ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، دختری اهل لبنان در یکی از تعمیرگاه های بیروت با مهارت تمام مشغول به کار است که اطلاعاتی جالب درباره آن را در ادامه می خوانید.

"رنا الحایک" دختر 22 ساله ای است اهل لبنان که اکنون چیزی به اتمام تحصیلاتش در رشته مهندسی برق نمانده است.مهارت تماشایی دختر لبنانی در تعمیرات خودرو + فیلممهارت تماشایی دختر لبنانی در تعمیرات خودرو + فیلم

او که در یکی از تعمیرگاه های بیروت مشغول به کار شده درباره شغل خود می گوید : علت انتخاب این حرفه ، علاقه ای بود که از دوران کودکی با من همراه بود.

مشتریان مرد با اطمینان کامل خودروهایشان را به رنا می سپارند و هیچ شکی در مهارت او ندارند چرا که وی یک در کار خود یک متخصص تمام عیار است.

"رنا" که همیشه در این زمینه تحت حمایت پدر خود بوده از یافتن ایرادات ماشین بسیار لذت می برد و تعمیرگاهی که وی در ان مشغول به کار بوده متعلق به رفیق پدرش است.

این دختر در ادامه صحبتهایش به این موضوع اشاره کرد که مشتریان اوایل او را جدی نمی گرفته اند و تصورشان از حضور وی در تعمیرگاه این بوده که همراه پدرش در این مکان حضور یافته است.

اکنون همان افرادی که "الحایک" را قبول نداشتند با خیال راحت ماشین هایشان را به دستان پرمهارت او می سپارند که صاحبان خودروهای مسابقه ای هم جزو مشتریانش هستند.

سلیمان الجلال یکی از مشتریان این دختر تعمیرکار نیز ورود او به دنیای مردانه را تبریک گفته است ، صاحب تعمیرگاه هم در تکمیل صحبتهای الجلال از زنی به نام میشل موتون اهل فرانسه یاد کرد که در رقابت با آقایان در مسابقات رالی چه خوش درخشید.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن