ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه گفتگو با غزل شاکری در دورهمی و ماجرای ازدواج غزل شاکری در دورهمی و عاشق شدن غزل شاکری در دورهمی و غزل شاکری مهمان دورهمی و مصاحبه با غزل شاکری در برنامه دورهمی مهران مدیری را در نم نمک بخوانید.

مصاحبه مهران مدیری با غزل شاکری در دورهمی

برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری در تاریخ 8 بهمن ماه 99 ساعت 23 روی آنتن شبکه نسیم رفت.مصاحبه با غزل شاکری بازیگر گلنار در دورهمیمصاحبه با غزل شاکری بازیگر گلنار در دورهمی

مهران مدیری در این برنامه میزبان غزل شاکری بازیگر کشورمان بود و این بانوی هنرمند شبی متفاوت را در برنامه شب گذشته دورهمی تجربه کرد و به سوالات مهران مدیری در زمینه های گوناگون پاسخ داد.

غزل شاکری بازیگر سریال شهرزاد شب گذشته روی صندلی دورهمی نشست و صحبت در این برنامه را با سنش آغاز کرد و گفت : من متولد 22 اسفند سال 56 هستم و 42 سالم است و در ادامه درباره خصوصیات اخلاقی اسفندماهی ها صحبت کرد.

ماجرای مهران مدیری و دم پختک و دستپخت غزل شاکری

مهران مدیری در ادامه این صحبت به دستپخت حیرت انگیز غزل شاکری اشاره کرد و از پخت عالی دم پختک ، زرشک پلو و غذاهای دیگر گفت و ادامه داد : همه زندگی من دم پختک است و با یک بشقاب دم پختک همه را لو میدهم و مهمان برنامه در این خصوص گفت : ای کاش میدونستم و برایتان درست میکردم و البته بهتر که من برایتان سر صحنه بفرستم.

مهران مدیری و غزل شاکری در دورهمی

مهران مدیری و غزل شاکری در دورهمی

اولین کار غزل شاکری

غزل شاکری درباره اولین کارش گفت : گلنار در سال 67 فیلمبرداری شد و اولین کار اصلی من بود و قبل آن در فیلم ماهی چند سکانس بازی کردم.

مجری دورهمی نامی از فرشته طائرپور مادر غزل شاکری اشاره کرد و از غزل شاکری خواست درباره مادرش صحبت کند که گفت : من به مادرم افتخار میکنم و از بچگی من به لطف حضور مادر با سینما آشنا شدم و ما با مادر با ادبیات و سینما آشنا شدیم.

مخالفت خانواده غزل شاکری با بازیگری او

غزل شاکری در ادامه این گفتگو به مخالفت خانواده اش در دوره ای با بازیگر شدنش گفت : با وجود اینکه من در خانواده ای هنرمند به دنیا آمدم اما خانواده ام در یک دوره با بازیگر شدنم مخالف بودند.

اینکه من بازیگر فیلم گلنار بشوم انتخاب آقای پرتوی بود و بعد از آن فیلم هم خانواده خیلی سعی کرد که من را از بازیگری دور کند و درسم در اولویت بود و زمانی که دیپلم گرفتم و بعد از آن به من اجازه دادند که خودم تصمیم بگیرم و کنار تمام شیرینی هایی که گلنار به من داد شهرت این فیلم خیلی من را اذیت کرد و من طراحی را انتخاب کردم و تا سالها از دوربین فراری بودم تا اینکه با فیلم آینه های روبرو به صورت جدی باز هم وارد دنیای بازیگری شدم.

بازیگر سریال شهرزاد درباره شهرت گفت : شهرت خیلی خوب است اما محدودیت هایی را هم ایجاد میکند و من چون فعالیت های دیگری هم در کنار بازیگری داشتم به خودم گفتم که حواست باشد درگیر نشوی اما من عاشق بازیگری ام و به نظرم هرچه بیشتر میگذرد برایم جذاب تر میشود.

غزل شاکری در برنامه دورهمی

غزل شاکری در برنامه دورهمی

غزل شاکری این روزها چه میکند

غزل شاکری درباره فعالیت این روزهایش گفت : این روزها قرار است با آقای حسن فتحی کارگردان شهرزاد یک سریال نمایش خانگی جدید کار کنم و مهران مدیری از حس خوب کار کردن با حسن فتحی گفت.

علاقه غزل شاکری به سفر

بازیگر سریال شهرزاد درباره علاقه زیادش به سفر گفت : من علاقه زیادی به سفر دارم و به قاره های مختلف هم سفر کرده ام و یکی از بهترین سفرهایم ، سفر اخیرم به آفریقا بود.

غزل شاکری در ادامه صحبت هایش به شرایط این روزهای سینما و سختی های رفتن روی صحنه در حضور آدم ها صحبت کرد و از جذابیت های تئاتر گفت و در ادامه از اوضاع این روزهای تئاتر گفت.

خاطره غزل شاکری از حسین رضازاده

غزل شاکری در ادامه گفتگو با مهران مدیری خاطره ای از حسین رضازاده تعریف کرد و گفت : خیلی سال پیش آقای رضازاده قوی ترین مرد جهان شدند و یک سری از دوستان رفتند استادیوم آزادی که عکس بگیرند و من هم همراه آنها رفتم و آقای رضازاده آمدند و به زور از ماشین پیاده شدند و پیاده شدنشون خیلی طول کشید و من خیلی خوشحال بودم که قوی ترین مرد جهان را دیدم و دوستان من را به ایشان معرفی کردند و آقای رضازاده شروع کردند به خواندن شعرهای گلنار و من فراموش کردم که برای دیدن آنها رفته بودم.

علاقه غزل شاکری به مارکوپولو

غزل شاکری درباره افراد و شخصیت های محبوبش گفت : من در کودکی به مارکوپولو خیلی علاقه داشتم و همیشه آرزو میکردم که به ایران بیاید و آمدنش با خودش باشد و رفتنش با خدا و در اسم بردن از آدم ها خیلی ضعیف هستم و بهتر است از کسی نام نبرم.

این بازیگر کشورمان از علاقه زیادی که بچه ها دارد گفت و ادامه داد اگر من میتوانستم بچه ها را خیلی آزادتر میگذاشتم تا خلاقیت هایشان را به نمایش بگذارند و در ادامه به برخی دیگر از سوال های مهران مدیری پاسخ داد.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن