ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، قوانین جدید فوتبال و قوانین جدید فوتبال امسال و قوانین جدید فیفا و قوانین جدید IFAB برای فوتبال و قوانین جدید فیفا تصویب شد و قوانین فوتبال pdf و قوانین داوری فوتبال pdf و قوانین جدید پرتاب اوت در فوتبال و قانون 12 فوتبال و قوانین جدید فوتبال چمنی در نم نمک.

قوانین جدید IFAB برای فوتبال

فوتبال سال به سال در مسیر تکامل گام برمی دارد. در همین راستا ، IFAB به عنوان نهاد قانون گذار فوتبال ، می خواهد یک سری از قوانین را برای فصل آینده (24-2023) وارد این ورزش کند. هشت قانون جدید وارد فوتبال می شود که هدف آنها بهبود فوتبال و افزایش کیفیت داوری است. در ادامه با چند قانون جدید آشنا می شوید :قوانین جدید فوتبال تا سال 2024 [تغییرات فیفا]قوانین جدید فوتبال تا سال 2024 [تغییرات فیفا]

قوانین جدید فوتبال

  • پیش از این زمانی که هنگام به ثمر رسیدن گل یک بازیکن نیمکت نشین وارد زمین می شد ، گل مورد قبول قرار نمی گرفت. از حالا به بعد در چنین صحنه هایی تنها زمانی  گل مردود می شود که بازیکنان نیمکت نشین به شکل مستقیم در به ثمر رسیدن گل تاثیر گذاشته باشند. 
  • از این به بعد داور چهارم هم می تواند مشاهدات خودش را در اختیار داور وسط قرار دهد و در تصمیم گیری او تاثیر گذار باشد. 
  • در جام جهانی 2022 به خاطر محاسبه شدن زمان خوشحالی پس از گل بازیکنان به عنوان وقت اضافه ، شاهد افزایش چشمگیر دقایق وقت اضافه بودیم. این قانون از فصل آینده در همه مسابقات زیر نظر فیفا باید اجرا شود. 
  • در ضربات پنالتی آخر بازی خبری از کارت زرد و قرمز برای بازیکنان نخواهد بود.
  • لمس غیر عمدی توپ توسط مدافع ، باعث نمی شود که آفساید بازیکن مهاجم اعلام شود. 
  • اگر خطای عادی یا پنالتی یک بازیکن جلوی گلزنی حریف را بگیرد ، آن بازیکن تنها در صورتی اخراج می شود که با هیچ حرکت قانونی شانس جلوگیری از گلزنی را نداشته باشد. (مثال : هند لوییس سوارز مقابل غنا در جام جهانی 2010 همچنان اخراج دارد اما دیگر حرکتی مانند تکل از پشت در موقعیت تک به تک پنالتی - اخراج ندارد؛ یا اعلام پنالتی بدون اخراج و یا اخراج در صورت رخ دادن خطا خارج از محوطه جریمه) 
  • اگر در طول بازی اتفاقی روی نیمکت رخ دهد که داور نتواند مقصر اصلی آن را تشخیص دهد ، سرمربی اخراج می شود.
  • دروازه بان ها دیگر در طول ضربات پنالتی اجازه اجرای حرکات تمسخر آمیز را ندارند.

قوانین جدید فوتبال

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(12 رای)
73.4%

نظر دادن