ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، تمرین زیاد در باشگاه و حرکت جایگزین سلام ژاپنی و حرکت جایگزین هیپ تراست و چه عضلاتی را با هم تمرین ندهیم و حرکت مشابه پارالل و ایا فوتبال برای بدنسازی مضر است و ایا هر روز دمبل زدن ضرر دارد و اشتباهات رایج در ورزش در نم نمک.

این حرکات ورزشی را بهتر است انجام ندهید

اغلب وقتی صحبت از ورزش می شود ، به یاد فواید ورزش می افتیم اگرچه اثرات مفید ورزش برکسی پوشیده نیست ، اما ورزشی سودمند است که بر اساس توجه به ساختار عضلانی اسکلتی و در نظر گرفتن محدودیت های خاص که در بعضی افراد وجود دارد ، برنامه ریزی و انجام شود. ایجاد آسیب در اثر یک حرکت تمرینی خاص به فردی که آن تمرین را انجام می دهد بستگی دارد. برخی از حرکات تمرینی می توانند فوایدی برای فرد داشته باشند اما مضرات آن ها بیشتر از فایده شان است.برخی دیگر از حرکات برای ورزشکاران حرفه ای مفید می باشند اما انجام آن ها درافرادی که تازه تمرینات ورزشی را شروع کرده اند باعث آسیب می شودبهترین جایگزین برای حرکات ورزشی اشتباهبهترین جایگزین برای حرکات ورزشی اشتباه

برخی از حرکات ورزشی که در باشگاه ها رایج هستند تاثیر مثبتی که تصور می شود را ندارند و حتی ممکن است به ورزشکاران آسیب برسانند.برخی از حرکات ورزشی تاثیر مثبت خاصی ندارند. با این حال در باشگاه ها به افراد توصیه می شود که این حرکات را انجام دهند.

حرکت ورزشی

کدام حرکات ورزشی را نباید اجام داد؟

حرکات ورزشی که بهتر است در برنامه ورزشی شما نباشند و آنها را تغییر دهید عبارتند از :

1. دراز و نشست و کرانچ ها :

دراز و نشست و کرانچ بدن را در موقعیت بدی قرار می دهند و ممکن است که باعث آسیب رسیدن به گردن ، شانه ها و ستون فقرات شوند. بهتر است برای ورزش دادن عضلات شکم از حرکات پلانک استفاده کنید.

2. دستگاه اسمیت :

بهتر است بر روی دستگاه اسمیت ورزش نکنید. این دستگاه بدن را در شرایط غیر طبیعی قرار می دهد. بهتر است حرکت اسکات باز وزنه آزاد یا پرس سینه با وزنه آزاد انجام دهید.

3. لت از عقب گردن :

لت از عقب گردن باعث می شود که به ستون فقرات و گردن آسیب وارد شود. به جای این حرکت ، حرکاتی که با وزنه آزاد انجام می شوند را انجام دهید.

4. حرکت سوپرمن :

این حرکت برای قدرتمند شدن عضلات کمر انجام می شود اما به قسمت پایین کمر فشار وارد می کند. بهتر است از حرکت جایگزین دیگری استفاده کنید که بر روی کمر و شکم کار کند.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(2 رای)
100%

نظر دادن