ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، دختران نینجا ، مهدی عبدالوند و سربازان وطن سه شرکت کننده برنامه شب گذشته عصر جدید بودند که با اجراهایی نمایشی شب متفاوتی را در این برنامه رقم زدند.

آخرین قسمت مرحله نیمه نهایی عصر جدید و حضور گلاره عباسی

پنجمین قسمت از مرحله نیمه نهایی عصر جدید که قسمت پایانی مرحله نیمه نهایی بود شب گذشته 6 مردادماه 98روی آنتن شبکه سه سیما رفت.گلاره عباسی در آخرین قسمت مرحله نیمه نهایی عصر جدید + تصاویرگلاره عباسی در آخرین قسمت مرحله نیمه نهایی عصر جدید + تصاویر

دختران نینجا ، مهدی عبدالوند و سربازان وطن سه شرکت کننده برنامه شب گذشته عصر جدید بودند که با اجراهایی نمایشی شب متفاوتی را در این برنامه رقم زدند.

در قسمت پایانی مرحله نیمه نهایی عصر جدید چه گذشت

نخستین اجرای برنامه شب گذشته عصر جدید متعلق به گروه دختران نینجا بود که با حرکاتی نمایشی اجرایی بی نظیر را به نمایش گذاشتند و با چهار رای مثبت داوران راهی مرحله انتخاب مردمی برای حضور در فینال شدند.

دختران نینجا در مرحله نیمه نهایی عصر جدید

اجرای گروه دختران نینجا در مرحله نیمه نهایی عصر جدید

مهدی عبدالوند دومین اجرای برنامه شب گذشته عصر جدید را برعهده داشت و با نمایشی که هم زور بازو داشت و هم دغدغه ای انسانی توانست چهار رای مثبت از داوران مسابقه عصر جدید بگیرد.

مهدی عبدالوند در مرحله نیمه نهایی عصر جدید

اجرای مهدی عبدالوند در مرحله نیمه نهایی عصر جدید

سومین اجرای برنامه شب گذشته عصر جدید متعلق به گروه سربازان وطن بود که با اجرایی نمایشی و خطزناک چهار رای مثبت از داوران این مسابقه گرفتند.

سربازان وطن در مرحله نیمه نهایی عصر جدید

اجرای گروه سربازان وطن در مرحله نیمه نهایی عصر جدید

گلاره عباسی بازیگر سینما و تلویزیون شب گذشته مهمان برنامه عصر جدید شد و در این برنامه درباره سوینا (سینمای ویژه نابینایان ) صحبت کرد.

زمان برگزاری فینال مسابقه عصر جدید

صفحه برنامه عصر جدید شب گذشته اعلام کرد که 22 روز تا برگزاری فینال مسابقه عصر جدید زمان باقی است و به احتمال زیاد فینال مسابقه عصر جدید 28 مرداد روی آنتن خواهد رفت.

زمان پخش فینال مسابقه عصر جدید

پخش فینال مسابقه عصر جدید در آخرین روزهای مرداد

در آخرین قسمت از مرحله نیمه نهایی عصر جدید سه شرکت کننده با اجراهایی متنوع روی صحنه رفتند و با اعلام نتایج این قسمت و اعلام آراء مردمی پنج فینالیست نهایی عصر جدید مشخص خواهند شد و فینال مسابقه عصر جدید با حضور 5 شرکت کننده پخش میشود.

محمد زارع شرکت کننده مسابقه عصر جدید

محمد زارع یکی از فینالیست های عصر جدید

پارسا خائف ، محمد زارع ، فاطمه عبادی و سعید فتحی روشن چهار فینالیست مرحله نیمه نهایی هستند که با انتخاب مردمی به مرحله فینال راه یافتند و با اعلام آراء مردم درباره دو فینالیست برنامه شب گذشته عصر جدید آخرین فینالیست این مسابقه هم مشخص خواهد شد.

داوران مسابقه عصر جدید

رویا نونهالی و داوران مسابقه عصر جدید

اولین قسمت مسابقه استعدادیابی عصر جدید 27 بهمن ماه 97 با داوری رویا نونهالی ، امین حیایی ، سیدبشیر حسینی و آریا عظیمی نژاد روی آنتن شبکه سه سیما رفت و با استقبال ویژه ای از سوی تماشاگران مواجه شد و بعد از اتمام پخش فصل اول با وقفه ای کوتاه مدت فصل دوم مسابقه عصر جدید روی آنتن میرود.

  • تاریخ: دوشنبه, 07 مرداد 1398

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن