ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل گلاره ناظمی داور فوتسال به همراه عکس های خانوادگی و افتخارات گلاره ناظمی و گلاره ناظمی بی حجاب و قضاوت گلاره ناظمی و کوپال و گلاره ناظمی و داوری گلاره ناظمی با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه گلاره ناظمی و همسرش(Gelareh Nazemi Deylami)

  • نام اصلی : گلاره ناظمی دیلمی
  • متولد : 1 اسفند 1362 تهران
  • زمینه فعالیت : فوتسال
  • پیشه : داور فوتسال
  • مدرک تحصیلی :
  • سالهای فعالیت :
  • قد : 164 سانتیمتر

بیوگرافی کامل گلاره ناظمی

گلاره ناظمی متولد 1 اسفند 1362 در تهران ، داور ایرانی فوتسال بانوان و آقایان است.بیوگرافی گلاره ناظمی داور فوتسال و همسرش + زندگینامهبیوگرافی گلاره ناظمی داور فوتسال و همسرش + زندگینامه

گلاره ناظمی - Gelareh Nazemi

گلاره ناظمی - Gelareh Nazemi

اصالتش به دیلمان ، شهرستان سیاهکل در استان گیلان برمی گردد و با حمایت خانواده وارد عرصه ورزشی شد و حالا بعنوان داور بین المللی فوتسال به اوج افتخار رسیده است ، می گوید به آقایان ثابت کردم ، زنان داور خوبی هستند.

عکسهای گلاره ناظمی

عکسهای گلاره ناظمی

شروع با اصرار برادرش کوپال

وی پیش از ورود به این حرفه ، بازیکن فوتبال بوده و در سن 17 سالگی با حمایت خانواده و به پیشنهاد برادرش کوپال ناظمی که از داوران فوتبال است ، در کلاس های داوری ثبت نام می کند. گلاره ناظمی گفته است پیش از داوری ، فوتبال بازی می کرد و با داورها به دلیل اینکه خطای بازیکن ها را می گرفتند رابطه مناسبی نداشت ولی به مرور این حس از بین رفت.

آن زمان هدفم تنها گرفتن مدرک داوری بود.

عکس های شخصی گلاره ناظمی

عکس های شخصی گلاره ناظمی

اولین قضاوت

با شروع مسابقه بجای قضاوت کردن ، من محو تماشای بازی شده بودم اما به خودم آمدم و به خودم گفتم نباید درگیر تماشای بازی شوم. این اولین تجربه برایم خیلی مفید بود.

داوری های گلاره ناظمی

داوری های گلاره ناظمی

از لیگ ایران تا داور بین المللی

گلاره ناظمی داوری را ابتدا با فوتبال و بعد با قضاوت در لیگ برتر فوتسال بانوان آغاز کرد. وی در رقابت های فوتسال جام باشگاه های جهان مردان 2019 در تایلند به عنوان داور اول مسابقه تیم های بارسلونا برابر شنزن چین ، نماینده تایلند در برابر تیم بوکاجونیورز آرژانتین ، شنزن چین در برابر منگوس برزیل و دیدار پایانی مسابقات را قضاوت کرد.

گلاره ناظمی داور بین المللی فوتسال

گلاره ناظمی داور بین المللی فوتسال

داوری فینال المپیک

خانوم ناظمی در مهر ماه 97 توانست بالاتر از داوران مشهور دیگر ، قضاوت فینال فوتسال المپیک جوانان بین تیم های ژاپن و پرتقال را داوری کند.

عکس های اینستاگرام گلاره ناظمی

عکس های اینستاگرام گلاره ناظمی

وضعیت ازدواج و همسر گلاره ناظمی

از وضعیت ازدواج و همسر گلاره ناظمی اطلاعات دقیقی در دست نیست.

گلاره ناظمی و برادرش کوپال

گلاره ناظمی و برادرش کوپال

حس خوب سوت زدن

اینکه در زمین توانایی رهبری دارید. اینکه در هر لحظه باید بهترین تصمیم را بگیرید و قضاوت کنید حس خیلی خوبی بود که دیگر نتوانستم از این حوزه خارج شوم.

گلاره ناظمی داور زن فوتسال

گلاره ناظمی داور زن فوتسال

اولین داور زن رقابت های جام جهانی مردان

در تیر 1400، فیفا اعلام کرد ، گلاره ناظمی در رقابت های جام جهانی فوتسال 2021 لیتوانی به عنوان داور حضور داشت و برای نخستین بار یک داور زن ایرانی رقابت های جام جهانی مردان را سوت خواهد زد.

گلاره ناظمی و رضا رشیدپور

 گلاره ناظمی و رضا رشیدپور

زندگی شخصی گلاره ناظمی

زندگی شخصی گلاره ناظمی


منابع : نم نمک | گلاره ناظمی اینستاگرام/ گلاره ناظمی فیسبوک/'ghvi khzld/ صفحه شخصی گلاره ناظمی/گلاره ناظمی ویکی پدیا/ گلاره ناظمی تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(6 رای)
86.6%

نظر دادن