ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل بهار ارجمند بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون به همراه عکس های خانوادگی و فیلمشناسی بهار ارجمند با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه بهار ارجمند و همسرش(Bahar Arjmand)

  • نام اصلی : بهار ارجمند
  • متولد : 9 فروردین 1359 مشهد
  • زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر و تلویزیون
  • پیشه : بازیگر
  • مدرک تحصیلی : لیسانس رشته فلسفه
  • سالهای فعالیت : 1364 تاکنون
  • والدین : انوشیروان ارجمند
  • برادر : برزو ارجمند

بیوگرافی کامل بهار ارجمند

بهار ارجمند متولد 9 فروردین 1359 در مشهد بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.بیوگرافی بهار ارجمند و همسرش + زندگینامه و عکسبیوگرافی بهار ارجمند و همسرش + زندگینامه و عکس

بهار ارجمند و بروز ارجمند و همسرش

بهار ارجمند و بروز ارجمند و همسرش

وی لیسانس رشته فلسفه از “دانشگاه علامه طباطبایی” است اما با توجه به علاقه ای که به هنر هفتم دارد بازی در تئاتر را از پنج سالگی آغاز کرده است. بهار بازیگر توانایی است البته او بیشتر در عرصه تئاتر فعالیت می کند. او با معلومات بالا و آموخته هایش از پدر روی صحنه همیشه عالی بوده و به همین دلیل بود که در سن 13 سالگی “بهترین بازیگر جشنواره تئاتر فجر” را از آن خود کرد. پس از آن در تئاترهای بسیاری به ایفای نقش پرداخت . او تا کنون در بیش از ده فیلم سینمایی و سریال به ایفای نقش پرداخته است.

مادر بهار ارجمند

عکس بهار ارجمند و مادرش

خانواده هنری

در خانواده ای بازیگر بدنیا آمد ، پدرش انوشیروان ارجمند و عمویش داریوش ارجمند از بزرگان عرصه هنر هستند برادرش برزو ارجمند نیز از بازیگران قابلی در این حرفه است .بهار ارجمند : بابا انوش همیشه به ما یاد داده که روی پای خودموم بایستم مطالعه داشته باشیم کار بکنیم و اگر هم تو کاری بوده که بابا مخصوصا در تئاتر کارگردانی میکرده و ما بازی میکردیم من و برزو ، سخت گیری های بیشتر را روی ما میکرد که بریم بخونیم ، مطالعه کنیم و تحقیق بکنیم کار بکنیم و آنچه را که ماه عسل این زحمات هست رو بخوبی روی صحنه ارزیابی بکنیم. امیریل ارجمند پسر عموی بهار ارجمند هستند.

بهار ارجمند در ختم پدرش

بهار ارجمند در مراسم ختم پدرش

پدر بهار ارجمند

انوشیروان ارجمند (متولد 27 مهر 1320 در زاهدان - درگذشت 23 آذر 1393 در تهران) هنرپیشه اهل ایران بود. امام علی ، روزی روزگاری و مختارنامه از مهمترین مجموعه هایی بودند که او در آنها ایفای نقش کرد.او برادر بزرگتر داریوش ارجمند و همسر بانو امین (طراح صحنه ولباس) و همچنین پدر برزو ارجمند و بهار ارجمند است.انوشیروان ارجمند از اواخر دهه 1340 خورشیدی به عنوان بازیگر و کارگردان تئاتر در مشهد فعالیت خود را آغاز کرد. زنده یاد ارجمند مدتی پیش به دلیل بیماری قلبی در بیمارستان پارسیان تهران بستری شده بود و یکشنبه 23 آذرماه جان به جان آفرین تسلیم کرد.

بهار ارجمند و شبنم فرشاد جو

بهار ارجمند و شبنم فرشاد جو

برادر بهار ارجمند

برزو ارجمند بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد 7 فروردین 1354 در محله احمد آباد مشهد مقدس است.برزو ارجمند خانواده ای هنرمند داد ، وی پسر زنده یاد انوشیروان ارجمند است و همواره پدرش را یگانه استاد خود میداند او مدرک کارشناسی خود از دانشگاه هنر و معماری در زمینه بازیگری و کارگردانی دریافت کرد او در سال 1372 سه ماه شاگرد داریوش ارجمند در مدرسه بازیگری کانون خورشید مشهد بوده است.

بهار ارجمند در کنار برادر و همسرش

بهار ارجمند در کنار برادر و همسرش

دوست نزدیک

او ارتباط نزدیکی با معصومی کریمی بازیگر دارد.

 بهار ارجمند و معصومه کریمی

 بهار ارجمند و معصومه کریمی

تیم محبوب

طرفدار تیم استقلال است.

پرستو صالحی و بهار ارجمند و آقای فنونی زاده

پرستو صالحی و بهار ارجمند و آقای فنونی زاده

شروع بازیگری

بهار ارجمند با علاقه و تشویق پدر فعالیت در تئاتر رو از سن 5 سالگی شروع کرد ، توانایی و راهنمایی های پدر در عرصه تئاتر و تلاش او در اجرای اموخته هایش در تئاتر باعث شد زمانی که تنها 13 سال سن داشت بعنوان بهترین بازیگر جشنواره تئاتر فجر انتخاب شود.

آثار بهار ارجمند

او در تئاترهای “زنی که تابستان گذشته رسید” و “امشب باید بمیرم” و چند فیلم سینمایی اکران نشده مثل “سبک زندگی” و “خودکشی” ایفای نقش کرده است. همچنین قرار بود در سریال ساعت شنی بازی کند که اینطور نشد.

وضعیت ازدواج و همسر بهار ارجمند

از وضعیت ازدواج و همسر بهار ارجمند اطلاعات دقیقی در دست نیست.


مجموعه های تلویزیونی بهار ارجمند
  • ویلای من (1391)

ویلای من سریال 40 قسمتی طنزی به تهیه کنندگی و کارگردانی مهران مدیری و فیلمنامه نویسی امیر مهدی ژوله و خشایار الوند است که در بسته بندی های دو قسمتی در 20 مجموعه در رسانه خانگی توزیع شد.

مهران مدیری پیش از این سریال ، سریال ناتمام قهوه تلخ را با اکثر بازیگران همین سریال در رسانه خانگی کارگردانی کرده بود.

تصویربرداری سریال ویلای من اواخر پاییز 1391 آغاز شد و در هفته پایانی اردیبهشت 1392 به پایان رسید. این مجموعه در جذب مخاطبان نتوانست به موفقیت قهوه تلخ دست پیدا کند.

 بهار ارجمند در ویلای من

بهار ارجمند در ویلای من

بهار ارجمند در سر دلبران

بهار ارجمند در این سریال در نقش روح انگیز همسر کاووس در سریال سر دلبران ایفای نقش کرده است.

بهار ارجمند در نقش روح انگیز همسر کاووس در سریال سر دلبران

بهار ارجمند در نقش روح انگیز همسر کاووس در سریال سر دلبران


عکس های بهار ارجمند

بهار ارجمند در سر دلبران

بهار ارجمند در سر دلبران

بهار ارجمند و برزو ارجمند

بهار ارجمند و برزو ارجمند

 بهار ارجمند و سیما تیرانداز

بهار ارجمند و سیما تیرانداز

 بهار ارجمند و افسانه کمالی و متین ستوده

بهار ارجمند و افسانه کمالی و متین ستوده


منابع : نم نمک | بهار ارجمند اینستاگرام/ بهار ارجمند فیسبوک/ صفحه شخصی بهار ارجمند/بهار ارجمند ویکی پدیا/ بهار ارجمند تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(7 رای)
65.8%

نظر دادن