی را ادامه دهد.

در سال 2012 وی با ایران قهرمان جام جهانی شد و این آخرین باری بود که او با دوبنده تیم ملی روی تشک مبارزه کرد.

تصادف شوم!

وی در اواخر سال 1391 بر اثر سانحه ای که با موتورسیکلت رخ داد ، پایش شکست و بعد از آن دیگر در رقابت های کشتی نتوانست آنطور که باید و شاید ظاهر شود و کم کم از سطح اول کشتی فاصله گرفت.

محسن قاسمی کشتی گیر فرنگی

محسن قاسمی کشتی گیر فرنگی

تلاش برای اوج گرفتن دوباره

قاسمی بعد از روند روبه رشد و صعودی که داشت خیلی زود با حمایت محمد بنا به تیم ملی بزرگسالان رسید و همان قدر سریع هم گرفتار حاشیه شد و چند سالی را دور از کشتی بود به طوری که کمتر کسی فکر می کرد او توان بازگشت به ورزش حرفه ای را داشته باشد ، اما در اواخر سال 1394 محمد بنا که خودش کاشف این کشتی گیر بود و با مربی گری او قاسمی قهرمان آسیا شده بود ، دوباره این کشتی گیر را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

وضعیت ازدواج و همسر محسن قاسمی

از وضعیت ازدواج و همسر محسن قاسمی اطلاعات دقیقی در دست نیست.

اعتیاد

اما این کشتی گیر که داعیه قهرمانی در رقابت های جهانی و المپیک داشت با توجه به درگیر شدن با مسائل مختلف از جمله درگیری با مواد مخدر و اعتیاد به آن ، دیگر نتوانست آمادگی پیشین خود را به دست بیاورد و خیلی زود از دنیای ورزش کناره گیری کرد.

علت اعتیاد محسن قاسمی چه بود؟

علت اعتیاد محسن قاسمی چه بود؟

درگیری در کمپ ترک اعتیاد

محسن قاسمی قهرمان پیشین آسیا 10 بهمن 1398 در حالی که برای ترک اعتیاد در یکی از کمپ های بروجرد حضور داشت مورد ضرب و شتم قرار گرفت و ضمن آسیب دیدگی از 26 ناحیه ، به کما رفت و پس از حضور چند روزه در بیمارستان آیت الله بروجردی به بیمارستان لاله تهران اعزام شد.

از آن پس محسن قاسمی فقط زندگی نباتی داشت.

درگذشت

سرانجام وی در 23 دی 1400 و پس از مدت ها زندگی درحالت کما درگذشت.

آخرین وضعیت محسن قاسمی

آخرین وضعیت محسن قاسمی


منابع : نم نمک | محسن قاسمی اینستاگرام/ محسن قاسمی فیسبوک/lpsk rhsld/ صفحه شخصی محسن قاسمی/محسن قاسمی ویکی پدیا/ محسن قاسمی تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(4 رای)
60%

نظر دادن