ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، دمنوش صبحگاهی و بهترین دمنوش صبحگاهی و دمنوش هفت گیاه و دمنوش برای بیداری و دمنوش ناشتا و دمنوش خوش عطر و دمنوش هشت گیاه و دمنوش برای سرحال شدن و بهترین دمنوش ها و بهترین دمنوش صبحگاهی و دمنوش برای صبحانه و دمنوش های پر خاصیت و خواص دمنوش ها و خواص چای سبز را در نم نمک بخوانید.

بهترین دمنوش صبحگاهی ناشتا برای بیداری

دمنوش ها دارای طعم های متنوع و فاقد شکر و کالری هستند. دمنوش های گیاهی فواید فراوانی داشته و سبب تقویت ایمنی بدن می شوند. برخی از دمنوش ها را می توانید در آغاز روز و به صورت ناشتا بنوشید تا یک روز شاداب و پر از انرژی داشته باشید. در این بخش از بهداشت و سلامت نم نمک نوشیدنی ها و دمنوش هایی را معرفی می کنیم که می توانید به صورت ناشتا بنوشید و از خواص آن بهره مند شوید.بهترین دمنوش صبحگاهی ناشتا برای بیداریبهترین دمنوش صبحگاهی ناشتا برای بیداری

فواید آب سیب و دارچین در صبح

چای سبز :

چای سبز حاوی از آنتی اکسیدان پلی فنول است که می تواند سوخت و ساز بدن را بهبود بخشیده و باعث سوختن چربی های اضافی شود.این چای به دلیل خواص دیورتیک برای افرادی که چشمانی پف دارند ، بسیار مناسب است و سبب تحریک فعالیت کلیه ها می شود. چای سبز ضد سرطان بوده و برای دندان مفید است. برای جذب بهتر چای سبز می توانید آن را به صورت ناشتا مصرف کنید و در صورت تمایل در طول روز نیز آن را مصرف نمایید.

دمنوش زنجبیل :

یکی از دمنوش های مناسب صبحگاهی که سبب کاهش وزن می شود دمنوش زنجبیل است. استفاده از دمنوش زنجبیل سبب افزایش متابولیسم بدن و افزایش تولید انرژی می شود. اگر احساس خستگی ، بی اشتهایی دارید ، به صورت ناشتا دمنوش زنجبیل را مصرف نمایید. مواد موجود در زنجبیل سبب می شود تا شما احساس سیری کنید و طبع بدنتان گرم شود و عملکرد کبد شما بهبود یابد.

برای تهیه این نوع دمنوش ، در یک فنجان بزرگ 3 برش نازک زنجبیل و یا مقداری از پودر زنجبیل را بریزید و 10 دقیقه دم کنید. قبل از نوشیدن این دمنوش کمی عسل ارگانیک به دمنوش اضافه کرده و آن را بنوشید.

دمنوش زنجبیل برای صبح

دمنوش دارچین و استویا :

افرادی که نگران میزان قند خون و تناسب اندام شان هستند ، می توانند این دمنوش را به صورت ناشتا بنوشید . دمنوش دارچین شما را از ریزه خواری دور کرده و مقدار فراوانی از انرژی را در شما آزاد می کند. استویا شیرین کننده های طبیعی است که به صورت برگ خشک و عصاره فروخته می شود که کالری ندارد و قند خون را افزایش نمی دهد.

دیگر نوشیدنی های صبحگاهی :

آب و لیمو

نوشیدن آب لیمو آنتی اکسیدان های مورد نیاز بدن برای جوان سازی پوست و حفظ ظاهر با طراوات آن را در اختیار بدن قرار می دهد.هنگامی که صبح از خواب بیدار می شوید ، بدن شما در حالت کم آبی قرار دارد ودستگاه گوارش همانند یک اسفنج عمل کرده و با نوشیدن یک لیوان آب و لیمو ویتامین C فراوانی جذب بدن می شود. یک لیموترش به طور معمول حاوی 30 میلی گرم ویتامین C است.

خوردن آب و لیمو در صبح

آب و لیموترش ، بهترین جایگزین برای نوشیدنی های ناسالم همانند نوشابه ، چای سرد و آب میوه های صنعتی است که با جذب کمتر کالری در بدن باعث کاهش وزن می شود . مصرف آب و لیمو ترش به صورت ناشتا سبب پاکسازی بدن می شود.

آب حاوی تکه های میوه

آب های حاوی تکه های خیار ، لیمو ، زنجبیل ، توت فرنگی و... دارای خواص زیادی هستند زیرا مواد مغذی هر میوه با افزودن آن به آب و نوشیدن آن وارد بدن می شود. برای درست کردن آب حاوی تکه های میوه از هر ترکیب میوه ای می توانید استفاده کنید.

فواید آب طعم دار

آب سیب و دارچین

افرادی که می خواهند لاغر شوند می توانند برای سم زدایی بدن خود نوشیدنی آب سیب و دارچین مصرف کنند و این نوشیدنی را به صورت ناشتا و در طول روز بنوشند. برای تهیه این نوشیدنی سیب را پوست بگیرید و خرد کنید و آن را به همراه چوب دارچین داخل یک پارچ مناسب بریزید. اجازه دهید چند دقیقه این مخلوط استراحت کند و سپس آن را بنوشید.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن