ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، معمولا خانواده هایی که توانایی مالی خوبی ندارند و فقیر هستند نوزاد خود را سر راه میگذارند یا میفروشند اما یک زوج جوان ترفندی عجیب و در عین حال بی شرمانه را برای کلاهبرداری انتخاب کردند.

کلاهبرداری عجیب زوج جوان با یک نوزاد قلابی!

زوج جوان با نام های " کانیوینگ جئوفرری " و " کیسی لنگ " برای اینکه بتوانند از دوستان و خانواده خود کلاهبرداری کنند ، ترفندی شرم آور را انتخاب کردند.کلاهبرداری عجیب زوج جوان با یک نوزاد قلابی! + عکسکلاهبرداری عجیب زوج جوان با یک نوزاد قلابی! + عکس

ابتدا آنها طوری وانمود کردند که کیسی زن جوان باردار است و سپس با استفاده از یک عروسک به اطرافیان گفتند که نوزاد به دنیا آمده اما طولی نکشید که ناگهان خبری شوکه کننده دادند.

کلاهبرداری با عروسک

آنها این فرایند را انجام دادند و بصورت کاملا ساختگی از یک عروسک واقعی و به رنگ انسان به گونه ای استفاده کردند که کاملا واقعی بنظر برسد. آنها عکس عروسک را در فضای مجازی منتشر کردند و شروع ماجرا پس از این بود. دوستان و آشنایان پس از دیدن عکس به گمان اینکه این زوج صاحب فرزند شدند به آنها هدایایی نقدی دادند که جمع کلی این هدایا به 500 پوند رسید.

کلاهبرداری ساختگی

پنهان کردن نوزاد خیالی

دادن هدیه پایان راه نبود بلکه دوستان این زوج شیاد در ماه جاری برای آنها مراسم هم گرفتند. هرگاه که اطرافیان از آنها تقاضای دیدن نوزاد میکردند به بهانه های مختلف قضیه را منتفی میکردند.

پس از مدتی زوج کلاهبردار اعلام کردند که نوزاد تازه متولد شده آنها مرده است. خبری که همه را در شوک و ناراحتی فرو برد.

کلاهبرداری عجیب زوج جوان

علت مرگ نوزادی که اصلا وجود نداشت

زن و شوهر جوان برای نوزاد خود مراسم خاکسپاری گرفتند و علت مرگ نوزاد خود را بیماری تنفسی اعلام کردند.

از آنجایی که هیچگاه دروغگویی و شیادی نتیجه مثبت نمیدهد و دروغگو رسوا میشود یکی از دوستان آنها متوجه ادعای کذب زوج جوان شد و ماجرا را برای پلیس بازگو کرد.

پلیس پس از انجام تحقیقات و نبش قبر و مواجه شدن با قبر خالی این زوج را به اتهام کلاهبرداری دستگیر کرد و تحویل مقامات قضایی داد.

دادگاه زوج شیاد در ماه اکتبر برگزار میشود و والدین خیالی باید پاسخگوی اعمال شرم آور و زشت خود در مقابل قاضی باشند.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن