ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، روناک یونسی بازیگر کشورمان تصویری از جواد عزتی ، فرهاد اصلانی و میلاد کی مرام در افتتاحیه جشنواره سینه ایران 2018 در تورنتو را با همراهانش به اشتراک گذاشت.

هنرمندان در افتتاحیه جشنواره سینه ایران 2018 تورنتو

مراسم افتتاحیه جشنواره سینه ایران 2018 از 16 تا 19 نوامبر 2018 در تورنتوی کانادا برگزار میشود. چهارمین افتتاحیه جشنواره سینه ایران با حضور چهره های سرشناس سینمای دنیا و ایران با نمایش چندین اثر انتخاب شده از امروز 17 نوامبر در تورنتوی کانادا آغاز به کار کرد.تیپ روناک یونسی و هنرمندان در جشنواره سینه + عکستیپ روناک یونسی و هنرمندان در جشنواره سینه + عکس

جشنواره سینه ایران سه سال پیش به همت جمعی از منتقدین و علاقه مندان سینمای ایران در تورنتو شکل گرفت و یکی از جشنواره های مورد توجه برای معرفی فیلم های ایرانی به افراد غیر ایرانی است.

هنرمندان سرشناس سینما در جشنواره سینه ایران تورنتو

روناک یونسی بازیگر کشورمان که به همراه همسرش محسن میری در تورنتوی کانادا زندگی میکند با انتشار پستی در اینستاگرام از حضور بازیگران ایرانی در افتتاحیه جشنواره سینه ایران خبر داد.

بازیگران در جشنواره سینه ایران 2018

فرهاد اصلانی ، روناک یونسی ، میلاد کی مرام و جواد عزتی در جشنواره سینه ایران 2018

افتتاحیه جشنواره سینه ایران 2018 در تورنتو

روناک یونسی در جشنواره سینه ایران 2018

شهردار تورنتو و روناک یونسی در جشنواره سینه ایران 2018

افتتاحیه جشنواره فیلمهای ایرانی (سینه ایران 2018) در کنار شهردار محترم تورنتو آقای جان توری

جشنواره سینه ایران 2018 در تورنتو

افتتاحیه جشنواره سینه ایران 2018 در تورنتو

جواد عزتی ، فرهاد اصلانی ، میلاد کی مرام و روناک یونسی از جمله هنرمندان حاضر در چهارمین مراسم افتتاحیه جشنواره سینه ایران 2018 در تورنتو بودند.

جشنواره سینه ایران 2018 در تورنتو برگزار میشود

چهارمین دوره جشنواره سینه ایران در تورنتو

سال گذشته سومین دوره جشنواره سینه ایران در شهر تورنتوی کانادا برگزار شد و فیلم اسرافیل به کارگردانی آیدا پناهنده جایزه بهترین فیلم ، نویده محمدزاده برای بازی در بدون تاریخ بدون امضاء جایزه بهترین بازیگر مرد ، نیکی کریمی برای بازی در فیلم آذر جایزه بهترین بازیگر زن را کسب کردند.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن