ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، کانتور بینی با چنگال و آموزش کانتور بینی با چنگال و فیلم آموزش کانتور بینی با چنگال و کانتور بینی با رژ لب و کانتور بینی با مداد ابرو و کانتور بینی گوشتی اینستاگرام و چگونه کانتور بینی درست کنیم و کانتور بینی عملی و کانتور بینی با سایه و کانتور بینی کج در نم نمک.

آموزش تصویری کانتور بینی با چنگال

این روز ها روش های رسیدن به زیبایی دلخواه بسیار آسان شده و این تا جایی در حال پیشرفت است که خیلی ها برای رسیدن به زیبایی دلخواه در خانه با دستان خودشان اقدام می کنند. از مواردی که بسیار در بین افراد خصوصاً خانم ها رایج است عمل بینی است که خیلی ها با سایز بینی خود مشکل دارند. از روش های جدید و آسان کانتورینگ بینی می باشد که منظور از کانتورینگ بینی انجام چند ترفند آرایشی ساده است که با این ترفند قادر خواهید بود بینی خود را به سایز دلخواه خود نشان دهید و خوب است بدانید که این ترفند بسیار ساده است. در اینترنت اگر جستجو کنید می توانید به صورت تصویری روش اجرای این ترفند را ببینید. رای دیدن آموزش کانتور بینی کافیست به سراغ موتور های جستجوگر روید و جستجو نمایید.آموزش تصویری کانتور بینی با چنگال [فیلم]آموزش تصویری کانتور بینی با چنگال [فیلم]

آموزش تصویری کانتور بینی با چنگال

کانتور بینی با چنگال

مدتی در شبکه های اجتماعی از مبحثی گفتگو می شد و آن هم این بود که چطور می شود از یک سری وسایل مثل چنگال برای یافتن مکان مناسب جهت کانتورینگ بینی استفاده کرد. روشی ساده است و آن به این صورت است که شما با قرار دادن یک عدد چنگال بر روی تیغه بینی مکان مناسب برای کانتور را از کناره های بینی پیدا کنید. ولی این نکته را باید در نظر داشته باشید که این روش برای تمامی بینی ها قابلیت اجرا را ندارد و اگر کسی بینی با اندازه نورمال داشته باشد می تواند از این ترفند استفاده کند.

فیلم آموزش کانتور بینی با چنگال

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(6 رای)
60%

نظر دادن