ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، بیستمین جشن سینمای ایران شب گذشته برگزار شد و نوید محمدزاده و حامد بهداد به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل و اول مرد تندیس های خانه سینما را به خانه بردند.

تبریک چهره ها به نوید محمدزاده و حامد بهداد

بیستمین جشن سینمای ایران شب گذشته به ریاست علی نصیریان و با حضور چهره های سرشناس سینما و تلویزیون کشورمان در تالار وحدت برگزار شد. نوید محمدزاده و حامد بهداد جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل و اول مرد ، زکیه بهبهانی و غزل شاکری بهترین بازیگر نقش مکمل و اول زن در بیستمین جشن خانه سینما شدند.تبریک چهره ها به نوید محمدزاده و حامد بهداد + عکستبریک چهره ها به نوید محمدزاده و حامد بهداد + عکس

در این مراسم هنرمندانی چون نوید محمدزاده ، حامد بهداد ، غزل شاکری ، گلاره عباسی ، طناز طباطبایی ، پریناز ایزدیار ، ماهور الوند ، جواد عزتی ، امیر جدیدی ، هومن سیدی ، حسن فتحی ، نگار جواهریان ، امین تارخ ، ستاره اسکندری ، شبنم مقدمی ، لیلی رشیدی ، حسن معجونی ، رویا نونهالی و ... حضور داشتند.

هنرمندان و چهره های کشورمان با انتشار پست هایی به نوید محمدزاده و حامد بهداد برای تندیس های بیستمین جشن خانه سینما تبریک گفتند.

نوید محمدزاده و حامد بهداد در بیستمین جشن سینمای ایران

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در جشن خانه سینما

در بیستمین جشن خانه سینما نوید محمدزاده برای بازی در فیلم بدون تاریخ بدون امضا تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از دستان امیر جدیدی و طناز طباطبایی دریافت کرد.

حامد بهداد

حامد بهداد بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشن خانه سینما

در این مراسم حامد بهداد برای بازی در فیلم سد معبر به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد انتخاب شد و تندیسش را از دستان امین تارخ و پریناز ایزدیار دریافت کرد.

تبریک هنرمندان به نوید محمدزاده و حامد بهداد

حامد بهداد

تبریک کامران تفتی به حامد بهداد برای تندیس خانه سینما

کامران تفتی با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت :

نوش جونت آدم حسابی ، توی سد معبر کیف کردم از بازی بی نقصت ، خداروشکر که به حق جایزه ت رو گرفتی....

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده در بیستمین جشن خانه سینما

طناز طباطبایی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت :

تبریک به نوید عزیز رفیق و پارتنر درجه یک.... و به همه سینماگرانی که برنده تندیس جشن امشب سینمای ایران شدند....

نوید محمدزاده

تبریک احترام برومند به نوید محمدزاده

احترام برومند با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت :

نوید محمد زاده برنده تندیس بهترین بازیگر مکمل مرد در جشن خانه سینما برای فیلم ( بدون تاریخ بدون امضا)...

جشن خانه سینما

نوید محمدزاده و حامد بهداد در جشن خانه سینما

احسان علیخانی با انتشار این عکس نوشت :

به به ، الهی شکر ، 5 جایزه ، جشن خانه سینما ، تبریک رفقا ، خیلی دوست داشتم امشب اونجا بودم و کلی دست میزدم براتون ، بد شانس بودم و نرسیدم تهران ، خیلی خوشحالم و افتخار میکنم که کنار شما و این فیلم بودم ...

حامد بهداد

تبریک کریم امینی به حامد بهداد برای تندیس خانه سینما

کریم امینی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت :

حامد عزیزم تندیس مبارکت باشه ستاره.

هیچوقت هیچ کس درخشش تو رو تو بازیگری نمیتونه نادیده بگیره در طول دوران بازیگریت. اسم تو چنان سر زبون جوان ها و ما عشق سینماها بود. انگار ما کشفت کرده بودیم. فقط خودت و خدات میدونه که چقدر ریاضت کشیدی برای داشتن این جایگاه. تبریک به همه عوامل فیلم سد معبر که روزای سخت اما شیرینی در کنار هم بودیم و تبریک دیگه ام به محسن قرایی کارگردان سد معبر که با علم و ایمانش ایمانش این کار رو ساخت و بهمن کامیار عزیز تهیه کننده که هزینه فیلم روبا مشقت فراهم کرد و همچنین سجاد رحیمی که با جون و دل کار رو تولید کرد. تبریک دیگه ام به حجت اشتری طراح صحنه بابت دریافت تندیس. پیروز باشید.

  • تاریخ: یکشنبه, 11 شهریور 1397

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن