ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل ایمان مرآتی خبرنگار صداوسیما به همراه عکس های خانوادگی و شخصی ایمان مرآتی با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه ایمان مرآتی و همسرش(Iman Merati)

  • نام اصلی : ایمان مرآتی
  • متولد : 30 اردیبهشت 1355 تهران
  • زمینه فعالیت : تلویزیون
  • پیشه : خبرنگار
  • مدرک تحصیلی : فوق لیسانس خبرنگاری
  • سالهای فعالیت : 1377 تاکنون
  • قد :
  • فرزندان : ریحانه مرآتی ، حسین مرآتی ، زهرا مرآتی و حلما مرآتی

بیوگرافی کامل ایمان مرآتی

ایمان مرآتی متولد 30 اردیبهشت 1355 در تهران ، مجری و خبرنگار ایرانی است.بیوگرافی ایمان مرآتی خبرنگار و همسرش + زندگینامهبیوگرافی ایمان مرآتی خبرنگار و همسرش + زندگینامه

ایمان مرآتی - Iman Merati

ایمان مرآتی - Iman Merati

لیسانس علوم سیاسی و فوق لیسانس خبرنگاری دارد ، او اغلب با کش دوبنده بجای کمربند برای شلوار خود جلوی دوربین ظاهر می شود و اغلب اخبار دستاوردهای نظامی را گزارش می دهد.

شروع فعالیت

من از سال 77 وارد این حرفه شدم و سال 78 به شبکه خبر رفتم و سال 79 وارد واحد مرکزی خبر شدم . در ابتدای کار ما با آقای امامی گزارش های دو نفره تهیه میکردیم و حتی در یک گزارش من سه ساعت تکدی گری کردم و حدود 60 هزار تومان هم جمع کردم و همین موضوع با حواشی زیادی برای ما همراه شد.

زبان عامیانه در دنیای خبر

ما زبان عامیانه را وارد دنیای خبر کردیم و از مدل جدی بودن بزرگترهای این حرفه فاصله گرفتیم و تحولی را در این حرفه به وجود آوردیم ، ما بر اساس سیاست های خودمان موضع گیری داریم اما سخن خبرنگاران ربطی به این موضع گیری ها ندارد.

ایمان مرآتی ، کامران نجف زاده و محمدحسین رنجبران

ایمان مرآتی ، کامران نجف زاده و محمدحسین رنجبران

علاقه به خبرهای نظامی

حوزه من نظامی است و خبرهای مرتبط با این موضوع را گزارش میکنم و خیلی دوست ندارم خبرهای مربوط به حوزه سیاست را گزارش کنم.

تهیه گزارش در سوریه

در یک گزارش که مربوط به سوریه بود بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم . قرار بود داعشی ها از یک مسیری در این منطقه عبور کنند و ما با هماهنگی سازمان ملل برای دیدن آنها رفتیم.

عکس های ایمان مرآتی خبرنگار

عکس های ایمان مرآتی خبرنگار

ترس از داعشی ها

وقتی من برای اولین بار روبروی یک داعشی قرار گرفتم با دیدن شکل و شمایل آنها ترس وارد بدنم شد و با حرف های دوستم که تصویر تو در ذهن آنها ثبت میشود و بعدها به سراغت می آیند بیشتر ترسیده بودم تا اینکه یکبار که در اتاق تنها بودم در زدند و وقتی از چشمی در نگاه کردم فردی با شمایل داعشی ها پشت در بود و من از ترس قلبم در حال ایستادن بود و فوری با دوستم تماس گرفتم و ماجرا را برایش تعریف کردم و او بعد از یک ربع خودش را رساند و من از چشمی در دیدم که با آن فرد سلام و احول پرسی میکند و فهمیدم که آن فرد از همسایه های اتاقمان است و برای گرفتن نردبان آمده بود.

عکس های اینستاگرام ایمان مرآتی

عکس های اینستاگرام ایمان مرآتی

توطئه در فضای مجازی

در روز مبعث برای تهیه یک گزارش به دربند رفته بودیم و وقتی گزارش را گرفتیم در یک بستنی فروشی نشسته بودیم که دختر و پسری نزد ما آمدند و از ما خواهش کردند که از آنها هم گزارش بگیریم و با اصرار آنها قبول کردیم و زمانی که آماده شدیم گفتن که ما چیزی بلد نیستیم و شما متنی را برای ما بنویس تا بگوییم. من هم شعری درباره این روز نوشتم و قرار شد دخترخانم آن را بخواند و از آنجایی که این ماجرا از پیش طراحی شده بود آقا پسر از دور با تلفن همراهش مشغول فیلم گرفتن شد و انتشار این عکس در فضای مجازی دردسرهای زیادی برای من ایجاد کرد و من را افسرده کرد و باعث شد من این فرد را در طول زندگی ام نبخشم.

وضعیت ازدواج و همسر

مرآتی سالها پیش ازدواج کرده و 4 فرزند دارد.

ریحانه دختر بزرگ من 14 سال دارد ، حسین 9 سال ، زهرا 6 سال و حلما آخرین فرزندم 62 روز است که به دنیا آمده است.

عکس های شخصی ایمان مرآتی

عکس های شخصی ایمان مرآتی


منابع : نم نمک | ایمان مرآتی اینستاگرام/ ایمان مرآتی فیسبوک/ صفحه شخصی ایمان مرآتی/ایمان مرآتی ویکی پدیا/ ایمان مرآتی تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(7 رای)
77.2%

نظر دادن