ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، مارال فرجاد و فوت مارال فرجاد و بیماری مارال فرجاد و بیوگرافی مارال فرجاد و اخبار مارال فرجاد و حواشی مارال فرجاد و مارال فرجاد کیست و مارال فرجاد کجاست و چه خبر از مارال فرجاد و مارال فرجاد در بیمارستان و علت مرگ مارال فرجاد و درگذشت مارال فرجاد در نم نمک.

مارالِ فرجاد به دلیل مبارزه با سرطان سوژه شد

مارال فرجاد به بیماری سرطان خون از نوع گرید 3 ابتلا پیدا کرده بود و بعد از اینکه به بعضی از علائمش شک نموده بود آزمایش داده و فهمید به این بیماری مبتلا شده است. او برای درمان راهی کشور مجارستان شد.مارال فرجاد چه نوع سرطانی دارد؟مارال فرجاد چه نوع سرطانی دارد؟

خودش میگه :

اوایل که شیمی درمانی رو انجام میدادم همش میگفتم چرا من؟؟؟؟

ولی وقتی که شرایط رو پذیرفتم شروع کردم در مورد این بیماری تحقیق کردن.خیلی از هنرمندها رو پیداکردم که از این بیماری مردن ، ولی اون موقع به فکرم نمی رسید که مابیشتر درمورد ادم های که ازاین دنیا می روند اخبار می شنوین ولی اون هایی که زنده می مونن و سالم میشن اخباری نمی شنوین.

در حالیکه درصدی که سالم میشن بیشتر از ادم های که می میرن. میشه گفت 80 درصد خوب میشن و زنده می مونن….و همین موضوع باعث شد وقتی در روند بهبودی قرار گرفتم. گفتم وقتش که ادم ها بگم ، به خصوص اونهایی که مثل من مریض شدن که واقعا امید هست و میشه خوب شد. چون اون موقع وقتی می دیدم کسی خوب شده ، امید وانگیزه خوب شدن در من صدبرابر می شد.

مونا فرجاد در واکنش به خبر مهاجرت مارال فرجاد ، آن را تکذیب کرد و گفت خواهرش برای ادامه درمان به خارج از کشور رفته است.

برخی رسانه ها و صفحات اینستاگرامی با اشاره به استوری مارال فرجاد ، بازیگر ، که نوشته بود «خداحافظ ایران» از مهاجرت او خبر داده اند.

مونا فرجاد ، بازیگر ، درباره خبر منتشر شده از مهاجرت خواهرش گفت :

«مارال فرجاد به خاطر ادامه درمان باید به خارج از کشور می رفت.

خواهرم مهاجرت نکرده است این را شبکه ها و صفحات زرد گفتند. کجا مهاجرت کنیم؟ او بعد از ادامه درمان ، برمی گردد»

  • تاریخ: دوشنبه, 18 دی 1402

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(5 رای)
68%

نظر دادن