ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل مهدی بنی هاشمی لنگرودی شاعر و شاعر نماهنگ سلام فرمانده و رفیق شهیدم به همراه عکس های خانوادگی و شخصی مهدی بنی هاشمی لنگرودی با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه مهدی بنی هاشمی لنگرودی و همسرش(Mahdi Banihashemi Langeroudi)

  • نام اصلی : سیدمهدی بنی هاشمی لنگرودی
  • متولد : شهریور 1372 لنگرود
  • زمینه فعالیت : ادبیات
  • پیشه : شاعر و نویسنده
  • مدرک تحصیلی : کارشناس ارشد مهندسی عمران
  • سال های فعالیت :
  • قد :

بیوگرافی کامل مهدی بنی هاشمی لنگرودی

سیدمهدی بنی هاشمی لنگرودی شاعر و نویسنده جوان کشور متولد شهریورماه سال 1372 در شهرستان لنگرود از استان گیلان است.شاعر سلام فرمانده ، سیدمهدی بنی هاشمی کیست؟ + بیوگرافیشاعر سلام فرمانده ، سیدمهدی بنی هاشمی کیست؟ + بیوگرافی

مهدی بنی هاشمی لنگرودی - Mahdi Banihashemi Langeroudi

مهدی بنی هاشمی لنگرودی - Mahdi Banihashemi Langeroudi

خانواده

او دومین و آخرین فرزند و تنها پسر خانواده است.

تحصیلات

بنی هاشمی تحصیلات دانشگاهی خود را تا مقطع کارشناسی ارشد در رشته مهندسی عمران ادامه داده و در زمینه عمرانی نیز جزو نوابغ علمی و عضو سازمان نظام مهندسی گیلان است.

مهدی بنی هاشمی لنگرودی

شروع نویسندگی و شاعری

اما شهرت وی هیچ ارتباطی با رشته تحصیلی او ندارد بلکه بخاطر شاعر و نویسنده بودن اوست و اولین بار اسمش با رمان الکترونیکی به نام "چند دقیقه دلت را آرام کن" در فضای مجازی کشور پیچیده شد.

رمانی که محتوای عاشقانه مذهبی آن نظر بسیاری از اصحاب رسانه را به خود جلب کرد و اولین رمان عاشقانه مذهبی بود که سریع جایش را در کانال های تلگرامی و نشریات دانشجویی پیدا نمود.

بنی هاشمی همزمان اشعار عاشقانه-مذهبی هم می سرود که طرفداران خاص خودش را داشت.

بعد ها داستان های کوتاهی در صفحه شخصی اش منتشر نمود به نام نون و پنیر و قصه که بسیار مورد استقبال قرار گرفت و درنهایت مجموعه ای از آنهاددر کتابی به نام یک لقمه عشق در پاییز 1400 به چاپ رسید.

مهدی بنی هاشمی لنگرودی

اشعار مذهبی

بنی هاشمی در کنار اشعار عاشقانه یک شاعر آیینی تمام عیار نیز هست و اشعار مذهبی او توسط مداحان و مجریان مورد استفاده قرار میگیرد

او شاعر رسمی شبکه استانی گیلان (باران) در مناسبت های مذهبی و پای ثابت برنامه های مناسبتی این شبکه است و همچنین در هیات های مذهبی سراسر کشور نیز شعرخوانی آیینی انجام میدهد.

مهدی بنی هاشمی لنگرودی

سلام فرمانده

اما در آخرین روزهای سال 1400 یک اتفاق شهرت وی را دوچندان نمود.

اینکه سیدمهدی بنی هاشمی شاعر نماهنگ معروف سلام فرمانده است که از لحظه تحویل سال 1401 از صداوسیما پخش و باعث تشکیل پویش های بزرگ مردمی با نام سلام فرمانده در سرتاسرکشور شد .

نماهنگی که توسط بسیاری از کودکان بازخوانی شده و حالا پای ثابت زنگ های تفریح مدارس است.

به گفته وی در صفحه اینستاگرامش یک روحانی به نام سعید نعیمی و مداح استان گیلان حاج ابوذر روحی نقش بسزایی در موفقیت های او دارند.

عکس های اینستاگرام مهدی بنی هاشمی لنگرودی

عکس های اینستاگرام مهدی بنی هاشمی لنگرودی

وضعیت ازدواج و همسر مهدی بنی هاشمی لنگرودی

بنی هاشمی در زمستان سال 1400 خبر ازدواج خود با همسرش فاطمه نجفی را در صفحه مجازی اش قرار داد و در این رابطه نوشت که تا امروز مشاور و همراه و همکارم بودی و ممنونم که از امروز همدمم شدی

همسر وی معلم و مجری است و به گفته خود او نقش پر رنگی در ثبت موفقیت ها و مشاوره در فعالبت هایش دارد.

افتخارات
  • جوان برتر جشنواره حضرت علی اکبر ع سال 1399
  • شاعر برگزیده جشنواره ملی غدیر
  • شاعر نماهنگ سلام فرمانده و رفیق شهیدم

مهدی بنی هاشمی لنگرودی


منابع : نم نمک | مهدی بنی هاشمی لنگرودی اینستاگرام/ مهدی بنی هاشمی لنگرودی فیسبوک/ صفحه شخصی مهدی بنی هاشمی لنگرودی/مهدی بنی هاشمی لنگرودی ویکی پدیا/ مهدی بنی هاشمی لنگرودی تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(14 رای)
77.2%

نظر دادن