ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل نیلوفر پورابراهیم گوینده خبر و مجری شبکه ضد انقلاب ایران اینترنشنال به همراه عکس های خانوادگی و عکسهای شخصی نیلوفر پورابراهیمی با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه نیلوفر پورابراهیم و همسرش(Niloufar Pourebrahim)

  • نام اصلی : نیلوفر پورابراهیم
  • متولد : 10 اردیبهشت 1365 تهران
  • زمینه فعالیت : گویندگی و اجرا
  • پیشه : مجری و گوینده
  • مدرک تحصیلی : فوق لیسانس خبرنگاری
  • سالهای فعالیت : 1386 تاکنون
  • قد :

بیوگرافی کامل نیلوفر پورابراهیم

نیلوفر پورابراهیم متولد 10 اردیبهشت 1365 در تهران گوینده ، خبرنگار و مجری ایرانی شبکه ضد انقلاب ایران اینترنشنال است.بیوگرافی نیلوفر پورابراهیم مجری ایران اینترنشنال + همسربیوگرافی نیلوفر پورابراهیم مجری ایران اینترنشنال + همسر

نیلوفر پورابراهیم - Niloufar Pourebrahim

نیلوفر پورابراهیم - Niloufar Pourebrahim

فارغ التحصیل لیسانس خبرنگاری از ایران و فوق لیسانس خبرنگاری از لندن است ، اصالتا گیلانی است و در شهر لیل فرانسه زندگی می کند.

فعالیت ها

بیشترین فعالیت نیلوفر پورابراهیم از سال 1384 تمرکز بر نویسندگی در زمینه تاریخ فرهنگ و هنر و رمان با چندین ژورنال دانشگاهی و همچنین در کار ترجمه رسمی هم دستی بر آتش دارد.

عکس باحجاب نیلوفر پورابراهیم قبل مهاجرت

عکس باحجاب نیلوفر پورابراهیم قبل مهاجرت

گوینده خبر ایران اینتر نشنال

نیلوفر پورابراهیم خبرنگاری بود که پس از سال ها حضور و آموزش در صداوسیما ابتدا به شبکه صدای آمریکا پیوست و چندی بعد با احداث شبکه سعودی ایران اینترنشنال به این شبکه پیوست.

او از گویندگان فعال در حوزه خبر در شبکه ایران اینترنشنال است که بیشتر اخبار این شبکه ضد انقلاب درباره تحولات و حواشی سیاسی جمهوری اسلامی و سیاه نمایی از وضعیت زندگی و معیشت مردم است.

او در کنار فریبا شیرازی ، طناز خامه ، سیما ثابت و پریسا صادقی از مجریان مشهور این شبکه است.

عکسهای شخصی نیلوفر پورابراهیم

عکسهای شخصی نیلوفر پورابراهیمی

وضعیت ازدواج و همسر نیلوفر پورابراهیم

از وضعیت ازدواج و همسر نیلوفر پورابراهیم اطلاعات دقیقی در دست نیست.

عکسهای شخصی نیلوفر پورابراهیم گوینده خبر

عکسهای شخصی نیلوفر پورابراهیم گوینده خبر

مدل مو و صدای خاص

نیلوفر پورابراهیم بسیار به تناسب اندام خود اهمیت داده و خانومی خوش استایل و خوش فرم با مدل موهای متمایز است.همچنین صدای خاص این گوینده خبر او را متمایز کرده است.

نیلوفر پورابراهیم مجری و گوینده خبر

نیلوفر پورابراهیم مجری و گوینده خبر

شبکه ایران اینترنشنال

ایران اینترنشنال روز پنج شنبه 29 اردیبهشت 1396، از ساعت 7 شب (به وقت تهران) ، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در ایران ، پخش برنامه های خود را به صورت زنده آغاز کرد.

امتیاز این شبکه ضد انقلاب متعلق به یک شرکت فراساحلی به نام Global Media Circulating است که عادل عبدالکریم اهل عربستان مالک آن است. سرمایه گذاران این شبکه تبعه عربستان سعودی هستند.

نیلوفر پورابراهیم خبرنگار سابق صدا و سیما

نیلوفر پورابراهیم خبرنگار سابق صدا و سیما

کارکنان و مجریان ایران اینترنشنال

برخی از چهره ها و کارمندان سابق شبکه های من وتو ، بی بی سی فارسی ، صدای آمریکا ، و یورونیوز در این شبکه حضور دارند. علی اصغر رمضانپور ، حسین رسام ، ماه منیر رحیمی ، کاملیا انتخابی فرد ، پانته آ مدیری ، آرمین خامنه ، کامیار بهرنگ ، پویا عزیزی ، شراره عزیزی ، علی مهتدی ، امید کشتکار ، الناز کیانی ، سیما ثابت ، فریبا صحرایی ، سامان رسول پور ، نادر سلطان پور و … از مجریان و دیگر عوامل اجرایی آن هستند. نگار مرتضوی ، محمد منظرپور ، لیلی بازرگان و میثم بهروش قبلا همکار شبکه بودند.

عکسهای اینستاگرام نیلوفر پورابراهیم

عکسهای اینستاگرام نیلوفر پورابراهیم

دستمزد بالا

شبکه تقریبا 100 نفر را در استخدام دارد و بنا بر گفته یکی از کارکنان ، حقوق آنان دو برابر مبلغی است که شبکه های رقیب (من وتو و بی بی سی) حاضرند بپردازند.

یکی از دلایل مهاجرت مزدک میرزایی گزارشگر با سابقه ایران نیز به همین دلیل بود.

عکسهای اینستاگرام نیلوفر پورابراهیم

عکسهای اینستاگرام نیلوفر پورابراهیم


منابع : نم نمک | نیلوفر پورابراهیم اینستاگرام/ نیلوفر پورابراهیم فیسبوک/ صفحه شخصی نیلوفر پورابراهیم/نیلوفر پورابراهیم ویکی پدیا/ نیلوفر پورابراهیم تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(55 رای)
72.4%

نظر دادن