ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، آیا میدانید مرد متولد آبان بهتر است با چه زنی ازدواج کند؟ و مرد متولد آبان چه زنی را دوست دارد و کلا خصوصیات رفتاری او چیست؟ پس با ما همراه باشید.

طالع بینی هندی مرد متولد آبان

مرد متولد آبان موجود گرم و تند و تیزی است. عاطفی و احساساتی است ولی بهتر است به این موضوع توجه داشته باشید که اغلب اجازه می دهد احساساتش به هوسرانی تغییر شکل بدهد. اگر این موضوع شما را می رنجاند باید خودداری را به طرز ماهرانه ای به او بیاموزید. خوشبختانه این حالت هوسرانی محدود می شود به کسی که او را دوست دارد ، زیرا احساس فطری و ذاتی درستکاری ، او را در جاده مستقیم و باریک عشق نگاه می دارد.خصوصیات پسر و مرد متولد آبان + طالع بینی عشق و ازدواجخصوصیات پسر و مرد متولد آبان + طالع بینی عشق و ازدواج

درمورد مرد متولد آبان باید سعی کنید همیشه به او توجه داشته باشید. از رفت و آمد زیاد با اقوام دوری کنید و از او انتظار نداشته باشید همیشه آماده پذیرفتن هر اجتماعی باشد. او بخصوص از مراسم رسمی خوشش نمی آید. زیاده از حد حالت مطمئن و مثبت به خود نگیرید. بخصوص اصرار نکنید او چیزهایی را مطالعه کند که دوست ندارد.

مرد متولد آبان چگونه عاشق میشود؟

مرد متولد آبان چگونه عاشق میشود؟

مرد متولد آبان جذابیت مغناطیسی او سبب میشود که جهان از چرخش حول محور خود باز بایستد و در جهت مخالف بچرخد .

روانشناسی مرد متولد آبان

مرد متولد آبان خیلی قوی است . او کسی است که همه ، بویژه زنان تقریبا هرکاری برایش انجام می دهند . بعضی از دخترها همه جا به دنبال او می گردند (حتی شما). مردان متولد برج آبان روسای شرکت ، مؤسسه یا سازمان ها هستند .

مرد متولد آبان پوستی به رنگ سبزه تیره ، مویی مشکی و چشمانی سیاه دارد . البته شاید کسی هم پیدا شود که بور باشد. اما تعداد این گروه در مقایسه با گروه قبل خیلی کم است . او حتی وقتی صورت خود را اصلاح می کند ، به نظر میرسد که چند روز است اصلاح نکرده . او چشمانی نافذ دارد آن چنان که اگر مستقیم به چشمهای شما نگاه کند ، آشفته خواهید شد ! اغلب زن و مرد متولد برج آبان با عینک ورزشی عجیب و غریب و یا لنزهای آنچنانی ، چشمهای خود را بیشتر به نمایش می گذارند .

مرد متولد آبان از چه زنی خوشش می آید

وی احتمالا غذا هم زیاد می خورد ، اضافه وزن پیدا می کند . هرچند عمیقا می خواهد خوش هیکل باشد . او در روابطش بسیار صادق است . به طور ایده ال زن ظریف و پر جنب و جوش متولد برج حوت (دوماهی) شریکی مناسب برای اوست ، اگر همسر شما متولد برج آبان است باید به او کاملا اعتماد کنید و حتی وقتی اشتباه می کند ، معتقد باشید که او درست می گوید و اشتباه نکرده است. او به هیچ وجه نمی خواهد شما رقیب او باشید .

رگ خواب مرد متولد آبان

تا زمانی که بتواند حسادت خود را کنترل کند ، پدر خوبی است . او بیش از دیگر مردان متولد برجهای تیر و اسفند احساسات خود را نسبت به بچه ها نشان می دهد . او با خوشحالی به شما اجازه می دهد که از نوزاد مراقبت کنید.

مرد متولد آبان مشغله ذهنی را در روابطش دخالت می دهد .

بدست آوردن دل مرد متولد آبان

بدست آوردن دل مرد متولد آبان

قبول کنید که بیشتر متولدین برج آبان معنی کامل آشفتگی و آشوب هستند . آنها اعتماد به نفس دارند و خود را چنان تشویق و ترغیب می کنند که حتما بهت زده خواهید شد و آرزو می کنید که مثل او باشید ، علیرغم همه اینها او نگرانی ، ترس و اوهام زیادی دارد. فراموش نکنید که او آدمی جنجالی است.  

پیوند زناشویی مرد متولد آبان با سایر ماه ها
  • آبان با فروردین : (بد) آزادی خواه سلطه گر خواهان تنهایی و درون گرا
  • آبان با اردیبهشت : (خوب) آرمانگرا بلند پرواز همراه با جاذبه و اقتدار و ناسازگاری
  • آبان با خرداد : (متوسط) برای رسیدن به خوشبختی باید یکدیگر را تحمل کنند
  • آبان با تیر : (متوسط) در مسائل مالی اختلاف نظر دارند ولی در سایر موارد هماهنگ می باشند
  • آبان با مرداد : (متوسط) یکی وفادار و قابل اعتماد و دیگری عاشق ستایش دیگران
  • آبان با شهریور : (متوسط) جسور بی پروا سرشار از انرژی و بلند پرواز
  • آبان با مهر : (متوسط) اگرچه خالی از دردسر نیستند اما میتوانند موفق باشند
  • آبان با آبان : (بد) مستعد به خشمگین شدن و از کوره در رفتن در نتیجه پیوندی همراه با مشکلات
  • آبان با آذر : (متوسط) یکی سختگیر در مسائل دیگری سرشت پویا و جدی دارد
  • آبان با دی : (بد) هر دو دارای خصلت سلطه طلبی و سختگیرانه می باشند
  • آبان با بهمن : (بد) یکی با احساس و عاطفه دیگری سلطه جو و خواهان کسب برتری
  • آبان با اسفند : (بد) یکی آرمان گرا و عاشق پیشه و دیگری با اعتماد به نفس کافی

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(82 رای)
72.2%

نظر دادن