ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه گفتگو با امیرحسین آرمان در دورهمی و ماجرای ازدواج امیرحسین آرمان در دورهمی و عاشق شدن امیرحسین آرمان در دورهمی و امیرحسین آرمان مهمان دورهمی و مصاحبه با امیرحسین آرمان در برنامه دورهمی مهران مدیری و مهدی دارابی در دورهمی را در نم نمک بخوانید.

گفتگوی شیرین با امیرحسین آرمان در برنامه دورهمی

ویژه برنامه «دورهمی» هر شب در ایام نوروز میزبان مهمانان مختلفی از جمله بازیگران سینما و تلویزیون است.راز خوش تیپی امیرحسین آرمان در برنامه دورهمیراز خوش تیپی امیرحسین آرمان در برنامه دورهمی

مهران مدیری در تاریخ 8 فروردین 1399 میزبان امیر حسین آرمان بازیگر سینما و تلویزیون و مهدی دارابی خواننده محبوب ایران بود.

مصاحبه با امیرحسین آرمان در برنامه دورهمی

مصاحبه با امیرحسین آرمان در برنامه دورهمی

خیلی خوش تیپی!

مدیری در آغاز گفت و گو به آرمان گفت : خیلی خوش تیپی ، چی شد اینطوری شدی ، ورزش خاصی را دنبال می کنی؟

آرمان گفت : زیاد ورزش می کنم ، زمانی که فرصت داشته باشم دوچرخه سواری در اولویت است و در کنار آن بدنسازی و شنا انجام می دهم.

شروع فعالیت

این بازیگر درباره شروع فعالیت خود گفت : سال 79 بازیگری را شروع کردم ، بعد از خدمت سربازی در دانشگاه علامه طباطبایی دوره هایی را گذراندم. البته «ازدواج به سبک ایرانی» اولین فیلمی بود که بازی کردم.

وی ادامه داد : با سریال «کیمیا» بیشتر شناخته شدم و در طول این سال ها خیلی صبوری کردم.

آرمان درباره علاقه به خوانندگی گفت : از 8 سالگی خوانندگی انجام می دهم اما به صورت حرفه ای کار نکردم. بازیگرانی که به سمت خوانندگی آمده اند خیلی سخت پذیرفته می شوند ، برنامه ریزی هایی انجام دادیم و شاید به زودی کاری در این حوزه داشته باشم.امیدوارم اگر اتفاق افتاد با همین کارم هم تراز باشد.

مدیری نظر آرمان را درباره بازیگرانی که با تلویزیون به شهرت رسیده و سخت به تلویزیون برمی گردند سوال کرد و او پاسخ داد : من مشکلی با تلویزیون ندارم و کار خوب باشد بازی می کنم. رابطه خوبی هم با مدیران تلویزیون دارم و کار هایی که در تلویزیون داشتیم پرمخاطب بوده است.

امیرحسین آرمان در برنامه دورهمی

امیرحسین آرمان در برنامه دورهمی

دلیل ازدواج نکردن

آرمان در پاسخ به سوال همیشگی مدیری برای ازدواج گفت : ازدواج نکردم و متولد 61 هستم.

مدیری دلیل آن را سوال کرد : آرمان در پاسخ گفت که دلیل آن را نمی دانم و به نظر من مسئولیت زیادی دارد چرا که به ازدواج ساده نگاه نمی کنم.

اما مدیری قانع نشد و معیار های ازدواج او را پرسید و آرمان گفت : خیلی آدم سخت گیری نیستم ، برای خودم در زندگی چارچوب نداشتم.

مدیری گفت : چرا ازدواج نکردی تو خیلی خوشتیپ هستی نباید روی زمین بمانی!

بازیگر سریال «مانکن» درباره رویای کودکی خود گفت : نمی دانم در بچگی خودم چه چیزی جا گذاشتم ، اما خیلی آن سال ها را دوست دارم ، یادآوری چیز هایی که می دیدم یا حتی بو می کردم برایم خوشایند است ، حافظه بویایی من قوی است و یک بویی از گذشته بیاید من را به آن موقع پرت می کند!

امیرحسین آرمان و مهدی دارابی در برنامه دورهمی

امیرحسین آرمان و مهدی دارابی در برنامه دورهمی

آرمان در بخشی از گفت و گو توضیح داد : من در طول سال هایی که کار کردم تا این لحظه که اینجا نشستم از هیچ رانتی استفاده نکرده ام حتی یک هزار تومانی و دوست دارم مردم بدانند وقتی حال عمومی جامعه خوب باشد حال من هم خوب است.

در بخشی از برنامه شب گذشته نیز مهدی دارابی قطعه ای را برای مخاطبان اجرا کرد.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(5 رای)
84%

نظر دادن