ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، اگر میخواهید از تجربیات مهندسین کارکشته تأسیسات در مورد موتورخانه و پکیج شوفاژ استفاده کنید با ما همراه باشید.

دانستنی های پکیج شوفاژ و موتورخانه

پیشنهاد میکنم این مطلب را تا انتها بخوانید مطمئنا مطالعه این مطلب آموزشی برای همه مفید خواهد بود .راهکارهای افزایش عمر پکیج شوفاژ و موتورخانه + مزایا و معایبراهکارهای افزایش عمر پکیج شوفاژ و موتورخانه + مزایا و معایب

اگر می خواهید بدانید موتورخانه بهتر است یا پکیج و قصد استقلال سیستم گرمایشی منزل خود را داشته و در انجام این عمل تردید دارید در ادامه مطلب با ما باشید.

و اگر قصد خرید پکیج را داشته و نمی دانند کدام مارک بهتر است و یا اینکه پکیج تک مبدل بخرند یا دو مبدل و یا پکیج فن دار بهتر است یا بدون فن با نم نمک همراه باشید تا ما بهترین گزینه را بهتون معرفی کنیم.

پکیج بوتان

و البته اطلاعات خیلی مفیدی برای مصرف کنندگان پکیج و راهکارهایی جهت افزایش طول عمر پکیج ارائه داده ایم که امیدواریم برای همه شما مفید واقع شود.

موتورخانه

اگر شما هم در منزل خود از سیستم گرمایشی موتورخانه استفاده می کنید و هم اکنون درگیر مشکلاتی از جمله پرداخت هزینه بالای گاز و همچنین هزینه تعمیرات و نگهداری موتورخانه هستید بهتون پیشنهاد میکنم هر چه سریعتر برای استقلال سیستم گرمایشی منزل خود بوسیله پکیج شوفاژ اقدام نموده .

لازم به ذکر است بهتون بگم در حال حاضر موتورخانه های سنتی که در ایران مورد استفاده قرار می گیرد تا 90 درصد افزایش مصرف سوخت دارند.

پکیج یا موتورخانه

اگر بین احداث موتورخانه و یا استفاده از پکیج تردید دارید باید خدمتتون عرض کنم که موتورخانه های چگالشی و هوشمند امروزی که هنوز در ایران به طور کامل گسترده نشده است از هر لحاظ بهتر از پکیج میباشد ولی در عوض موتورخانه های سنتی که در حال حاضر در کشور بنا می شود به دلیل طراحی و ساخت غیر مهندسی و پِرتِ بیش از اندازه سوخت اصلا توصیه نمی شود.

چه پکیجی بخرم؟

اگر قصد خرید پکیج را دارید و نمی دانید کدام مدل برای شما بهتر است بهتر است به نصیحت دوستانه بنده گوش کنید.

پکیج تک مبدل یا دو مبدل؟

از بین پکیج های تک مبدل و دو مبدل حتما پکیج های دو مبدل را خریداری کنید حتی اگر بودجه مالی شما کمتر است اقدام به خرید پکیج تک مبدل نکنید.

پکیج فن دار یا بدون فن؟

و اگر در بین پکیج فن دار و بدون فن تردید دارید بهتون پیشنهاد می کنم حتی اگر دودکش مناسب تا پشت بام دارید از پکیج های بدون فن استفاده نکنید.

پکیج خارجی یا ایرانی؟

اگر نمی دانید آیا پکیج خارجی بخرید یا ایرانی بهتون پیشنهاد میکنم حتما ایرانی تهیه کنید زیرا پکیج های خارجی هر چقدر هم خوب باشند بعد از مدتی نیاز به تعمیر پیدا می کند که در این مواقع شاهده سرویس دهی ضعیف و مشکل تهیه قطعات یدکی خواهید داشت.

ایران رادیاتور یا بوتان؟

از میان مارک های تولید کننده پکیج دیواری در حال حاضر بوتان و ایران رادیاتور پرفروش ترین برندها می باشند.

پکیج بوتان

راهکار افزایش طول عمر پکیج :

اگر از پکیج دیواری در منزل خود استفاده می کنید بهتون پیشنهاد میکنم از یک تعمیرکار بخواهید مراجعه کند و کارهای زیر را روی پکیج انجام دهد که با انجام این کارها پکیج شما کمتر خراب شده و نیاز به تعمیر پیدا می کند.

  1. اولین کاری باید انجام شود نصب فیلتر پلی فسفات به همراه رسوب زدای مغناطیسی هست.
  2. دومین کاری باید انجام شود نصب صافی برنجی برگشت میباشد.
  3. مورد بعدی که خودتان هم قادر به انجامش هستین نصب محافظ برق پکیج میباشد.
  4. در آخر باید مقدار 4 لیتر ضد یخ اتومبیل را به سیستم پکیج و رادیاتورها تزریق کنید.

نکات مهم در استفاده از پکیج :

  • همیشه مراقب فشار بار باشید که روی 1/5 باشد
  • از قرار دادن درجه دمای آب مصرفی و رادیاتورها روی ماکزیمم خودداری کنید و هیچ وقت دما را بیشتر از 60 درجه نگذارید
  • زمانی که نیاز به مقدار کمی آب مصرفی دارید از آب سرد استفاده کنید و فقط زمانی که قصد استفاده طولانی مدت آبگرم مثل استحمام دارید شیر آبگرم را باز کنید
  • چون با هر بار باز کردن شیر آبگرم هر چند کوتاه تعداد زیادی قطعات شروع به کار می کنند که این کار در دراز مدت به استحلاک پکیج خواهد شد.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن