ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، دریا مقبلی و بیوگرافی دریا مقبلی و بازیگر نقش غزل در سریال یاور کیست و بیوگرافی دریا مقبلی و عکسهای دریا مقبلی و دریا مقبلی در سریال یاور و بازیگر نقش غزل در سریال یاور کیست را در نم نمک بشناسید.

دریا مقبلی بازیگر نقش غزل در سریال یاور کیست؟

سریال یاور به کارگردانی مشترک سعید سلطانی و اصغر نعیمی سریال ماه رمضان سال 1400 است.بازیگر نقش غزل در سریال یاور کیست؟ + بیوگرافیبازیگر نقش غزل در سریال یاور کیست؟ + بیوگرافی

نقش دریا مقبلی در سریال یاور

یکی از بازیگران جوان و با استعدادی که در این مجموعه نقش آفرینی می کند ، دریا مقبلی است که ایفاگر نقش غزل چلویی ، نوه یاور چلویی می باشد.

دریا مقبلی و ارسلان قاسمی در سریال یاور

دریا مقبلی و ارسلان قاسمی در سریال یاور

بیوگرافی دریا مقبلی

دریا مقبلی بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون کشورمان متولد 20 مهر 1374 در تهران است. وی نوه محبوبه مقبلی و مرحوم عزت الله مقبلی از دوبلورها و بازیگران قدیمی سینما و تلویزیون می باشد.

این بازیگر فرزند دوم خانواده است و یک خواهر بزرگتر ساکن کشور انگلستان و یک خواهر کوچکتر از خود دارد.

او دارای مدرک تحصیلی دیپلم در رشته سینما از هنرستان سوره و دانشجوی انصرافی ادبیات و زبان انگلیسی است.

کارنامه هنری دریا مقبلی

بازیگر نقش غزل در سریال یاور فعالیت بازیگری خود را از سال 1396 آغاز کرد و در اولین تجربه حرفه ای خود مقابل دوربین سریال «ایراندخت» به کارگردانی محمدرضا ورزی و نویسندگی زهرا عاملی قرار گرفت.

سریال ایراندخت در ژانردرام و عاشقانه ساخته شده بود و دریا مقبلی در این مجموعه با ایرج راد ، حسین پاکدل و بیتا فرهی همکاری کرد.

دریا مقبلی پس از آن به جمع بازیگران سریال «شب عید» به کارگردانی سعید آقاخانی در سال 96 پیوست. این سریال در سال 97 از شبکه یک سیما پخش شد.

عکسی از بازیگر نقش غزل در سریال یاور

این بازیگر جوان کشورمان در فیلم سینمایی «شیطان وجود ندارد» به کارگردانی محمد رسولف بیشتر مورد توجه قرار گرفت.

در سال 99 سعید سلطانی از دریا مقبلی برای حضور در سریال یاور دعوت نمود و او در کنار بازیگران مشهوری مانند داریوش ارجمند ، زهرا سعیدی ، شبنم فرشادجو ، محمد حاتمی و ارسلان قاسمی نقش آفرینی می کند.

ارتباط شقایق فراهانی با دریا مقبلی

شقایق فراهانی بازیگر مطرح کشورمان با انتشار عکس دریا مقبلی از لفظ دخترم استفاده کرد که باعث اشتباه کاربران مجازی شد.دریا مقبلی ارتباط صمیمانه ای با شقایق فرهانی دارد و پس از انتشار این حاشیه ، آن را تکذیب کرد.

دریا مقبلی و سام پسر شقایق فراهانی

دریا مقبلی و سام پسر شقایق فراهانی

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن