ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل پژمان قلیزاده بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون به همراه عکس های خانوادگی و شخصی پژمان قلی زاده با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه پژمان قلیزاده و همسرش(Pezhman Gholizadeh)

  • نام اصلی : روزبه قلیزاده
  • متولد : 4 آذر 1370 آمل
  • زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر و تلویزیون
  • پیشه : بازیگر
  • مدرک تحصیلی : دیپلم کامپیوتر
  • سال های فعالیت : 1393 تاکنون
  • قد : 190 سانتیمتر
  • همسر : پریا اسلام دوست

بیوگرافی کامل پژمان قلیزاده

پژمان قلیزاده متولد 4 آذر 1370 در شهر آمل استان مازندران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.بیوگرافی پژمان قلیزاده بازیگر و همسرش [زندگینامه]بیوگرافی پژمان قلیزاده بازیگر و همسرش [زندگینامه]

پژمان قلیزاده - Pezhman Gholizadeh

پژمان قلیزاده - Pezhman Gholizadeh

مدرک تحصیلی وی دیپلم کامپیوتر می باشد.

خانواده و دوران کودکی

تا سن 10سالگی در روستای کلیکان که در 4کیلومتری شهر آمل قرار دارد زندگی می کرد و بعد ار آن به شهر آمل آمدند.

پژمان در یک خانواده 6 نفره زندگی می کرد او دو خواهر و یک برادر بزرگتر از خودش دارد.

پژمان قلیزاده

پژمان در یک خانواده متوسط از نظر مالی زندگی میکرد پدرش کشاورز مادرش خانه دار است.پژمان یک برادر بزرگتر از خودش به نام رضوان دارد که متاهل هست.

شروع فعالیت

پژمان در سال 1392 به بازیگری علاقه مندشد و خیلی دوست داشت به آرزوش برسه.

به خاطر همین موضوع به کلاس بازیگری در موسسه آزاد فیلم استاد مسعود کیمیایی رفت و مدت یک سال در آنجا دوره بازیگری و کارگردانی رو آموزش دید و مدرک بازیگری رو از استاد مسعود کیمیایی گرفت.

پژمان قلیزاده و مسعود کیمیایی

پژمان قلیزاده و مسعود کیمیایی

فعالیت های هنری

پژمان در سال 1393 در سریال پایتخت 3 در قسمت اول و پنجم بازی کرد بعد از اون هم در چند تئاتر هم روی صحنه رفت و سپس در سال 1400 در فیلم سینمایی به نام عملیات سری به کارگردانی شهرام قدیری بازی کرد.پژمان در یک فیلم کوتاه هم به نام خودکشی به کارگردانی مسعود احمدی بازی کرد که در آن نقش مکمل اصلی را بر عهده داشت.

او علاقه زیادی به نوید محمدزاده دارد و به گفته خودش او را از بهترین بازیگران سینمای ایران می داند.

ساخت و ساز با همسر

وی علاوه بر بازیگری در ساخت و ساز ویلا هم فعالیت دارد و در این کار همسرش نیز به او کمک میکند و در واقع تمام ایده و نقشه کار به عهده همسرش هست.

پژمان قلیزاده

وضعیت ازدواج و همسر پژمان قلیزاده

او متاهل است ولی فرزند ندارد.

نام همسرش پریا اسلام دوست است که اهل استان گیلان شهر اسالم میباشد.به گفته خودش علاقه زیادی به هم دارند و حدود 6سال همدیگر رو می خواستند.

قلیزاده درخصوص بازیگری میگه همسرم کمک زیادی به من کرد و مشوق اصلی من همسرم بود و همیشه به من انرژی مثبت میداد و من از همسرم تشکرمیکنم.

پژمان قلیزاده

علاقه به شهر اسالم

وی شهر اسالم رو خیلی دوست داره مخصوصا جاده اسالم به خلخال که یکی از جاده های رویایی تالش میباشد و بعد از اون جنگل گیسوم که خیلی زیباست و هر ساله مسافران زیادی به اونجا میرن.

بزرگترین آرزو

آرزوی بزرگ پژمان اینه که سوپر استار سینمای ایران بشه تا بتونه سیمرغ بلورین رو از آن خودش بکنه تا به آرزوش برسه.او معتقد است که آدم باید برای اهدافش بجنگه تابهش برسه حتی اگه هزار بارم زمین خورد باز بلند شه و به راهش ادامه بده.

پیج اینستاگرام

پژمان قلیزاده


منابع : نم نمک | پژمان قلیزاده اینستاگرام/ پژمان قلیزاده فیسبوک/\Clhk rgdchni/ صفحه شخصی پژمان قلیزاده/پژمان قلیزاده ویکی پدیا/ پژمان قلیزاده تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(8 رای)
90%

نظر دادن