ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل مهرداد خانبان مربی و آنالیزور فوتبال به همراه عکس های خانوادگی و حرفه ای مهرداد خانبان با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه مهرداد خانبان و همسرش(Mehrdad Khanban)

  • نام اصلی : محمدابراهیم خانبان
  • متولد : 30 شهریور 1361 تهران
  • زمینه فعالیت : مربیگری فوتبال
  • پیشه : مربی و آنالیزور فوتبال
  • مدرک تحصیلی :
  • سالهای فعالیت :
  • قد : 179 سانتیمتر

بیوگرافی کامل مهرداد خانبان

محمد ابراهیم خانبان متولد 30 شهریور 1361 در تهران معروف به مهرداد خانبان ، مربی و آنالیزور فوتبال اهل ایران است.بیوگرافی مهرداد خانبان مربی فوتبال و آنالیزور + همسر و فرزندانبیوگرافی مهرداد خانبان مربی فوتبال و آنالیزور + همسر و فرزندان

مهرداد خانبان - Mehrdad Khanban

مهرداد خانبان - Mehrdad Khanban

آنالیزور پرسپولیس

مهرداد خانبان ، آنالیزور پرسپولیس سابقه همکاری با مربیان زیادی از جمله افشین قطبی و کارلوس کی روش را در کارنامه خود دارد.

مهرداد خانبان و افشین قطبی

مهرداد خانبان و افشین قطبی

وضعیت ازدواج و همسر مهرداد خانبان

او ازدواج کرده و متاهل است و یک پسر دارد.

مهرداد خانبان و پسرش

مهرداد خانبان و پسرش

سوابق حرفه ای

کار با قطبی

او که دارای مدرک مربیگری A آسیا است ، کار حرفه ای خود را با افشین قطبی از پرسپولیس شروع کرد و توانست در همان سال قهرمانی تاریخی با سرخ ها را تجربه کند. خانبان در ادامه همراه با قطبی به تیم ملی رفت و توانست در جام ملت های 2011 قطر کنار این مربی در تیم ملی باشد.

عکسهای حرفه ای مهرداد خانبان

عکسهای حرفه ای مهرداد خانبان

آنالیزور تیم ملی

نقطه عطفی برای این فرد که دوران طلایی کارنامه اش را رقم زد. خانبان با آمدن کارلوس کی روش به علت تسلط کامل به زبان انگلیسی ، یکی از نفرات ایرانی کادر فنی باقی ماند و در این مدت به فرد مورد اعتماد مرد پرتغالی تبدیل شد. به طوریکه تغییرات زیاد در کادر فنی گریبان او را نگرفت و خانبان آنالیزور تیم ملی در جام جهانی 2014 و جام ملت های 2015 بود. شاید اگر برخی حواشی در کادر فنی به وجود نمی آمد او در جام جهانی 2018 هم می توانست حضور داشته باشد که این اتفاق رخ نداد.

مهرداد خانبان ، سردار آزمون و اشکان دژاگه

مهرداد خانبان ، سردار آزمون و اشکان دژاگه

دستیار منصوریان

خانبان در کنار تیم ملی ، دستیار منصوریان در نفت تهران نیز بود و همراه این تیم حضور در جمع هشت تیم برتر آسیا و کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر را تجربه کرد.

مهرداد خانبان و حمیدرضا صدر

مهرداد خانبان و حمیدرضا صدر

دستیار نکونام

خانبان بعد از جدایی از تیم ملی به کادر جواد نکونام اضافه شد و توانست با خونه به خونه بابل و هم چنین نساجی مازندران روزهای خوبی را پشت سر بگذارد که نتیجه اش حضور نساج ها در لیگ برتر بود.

مهرداد خانبان و جواد نکونام

مهرداد خانبان و جواد نکونام

حضور در چین

خانبان در سالهای گذشته باز هم در کنار قطبی قرار گرفت و اینبار در چین مشغول به کار شد. او همراه با دیگر مربی ایرانی به تیم شیجیاژوانگ رفت و سال گذشته هم مربی اول تیم دوم این تیم بود. کارنامه ای بسیار خوب که حالا این فرد را بار دیگر به پرسپولیس رسانده و دستیار گابریل کالدرون کرده است.

مهرداد خانبان و علی کریمی

مهرداد خانبان و علی کریمی


منابع : نم نمک | مهرداد خانبان اینستاگرام/ مهرداد خانبان فیسبوک/ صفحه شخصی مهرداد خانبان/مهرداد خانبان ویکی پدیا/ مهرداد خانبان تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(16 رای)
90%

نظر دادن