ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل گابریل کالدرون بازیکن و مربی فوتبال و سرمربی پرسپولیس به همراه عکس های خانوادگی و افتخارات گابریل کالدرون با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه گابریل کالدرون و همسرش(Gabriel Calderón)

  • نام اصلی : گابریل هومبرتو کالدرون
  • متولد : 7 فوریه 1960 آرژانتین
  • رشته ورزشی : فوتبال
  • پیشه : بازیکن و مربی فوتبال
  • مدرک تحصیلی :
  • پست : هافبک
  • قد : 1.8 متر
  • همسر : روزا نات
  • فرزندان : لورا و جان

بیوگرافی کامل گابریل کالدرون

گابریل کالدرون متولد 7 فوریه 1960 بازیکن سابق و مربی فوتبال اهل آرژانتین است.بیوگرافی گابریل کالدرون و همسرش + فرزندانبیوگرافی گابریل کالدرون و همسرش + فرزندان

گابریل کالدرون - Gabriel Calderon

گابریل کالدون - Gabriel Calderon

با 180 سانتی متر قد در پست هافبک بازی می کرد و تا مقطع زیر 23 سال تیم ملی کشور هم دعوت شد و در تیم های بتیس و پاری سن ژرمن نیز دوران خوبی داشت.او حالا سرمربی فوتبال شده است.

از باشگاه هایی که در آن بازی کرده است می توان به اتلتیکو ایندپندینته ، باشگاه فوتبال سیون ، باشگاه فوتبال ریسینگ کلاب ، رئال بتیس ، لانوس و پاری سن ژرمن اشاره کرد.

حرفه ای از 14 سالگی

گابریل در شهر 26 هزار نفری راوسون آرژانتین متولد شد.

در سال 1974 وقتی 14 ساله بود فوتبال حرفه ای را با جوانان تیم El Porvenir شروع کرد و دو سال بعد در 16 سالگی توانست در تیم بزرگسال این باشگاه بازی کند.

از باشگاه تا تیم ملی

از سال 1977 وقتی 17 ساله بود عضو تیم ملی زیر 21 ساله آرژانتین شد و در 20 بازی 5 گل بثمر رساند او سپس بین سال های 1981 تا 1990 عضورتیم ملی زیر 23 سال بود.

او هم تیمی مارادونا در تیم های ملی زیر 21 و 23 سال بود.

گابریل کالدرون بازیکن سابق تیم آرژانتین

گابریل کالدرون بازیکن سابق تیم آرژانتین

از بتیس تا پاری سن ژرمن

آقای کالدروان در سال های 1974 تا 1994 در 9 تیم بازی کرد ، بهترین عمر فوتبالی اش بازی در تیم های رئال بتیس در سال 1983 تا 1987 و پاری سن ژرمن بین سال های 1987 تا 1990 بود.

نهایتا وقتی 34 ساله بود از دنیای حرفه ای خداحافظی کرد.

زندگی فوتبالی گابریل کالدرون

زندگی فوتبالی گابریل کالدرون

وضعیت ازدواج و همسر گابریل کالدرون

گابریل کالدرن به شدت محافظه کار است و کمتر تن به مصاحبه می دهد ، او سالها پیش با Rosa Nutt ازدواج کرده که ثمره این زندگی یک دختر بنام لورا و یک پسر بنام جان می باشد.

وضعیت ازدواج و همسر گابریل کالدرون

بیوگرافی گابریل کالدرون و همسرش

شروع مربیگری

از سال 1997 وقتی 37 ساله بود با تیم کان دوران سرمربیگری اش را شروع کرد ، او از سال 2004 به آسیا آمد و یکسال سرمربی تیم ملی عربستان سعودی شد.

از سال 2007 تا 2008 سرمربی تیم ملی عمان بود تا اینکه مدتی در الاتحاد ، الهلال ، بنی یاس بود سپس بین سال 2012 تا 2013 سرمربی تیم ملی بحرین شد.

او به مدت 5 ماه سرمربی رئال بتیس شد اما نیم فصل جدا و هدایت تیم الوصل را برعهده گرفتو از سال 2017 تا 2019 نیر سرمربی القطر بود.

کارنامه مربیگری گابریل کالدرون

کارنامه مربیگری گابریل کالدرون

گابریل کالدرون پرسپولیس

کالدرون در تاریخ 10 تیر 1398، هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفت و جانشین برانکو ایوانکوویچ شد. او به مدت نیم فصل هدایت پرسپولیس را بر عهده داشت و با پیروزی در 73 درصد بازی ها ، دارای بالاترین درصد پیروزی در بین مربیان تاریخ پرسپولیس است که بیش از 15 بازی هدایت این تیم را بر عهده داشته اند. او هم چنین بهترین شروع یک مربی خارجی پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر را رقم زد. او سرانجام در تاریخ 22 دی 1398، در حالی که پرسپولیس در صدر جدول لیگ برتر فوتبال ایران و نیمه نهایی جام حذفی قرار داشت ، به دلیل عدم پرداخت مطالبات مالی و اختلاف با مدیران باشگاه ، از پرسپولیس جدا شد.

گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس

نکات مثبت

کسب مقطعی بهترین خط دفاعی لیگ برتر ، پیروزی در بازی های خارج از خانه پرسپولیس در لیگ برتر و مبارزه با بازیکن سالاری های متداوم این باشگاه از جمله نکات مثبت دوران حضور کالدرون در پرسپولیس بود. وی در مصاحبه ای با العربیه گفت : کار در ایران (باشگاه پرسپولیس) بزرگترین اشتباه دوران مربیگری ام بوده است!

علت جدایی از پرسپولیس

اختلاف شدید او با محمدحسن انصاری فرد ، مدیرعامل پرسپولیس و افشین پیروانی ، سرپرست تیم از جمله دلایل جدایی او از پرسپولیس بود؛ تا جایی که او یکی از شروطش برای بازگشت را برکناری سرپرست و مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد که با مخالفت باشگاه پرسپولیس مواجه شد. از دیگر شروط کالدرون برای بازگشت ، افزایش مبلغ قرارداد خود و دستیارانش برای نیم فصل دوم بود.

زندگی شخصی گابریل کالدرون مربی فوتبال

زندگی شخصی گابریل کالدرون مربی فوتبال


منابع : نم نمک | گابریل کالدرون اینستاگرام/ گابریل کالدرون فیسبوک/ صفحه شخصی گابریل کالدرون/گابریل کالدرون ویکی پدیا/ گابریل کالدرون تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(2 رای)
30%

نظر دادن