ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل کیمیا خلج بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون و نقش بشری نایب در سریال سرزده به همراه عکس های خانوادگی و فیلمشناسی کیمیا خلج با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه کیمیا خلج و همسرش(Kimia Khalaj)

  • نام اصلی : کیمیا خلج
  • متولد : 7 دی 1373 تهران
  • زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر و تلویزیون
  • پیشه : بازیگر
  • مدرک تحصیلی : تحصیلکرده دانشگاه علوم پزشکی
  • سالهای فعالیت : 1385 تاکنون
  • قد : 160 سانتیمتر

بیوگرافی کامل کیمیا خلج

کیمیا خلج متولد 7 دی 1373 در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.بیوگرافی کیمیا خلج بازیگر و همسرش + زندگینامهبیوگرافی کیمیا خلج بازیگر و همسرش + زندگینامه

کیمیا خلج - Kimia Khalaj

کیمیا خلج - Kimia Khalaj

تحصیلکرده دانشگاه علوم پزشکی می باشد و از سال 1385 فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد و تجربه فیلمنامه نویسی هم دارد.

خانواده

پدرم خبرنگار بود سال ها از بهترین مدیرای خبرگزاری ایرنا بود اینو همه هم دوره ای ها و همکاراش شهادت میدن بعد از گذشت سال ها هنوز هم همکارا و کارمنداش تو روز خبرنگار بهش زنگ میزنن و خاطراتو زنده می کنن.

کیمیا خلج بازیگر سینما و تلویزیون

کیمیا خلج بازیگر سینما و تلویزیون

نویسندگی

نوشتن عشق من است و با من عجین است ، آن هایی که من را می شناسند خوب می دانند که من وقت خوشحالی می نویسم ، وقت ناراحتی می نویسم ، وقت کلافگی می نویسم و در کل نوشتن برای من مثل نفس کشیدن حیاتی است.

عکسهای اینستاگرامی کیمیا خلج

عکسهای اینستاگرامی کیمیا خلج

شروع فعالیت از کودکی

شروع فعالیت تئاتری من مربوط می شود به سال 1385 که یازده ساله بودم و کوچکترین عضو کارگاهی بودم که همان سال ها جایزه بازیگری منطقه و استان را گرفتم و در کانون پرورشی فکری فعالیت کردم ، سپس به سمت اجرای برنامه های تلویزیونی رفتم اما در ادامه به دلیل اینکه هنوز محصل بودم و باید مدرسه می رفتم فرصت های زیادی را از دست دادم اما از سال نود و دو به تئاتر برگشتم ، اما این روزها به دلیل مشغله های زیاد از جمله نوشتن فیلمنامه و بازی در سینما مجال حضور در تئاتر را ندارم.

مدل مانتو کیمیا خلج

مدل مانتو کیمیا خلج

فعالیت در تلویزیون

کیمیا خلج با دریافت جایزه بهترین بازیگر جشنواره تئاتر استان به تلویزیون معرفی و برای اجرای برنامه نوجوان شبکه دو انتخاب شد ، دو سال به عنوان مجری و گوینده در شبکه های دو و جام جم فعالیت کرد و پس از آن در چند فیلم کوتاه به ایفای نقش پرداخت ، با کیمیا خلج که سابقه نویسندگی در برنامه های تلویزیونی و رادیویی را در کارنامه هنری خود دارد.

وضعیت ازدواج و همسر کیمیا خلج

از وضعیت ازدواج و همسر کیمیا خلج اطلاعات دقیقی در دست نیست.

زندگی شخصی کیمیا خلج

زندگی شخصی کیمیا خلج

سریال سرزده

کیمیا خلج در نقش بشری نایب در سریال سرزده بازی کرد که در این سریال به عنوان همسر امیرعلی و خواهر رضا نایب و مادر آیه است.

کیمیا خلج بازیگر نقش نقش بشری نایب در سریال سرزده

کیمیا خلج بازیگر نقش نقش بشری نایب در سریال سرزده

پارتی بازی در تئاتر

تا چند وقت پیش فکر می کردم پارتی بازی حداقل در تئاتر بی معنی است ولی این روزها شاهد حضور عزیزانی در صحنه هستم که صرفا با تکیه بر نام بستگانشان وارد این فضا می شوند به خصوص در حوزه بازیگری.

کیمیا خلج بازیگر سینما و تلویزیون

کیمیا خلج بازیگر سینما و تلویزیون

میهن دوست استادم است

استاد من در فیلمنامه نویسی اسماعیل میهن دوست است ، مدت ها پیش وقتی شعرها و داستان هایم را خواند به من پیشنهاد داد تا فیلمنامه نویسی را شروع کنم ، در حال حاضر هم با هدایت و همراهی ایشان مشغول نوشتن فیلمنامه سینمایی هستم که به زودی از آن خواهید شنید.

عکسهای شخصی کیمیا خلج

عکسهای شخصی کیمیا خلج

وسواس در انتخاب نقش

هنر برای من ابزاری است که با آن می توان همه مرزها و دسته بندی ها و جدایی ها را از بین برد و بی پرده و بی واسطه با همه حرف زد ، به عبارتی زبان مشترک است و یکی شدن همیشه زیبا است ، من دغدغه دیده شدن ندارم به همین خاطر سعی می کنم هر کاری را انجام ندهم و در انتخاب هایم وسواس داشته باشم.

عکسهای اینستاگرام کیمیا خلج

عکسهای اینستاگرام کیمیا خلج

موسیقی

از سنین کم موسیقی را با ویولن شروع کردم بعد سراغ گیتار و پیانو رفتم و هنوز از هر فرصتی برای یادگیری ساز جدید استفاده می کنم و عاشق صدای استاد شجریان هستم.

عکس اینستاگرام کیمیا خلج

عکس اینستاگرام کیمیا خلج

ازدواج با آل پاچینو

اون زمانی که هم سن و سال های من طرفدار مهدی سلوکی و محمدرضا گلزار بودن من پیوند عاطفی عمیقی با جناب آل پاچینو داشتم ، در این حد که با خودم تمرین می کردم منو خانم پاچینو صدا کنن چطور جواب بدم.

بعد فکر می کردم که سن یک عدد بی مزه اس و به جهنم که با آلِ قشنگم پنجاه و پنج سال تفاوت سنی ناقابل دارم مهم تفاهمه که ما حتما داریم.

عکس کودکی کیمیا خلج

عکس کودکی کیمیا خلج

صابر صابری و کیمیا خلج

صابر صابری و کیمیا خلج

عکس های شخصی کیمیا خلج

عکس های شخصی کیمیا خلج

عکس های جدید کیمیا خلج

عکس های جدید کیمیا خلج

تیپ متفاوت کیمیا خلج

تیپ متفاوت کیمیا خلج

کیمیا خلج و دایی اش

کیمیا خلج و دایی اش


منابع : نم نمک | کیمیا خلج اینستاگرام/ کیمیا خلج فیسبوک/ صفحه شخصی کیمیا خلج/کیمیا خلج ویکی پدیا/ کیمیا خلج تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(18 رای)
77.8%

نظر دادن