ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، آیا میدانید مرد متولد فروردین بهتر است با چه زنی ازدواج کند؟ و مرد متولد فروردین چه زنی را دوست دارد و کلا خصوصیات رفتاری او چیست؟ پس با ما همراه باشید.

طالع بینی هندی مرد متولد فروردین

مرد متولد فروردین بسیار فعال ، پر شور و شوق و سرشار از انرژی است. او دارای قوه ابتکار و خلاقیت زیادی است. از نظر فکری نیز پرتوان است. ولی کمی بی صبر و تحمل است و در کارهای خود عجول است. خیلی متکی به نفس و یکدنده و لجوج است و کمتر زیر بار حرف دیگران می رود.خصوصیات پسر و مرد متولد فروردین + طالع بینی عشق و ازدواجخصوصیات پسر و مرد متولد فروردین + طالع بینی عشق و ازدواج

او مردی روشنفکر و اهل مطالعه است و از قوای ذهنی نسبتا خوبی برخوردار است. فقط تعجیل در کار ممکن است آفت استعداد او باشد و او را دچار مخمصه کند. وگرنه از هوش و ذکاوت خوبی بهره مند است و وقتی که متعهد به انجام کاری می شود با اشتیاق و هیجان شروع به کار می کند و با علاقه پیش می رود تا آن را به اتمام برساند.

چگونه مرد متولد فروردین را عاشق خود کنیم

خصوصیات و مشخصات کلی مردان متولد فروردین ماه

  • فروردین یعنی نوزاد طبیعت
  • سمبل : بره
  • عنصر وجود : آتش
  • شعار : من هستم
  • سنگ خوش یمن : الماس
  • سیاره : مریخ
  • فلز وجود : آهن
  • شخصیت : کاردینال
  • رنگ محبوب : زرد
  • الهام پذیر
  • فعال و پیشرو
  • راهنمای ایده آلیست

مردان متولد فروردین به اندازه ای آشکار ، واضح ، پر جنب و جوش هستند که در اولین برخورد شاید بتوانید فروردین ماهی بودن او را حدس بزنید.

خصوصیات و شخصیت مرد متولد فروردین

سیاره مریخ به آنها عضله و هیکل عالی بخشیده و از آنجا که به هوای آزاد علاقه زیادی دارند ، حتی در زمستان هم پوستشان برنزه است . موهای این مردان آتشین معمولا روشن بور است و اگر پوستشان روشن باشد کک مک های ملیحی دارند . بزرگترین موهبتی که مرد متولد فروردین از آن برخوردار است به ابروهایش مربوط میشود که شبیه شاخهای قوچ است. متأسفانه برخی از آنها با گذشت زمان زجر می کشند و چهره جذاب آنها تغییر می کند و به آدمی لاغر مردنی و ناخوش تبدیل میشوند.

پیش از آنکه تصمیم بگیرید مرد متولد این برج درست همان چیزی است که گفته شد. احساسات خود را کنترل کنید . همه متولدین صورت فلکی حمل قبل از آنکه درگیر تجربه های عاطفی شوند ، باید دوباره فکر کنند . چون هر نوع مشارکت و همکاری ، حتی مشارکتهای تجاری می تواند برای آنها مشکل ساز باشد. متولد این برج فراموش می کند که همکارانش نیز درکنار او هستند . او می خواهد قرص و محکم و برنده باشد ، حتی گاهی از یاد می برد که برای نان بیار کباب ببر بازی کردن هم باید دو نفر بود .

خصوصیات مردان متولد فروردین ماه

مردان فروردین ماه ، در مواردی بسیار مردانی برونگرا ، شاد ، پر حرارت و پر از انرژی هستند. قدرت طلبی بخش مهمی از خصوصیات اخلاقی این مردان است و همیشه میل زیادی به رهبری در گروه ، اثبات حرف هایشان و جاه طلبی بسیار زیاد دارند.

این مردان پرجنب و جوش ، فعال ، عجول ، رک و بی پروا هستند و کمی زود عکس العمل نشان می دهند ، همچنین عاشق قدرت ، لایق و کاردان ، عاشق قدرت ، کم صبر و طاقت است.

تا مدتها می تواند تنها باشد ، ریاست طلب و پر توقع ، اهل امر و نهی ، طراح ، اهل هیجان ، حادثه جو ، با اعتماد به نفس ، سازنده ، به گذشته فکر نمی کند ، جوانتر از سنش ، شایسته ، ماجراجو ، روشنفکر ، دقیق ، اشتباه خود را نمی پذیرد ، با مدیریت عالی ، متنفر از دخالت دیگران ، فعال و جنجالی ، با شهامت ، با مطالعه ، هوشیار و زرنگ ، صاحب عقیده ، مبتکر ، مقتدر ، اهل بخشش ، اهل تنوع ، با حس مسئولیت ، پر انرژی ، اهل کشمکش و ستیز ، سالم و پرقدرت ، خودخواه ، گاهی یاغی ، بی ریا ، گاهی خشک و یک دنده ، مخالف دوز و کلک ، در باطن ضعیف تر از ظاهر است ، مددکار ، گاهی غیر واقعی و غیر منطقی ، هوشمند. از زن خجول ، ملالت آور و منفی باف بیزار است.

ویژگی مرد متولدین فروردین

اینان اغلب در سینه ، صورت یا بازونشانی دارند که برایشان نیک است.

متولدین این ماه افرادی خوش طبع و خوشرو و بلند قد و خوش اقبال می باشند.

گاه گرفتار بیماری می شوند که بیشتر از ناحیه پهلو و کمر می باشد.

این افراد طالع و بخت خوبی دارند ، به شرط آن که همت خود را به مار گیرند اینان عموما افرادی مهربان و بخشنده بوده و اگر چیزی را از دست بدهند ، باز به دست می آورند.

متولدین این ماه افرادی با ذوق و سلیقه بوده و عموما رفتار مسالمت آمیز دارند.

این افراد بهتر است از نزدیک شدن به آب رونده و تند ، پرهیز کنند.

از لحاظ شغلی ، صنعت کشاورزی و خرید و فروش برایشان سودبخش و سازگار است.

این گروه از مردان از یک جا ماندن و نظاره کردن دیگران قطعا در عذاب خواهند بود و تحمل شنیدن حرف های دیگران را به عنوان دستور ندارند. زیرا خود یک دستور دهنده مداوم هستند و باید یک هدف تعیین شده را دنبال کنند.

مردان متولد فرودین گاهی بخشنده و مهربان

به غیر از جاه طلبی و دستور دهنده بودن ، بسیار بخشنده و مهربان نیز هستند ، البته این بخشندگی زمانی معنی پیدا میکند که خودشان تشخیص دهند چه زمانی لازم است و برای چه کسی باید بخشنده باشند. در واقع این مردان اصول واضحی به جز خودشان در ذهن ندارند و خود ، الگوی رفتاری خود هستند.

چالش بزرگ با مردان فروردین ماهی

اگر مایل به معاشرت با مردان فروردینی هستید این نکته را فراموش نکنید که خود را در چالش بزرگی انداخته اید.

مردان فروردینی نسبت به شور و هیجان بالایی که دارند قطعا نمیتوانند سر به راه یکنواخت عمل کنند و مدام در حال انجام اتفاقات و رخداد های جدید هستند.

امکان رشد کنار مردان فروردینی

اما نکته مهم در این میزان از هیجان ، شور ، شوق و جاه طلبی در مردان فروردینی در این است که هر فردی در کنار این مردان فروردینی میتواند رشد کند و در هیچ فرصتی جا نماند. در واقع شما با یک مرد فرصت طلب مواجه نیستید ، بلکه با یک فرد با انگیزه ، خلاق و پر هیجان مواجه شده اید و اگر به دنبال هیجانات ، خلاقیت و چالش هستید انتخاب درستی داشته اید.

مردان فروردینی ، بی انگیزه و خوش خیال نیستند و تنبلی ، یک جا ماندن و خیال پردازی از منفور ترین رفتار ها در نظر آنها است ، ماندن در گذشته و فکر کردن به آنچه که دیگر تمام شده نیز از جمله رفتار هایی است که یک مرد فروردینی از آن دوری میکند. بنابراین با میزان بالایی از خواسته ها به سمت به دست آوردنشان در شتاب هستند. این خواسته میتواند یک شغل ، یک خانه ، یک زن و یا هر چیز دیگری باشد.

ویژگی مردان متولد بهمن ماه در کار و زندگی

زمانی که مرد فروردین ماهی عاشق شود :

وقتی عاشق می شود ، گویی یک شیرین و فرهاد جدید به دنیا آمده است. او چنان غرق اوهام عاشقانه می گردد که گویی در تمام کره زمین فقط او و معشوقه اش حق زندگی دارد. او در نهاد خود ایمان دارد که عشقش تنها عشق حقیقی است که از بدو پیدایش به وجود آمده است.

اگر این عشق بشکند ، با تمام نیرو و با استفاده از کلیه امکانات سعی می کند قطعات آن را برچیند و دوباره به هم پیوند دهد تا شاید آب رفته دوباره به جوی برگردد ، و اگر بار اول موفق نشد ، دوباره کوشش به خرج می دهد.

مرد متولد برج قوچ در عشق خود واقعا پا بر جاست مگر اینکه طرف مقابل متولد آبان ماه باشد. او نسبت به امور عاطفی و احساسی چنان ایده آل است که در هر عشقی میخواهد مولف یک کتاب عاشقانه باشد و در یک کتاب پرشور عاشقانه رفتاری متعادل و میانه وجود ندارد ، هر چه هست شوریدگی و دیوانگی است.

در برخورد با معشوقه اگر چه به طور کلی آدم آرامی است ، اما این آرامش نباید شما را خام کند ، مخصوصا اگر در دهه اول این ماه به دنیا آمده باشد او زیاد حرف نمی زند ، خیلی تظاهر نمی کند و شاید حتی نتواند مرد عاشق پیشه ای جلوه کند اما اگر می توانستید به داخل قلب و مغزش نفوذ کنید ، با کمال تعجب می دیدید که روی توده ای آتش ریخته شده است. او در هر کاری مخصوصا کار عشق بدون شک یکی از جدی ترین ، صمیمی ترین و خشن ترین افراد روزگار است.

به احتمال قوی هیچ یک از متولدین ماههای دیگر سال به اندازه متولد برج فروردین نمی توانند در عشق پابرجا باشند. صداقت او مانع از گمراهی شما می گردد و طبیعت ایده آل او عشق را همیشه شکوفا وآتشین نگاه می دارد .

اما امان از روزی که کتاب عشق برای او یکنواخت نشود و طوفان آرام بگیرد ، او به سهولت با سرد شدن آتش عشق به جستجوی عشق دیگر می رود. از آنجا که در کار عشق ، مثل بقیه امور زندگی ، پاکباز و صادق و هیجان پرست است ، اگر عکس العمل معشوقه چنانکه باید و شاید گرم و طوفانی نباشد و این توهم را در وی به وجود بیاورد که بر غم کوشش هایی که به خرج می دهد ، نمی تواند به مقصود خود که بر خورداری کامل از یک عشق است برسد ، در عرض مدت کوتاهی تغییر عقیده می دهد و مرغ دلش به بام دیگر پر می کشد.

جذبه جنسی مردان فروردینی

مردان فروردین از توانایی بالای جنسی برخوردار هستند که زنان را میتوانند جذب خود کنند ، اما همیشه به دنبال ازدواج و کنترل یک خانه و خانواده هستند.

در زندگی زناشوئی پایبند اصولی است که اگر نادیده گرفته بشوند ، مانند خوره جانش را می خورد ، او گاهی به راستی میل ندارد زنش را دائما در حال آرایش کردن ، رنگ کردن مو ببیند.

او را هرگز به حریم اتاقی که مخصوص آرایش و نظافت است راه ندهید. اگر شوهر یک زنی ، متولد فروردین ماه بود ، باید جدا مواظب باشد کارهایی از قبیل گذاشتن پاها به روی میز و جویدن آدامس به هنگام تماشای تلویزیون ، و سایر حرکات جلف و سبک انجام ندهد.

او را به جزئیات زندگی کاملا خصوصی خود مثل دعوای با مادرتان ، یا گذاشتن پماد به روی زخم روی کمرتان و از قبیل مسائل شخصی آشنا نکنید. وقتی او منزل می آید ، دلش می خواهد زنش را شاد و خندان با بوی عطری که دوست دارد ، ببیند. مبادا جمله و کلمه ای دل آزار حواله او بدهید. زیرا برایش دیوانه کننده خواهد بود .

اگر متوجه بشود که این میل و خواسته اش هیچ احساسی را در همسرش برنمی انگیزد ، در چنین مواردی ابتدا سخت دل شکسته میشود ، بعد دستخوش عصبانیت می گردد و آن وقت به جستجوی زن دیگری می پردازد که همانند خودش در نشان دادن احساساتش صادق باشد .

روابط زناشویی مرد متولد فروردین ماه

از نظر او این کار به هیچ وجه خیانت محسوب نمی شود. او خود را گناهکار نمی داند ، از نظر او زن بی احساس اوست که خیانت کرده است ، او خیال می کرد که زنش موجودی است دوست داشتنی و گرم و صمیمی در حالی که اکنون می بیند تمام افکارش پوچ و بیهوده از آب در آمده است.

او به طور طبیعی قادر به تحمل زن شلخته ، بی احساس ، کم هوش ، بد لباس و نامرتب نیست و در مقابل این ناملایمات شدیدا از خود عکس العمل نشان می دهد . در مقابل اگر زن یک چنین مردی به خواسته اش توجه کند ، می تواند مطمئن باشد که او با بزرگواری تمام زن های دیگر را در دنیا نادیده می گیرد .

تنها یک زن در قلب مرد متولد فروردین جای دارد. او خیلی قبل تر از خیانت به همسرش از او دلسرد شده و فاصله می گیرد ، اما قبل از دور شدن به اشکال مختلف سعی در نجات عشق خود می کند .

متولد برج حمل از زن خجالتی ، ملالت آور ، و منفی باف متنفر است. همسر مرد فروردینی باید او را متقاعد بکند که از همه بهتر و برتر است و اگر توانست این فکر را در او به وجود بیاورد ، می تواند به وفاداری اش ایمان پیدا کند ، این کاری است که آزمایشش برای هر زنی که شوهرش متولد فروردین است ، بسیار جالب و دل انگیز خواهد بود.

او در عین حال که ایده آل است ، به حقایق نیز توجه شدید دارد ، از اقرار به اشتباه شدیدا متنفر است و یا اینکه هرگز نمی تواند ببیند که عشقش رو به خاموشی می رود ولی از آنجائی که در تصمیم های خود خیلی پابرجاست ، برای همسرش این امکان وجود ندارد که بتواند آب رفته را به جوی برگرداند.

شما اگر تنها یک کلمه و یا نگاه گرمی به مرد یگری داشته باشید باعث سرد شدن همیشگی مرد فروردینی خواهید شد حتی اگر جسم او در کنار شما باشد. چرا که او همیشه دوست دارد تا قدمی از دیگران در هر مورد جلوتر باشد که این شامل قلب و نگاه شما نیز می شود. مردان متولد فروردین دارای حس مالکیت و حسادت فوق العاده شدیدی است .

عشق مرد متولد فروردین

عشق مرد متولد فروردین

زن یک مرد متولد فروردین باید به این حقیقت گردن بگذارد که گرم گرفتن شوهرش با زنان دیگر مجاز و بدون تزویر و ریا است و او این کار را حق مسلم خود میداند در حالی که زنش را به شدت از آن منع می کند.

او یک همسر به تمام معنی را دوست دارد تا در مواقع ضروری اقدامات لازم را بتواند انجام دهد.اما نمی خواهد که حس ریاست و قدرت طلبی را از خود دور کند.مر متولد فروردین ماهی مایل است تا همسرش به او وابسته باشد و تنها از و حمایت بخواهد.

اگر طالب فقط عشق و هیجان هستید ، او بهترین مرد دنیاست اما اگر به دنبال مردی سربراه ، همیشه یکنواخت ، و صد درصد مطمئن و امن و امان هستید ، او را به همسری انتخاب نکنید .

او می تواند منبع سخاوت و بخشندگی باشد و پول ، وقت ، احساسات و امکاناتش را در بست در اختیار دیگران ، حتی کسانی که ایشان را خوب نمی شناسد ، بگذارد ، ولی اگر خواسته اش برآورده نشود ، و یا با کسانی که دوست ندارد مواجه بشود ، یا مجبور بشود با عده ای آدم منفی باف کار کند ، به موجود دیوانه کننده ای بی پروا ، بدون انعطاف ، خشن ، یکدنده و متوقع تبدیل خواهد شد.

خصوصیات مرد متولد فروردین برای ازدواج

از آنجا که او آدم مهمی است شکست را نمی پسندد . او گاه دوست دارد خود نمایی کند و از شریکش همچون دارایی با ارزشی مواظبت کند . به همین دلیل زنی را دوست دارد که عالی به نظر برسد .

مرد مریخی پدر خوبی است و تا جایی که ممکن است سعی می کند بچه ها را به گردش ببرد ( داشتن یک پسر بچه شش ساله بهانه بسیار خوبی برای فوتبال بازی کردن روزهای جمعه است ) او ازسوت کشیدن دخترانش نیز بسیار خوشحال می شود خیلی لی لی به لالای آنها می گذارد ( هیچ وقت قادر نیست در مقابل صورتی زیبا مقاومت کند). با این وجود خلق و خوی بابا هم می تواند مثل طوفان وحشتناک شود.

چون آدمی نیست که در سکوت بق کند پس داد و هوار می کند . اما وقتی این وضعیت را گذراند دوباره یکپارچه لبخند میشود و صلح و آرامش حاکم خواهد شد. البته برای مدتی! تا آنجا که به او مربوط می شود ، همسرش هیچ اشتباهی نمی تواند مرتکب شود. اما به محض آنکه خانم او را تحقیر کند ، با غم و غصه هایش تنها می شود و گاه به جای جمع و جور کردن تکه های خرد شده شخصیتش ، اینجا و آنجا به دنبال وقفه واستراحت می رود. او گاهی نگرشی کاملا کودکانه به عشق و زندگی دارد ، و بیش از آنکه با آنها روبرو شود ، از آنها فرار می کند .

پیوند زناشویی فروردین با سایر ماه ها
  • فروردین با فروردین : (خوب) سازگاری مثبت واقع بینی و آگاهی به صفات مثبت یکدیگر
  • فروردین با اردیبهشت : (متوسط) خودپسندی و میل به حاکمیت از ویژگی های مشترکشان می باشد
  • فروردین با خرداد : (بد) پر جنب و جوش بی قرار تنوع طلب و سرکش
  • فروردین با تیر : (متوسط) برون گرا ایده آلیست امکان مشکل وجود دارد
  • فروردین با مرداد : (خوب) پیوند موفقی خواهد بود چون هماهنگی وجود دارد
  • فروردین با شهریور : (بد) یکی پاک سرشت و انسان دوست دیگری جسور و جاه طلب
  • فروردین با مهر : (بسیار خوب) افرادی منصف و معتقد به تساوی حقوق زن و مرد
  • فروردین با آبان : (بد) آزادیخواه سلطه گر خواهان تنهایی و درون گرا
  • فروردین با آذر : (عالی) کم ترین اختلاف و هیاهو از مشخصات بارزشان است
  • فروردین با دی : (بد) تفاهم چندانی با هم ندارند مرموز و محافظه کار می باشند
  • فروردین با بهمن : (بد) سلطه گر آرمان گرا موقعیت درک یکدیگر را ندارند
  • فروردین با اسفند : (متوسط) با مشکل مواجه است ممکن است پیوند خوبی باشد

ازدواج مرد متولد فروردین با سایر ماه ها

مرد فروردینی از نظر اجتماعی چگونه مردی است ؟

یک مرد متولد فروردین ماه ذاتا دارای حس یاغی گری است . به اعتقاد او بهتر از هرکسی می تواند جوانب موضوعات مختلف را در نظر گرفته و به کنه آنها پی ببرد.

از آنجا که او عادت دارد بدون هیچ نوع مقدمه ای و با شتابزدگی مستقیما به قلب مشکلات حمله کند ، به احتمال زیاد در زندگی به دفعات زمین می خورد و با ناکامی مواجه می شود.به خاطر حس قدرت طلبی و رهبری از دنباله رو بودن متنفر است .

بدون شک افغراد قدرتمند بارها به وی می آموزند که نمی تواند یکه تاز میدان باشد ، و در این حالات است که آغوش همسرش تنها پناهگاهی می شود که در جوار او غرور جریحه دار شده اش را التیام بخشد ، و این جاست که همسرش پی می برد در ورای این اعتماد به نفس عجیب ، و این حالت تجاوزکارانه ، نقطه ضعفی در نهاد او وجود دارد که عبارتست از اینکه او ترجیح می دهد بمیرد ولی اعتراف به ضعف و شکست نکند.

اگر زنی در چنین شرایط بتواند با عشق و ملایمت همسرش را یاری دهد تا شکست مزبور را جبران یا فراموش کند ، می تواند یقین داشته باشد که قلب شوهرش را برای همیشه در اختیار خواهد داشت. در این گونه موارد هرگز حق را به دشمن او ندهید . مرد فروردین ماهی همیشه خواهان آن است که همسرش صادقانه و از صمیم قلب او را محق بداند.

روابط دوستانه مرد متولد فروردین ماه

هرگز اهل تزویر و ریا نیست و وقتی از کسی رنجیده خاطر شود نمی توندآثار رنجش را از صورت خود پنهان کند و رفتار گرم و صمیمانه و نحوه گفتار و برخوردش آشکارا عوض می شود .

در مقابل باید جوش وخروش ها و حتی پرخاشجویی های ناگهانی او را کمتر جدی گرفت زیرا مانند یک آتش فشان زودگذر است و به معنی قطع رابطه دوستی نیست. با این تعاریف باید از قهر و بی اعتنایی او خیلی بیش از داد و فریادش ترسید.

چنانچه در نم نمک می خوانید متولد اولین ماه سال حیله گری و نقشه کشی ودوز و کلک را نمی پسندد. روراست بودن او را می توان چه در امور تجاری و کار و در عشق و احساسات آشکارا در وجودش دید. حتی یک دقیقه را برای به دست آوردن هدفش ، چه در مسائل مادی و اجتماعی و اداری و چه در عرصه عشق و عاطفه تلف نخواهد کرد .

در زندگی خانواده متولد ماه فروردین به همان سماجتی که سعی دارد همیشه در راس و قبل از همه باشد ، در عذر خواهی پس از بگو مگو ها نیز قبل از طرف مقابلش قدم پیش می گذارد و به همین ترتیب اولین نفری است که در صورت لزوم از همسر آزرده خاطر خود پوزش میطلبد.

مرد فروردین ماهی به هنگام بیماری و یا ناراحتی شانه به شانه همسرش می ایستد و هیچ گونه کوتاهی از نظر مالی و عاطفی نخواهد کرد.

با عشق فروانی که به همسر و فرزندانش دارد به زحمت می تواند بودجه خانواده را تا آخر برج متعادل نگاه دارد ، اما هرگز از یک مرد متولد فروردین ماه نخواهید تا امور مالی خانوده را به شما بسپرد.

کارمند بودن را نمی پسندد و مدام در تلاش است تا مقام خود را ارتقاء داده و در نهایت به سمت ریاست برسد.

پدر بودن مرد فروردینی

متولد برج قوچ برای کودکان تازه به دنیا آمده اش یک موجود خیال انگیز است.اما از هفت سالگی به بعد آنها سعی می کند تا فرزندان را وادار به پیروی از خود کند ، اما او نباید همه الگوهای زندگی خود را به آنها تحمیل کند.

علاقه زیادی به پدر بودن و نقش خود دارد اما در عین حال ممکن است نسبت به بچه هایش نوعی حسادت خاص نیز نشان بدهد اگر فقط احساس کند که بچه ها برای مادرشان بیش از او ارزش قائلند ، گرفتار حسادت می شود ، و خیلی زود و سریع یک حالت بی تفاوتی نسبت به آن پیدا می کند.

نام افراد مشهوری که در ماه فروردین متولد شده اند

1. آدولف هیتلر (تاریخ تولد 31 فروردین 1889)

2. چارلی چارپلین (تاریخ تولد : 28 فروردین 1889)

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(17 رای)
95.2%

نظر دادن