ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه گفتگو با گیو شریفی جراح و فوق تخصص مغز و اعصاب در دورهمی و ماجرای ازدواج گیو شریفی در دورهمی و عاشق شدن گیو شریفی در دورهمی و گیو شریفی مهمان دورهمی و مصاحبه با گیو شریفی در برنامه دورهمی مهران مدیری را در نم نمک بخوانید.

گفتگو با گیو شریفی جراح و فوق تخصص مغز و اعصاب در دورهمی

برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری در تاریخ 27 تیرماه 1399 ساعت 23 روی آنتن شبکه نسیم رفت. مهران مدیری در این برنامه میزبان دکتر گیو شریفی بود.خاطره دکتر گیو شریفی از دوران مدرسه در دورهمیخاطره دکتر گیو شریفی از دوران مدرسه در دورهمی

دکتر گیو شریفی جراح و فوق تخصص مغز و اعصاب و ستون فقرات کشورمان شب گذشته روی صندلی دورهمی نشست و به گفتگو با مهران مدیری پرداخت.

در برنامه دورهمی شب گذشته چه گذشت

مهران مدیری صحبت با دکتر گیو شریفی را با موضوع تکنیک جدید جراحی مغز و آندوسکوپی ستون فقرات بدون شکاف آغاز کرد و این مهمان برنامه در این خصوص گفت:راستش من خیلی موافق آندوسکوپی ستون فقرات نیستم و این اصطلاح جراحی بسته کاملا غلط است و ما چیزی به نام جراحی بدون شکاف نداریم و آندوسکوپی چیز عجیب و غریبی نیست و وسیله ای است برای بهتر دیدن.

دکتر گیو شریفی در برنامه دورهمی

دکتر گیو شریفی در برنامه دورهمی

توضیحات مهمان دورهمی درباره سن و سابقه پزشکی

دکتر گیو شریفی درباره سن و سابقه پزشکی اش گفت:من 16 سال است که آموزش میدهم و در حال حاضر 46 سالم است و حدود 26 سال در رشته پزشکی تحصیل کرده ام.

علت علاقه دکتر گیو شریفی به پزشکی

مهمان برنامه دورهمی درخصوص علاقه مند شدن به پزشکی گفت:من به خیلی از رشته ها علاقه مند بودم ، مثل اقتصاد و فیزیک و از دوران دبیرستان به فکر تحصیل در رشته پزشکی بود ، من برای رسیدن به جایگاهی که الان دارم خیلی درس خواندم ، تلاش کردم و به نظرم هرچیزی در کنارش باید علاقه باشد.

دکتر گیو شریفی در این بخش از صحبت هایش درباره جراحی مغز و اعصاب توضیح داد و در ادامه به آموزش هایی که در مدارس داده میشود اشاره کرد و از آموزش های مدرسه ای گله کرد و گفت در مدرسه چیزی که به درد زندگی ما بخورد به ما آموزش نمیدهند.

خاطره دکتر گیو شریفی از دوران مدرسه

دکتر گیو شریفی در ادامه خاطره ای را از دوران مدرسه روایت کرد و گفت:من از ابتدا با نوشتن مشکل داشتم و چیزی را که خودم بنویسم هم نمیتوانم بخوانم. زمانی که اول دبیرستان بودم هراس زیادی برای کلاس انشا داشتم.

مرحوم اکبر رادی نمایشنامه نویس کشورمان آن زمان معلم انشای ما بودند و زمانی که سرکلاس آمد گفت یک نفر انشایی نوشته بود که خیلی پلشت بود و هیچکس نمیتواند این انشا را بخواند اما به من 20 داد و به من یاد داد که حرف بزنم و هربار از من میخواست که انشا بخواند و حرف بزنم و درس بزرگی به من داد.

دکتر گیو شریفی جراح مغز و اعصاب

دکتر گیو شریفی جراح مغز و اعصاب

تاثیر ذهن شلوغ بر مغز

مهران مدیری درباره تاثیر ذهن شلوغ بر مغز از دکتر گیو شریفی پرسید که گفت:به نظر شخص من ذهن شلوغ تاثیر خوبی بر مغز میگذارد و چرا که اگر همیشه آرام باشیم و استرس نداشته باشیم که نمیشود و استرس همیشه بد نیست و گاهی آگاهی را بالا میبرد.

تعداد جراحی های دکتر گیو شریفی در روز

مهران مدیری درباره تعداد جراحی های دکتر گیو شریفی در روز از او سوال پرسیدکه گفت:ما صبح ها در دانشگاه در خدمت بچه ها هستیم و گروه خوبی در بیمارستان لقمان داریم که همه با هم زحمت کشیده ایم و سه روز در هفته در مطب هستم و معمولا 4 روز عمل داریم و تقریبا روزی 10 عمل جراحی داریم و این موضوع را توضیح بدهم که این عمل ها هبچکدام به تنهایی صورت نمیگیرند و یک عمل نتیجه یک کار گروهی است.

دکتر گیو شریفی در بخش های پایانی برنامه به تاثیر مثبتی که شوخی روی مغز انسان دارد اشاره کرد و گفت:به نظرم کسی که شوخی میکند فهمیده است در دنیا چه خبر است و کسی که شوخی نمیکند هنوز نفهمیده است که در دنیا چه خبر است.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(2 رای)
100%

نظر دادن