ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، خلاصه داستان فیلم سرکوب و بازیگران فیلم سرکوب و گریم بازیگران سرکوب و بازیگر مرد سرکوب و بازیگر زن سرکوب و اسامی بازیگران فیلم سرکوب و موضوع فیلم سرکوب و عکس پشت صحنه فیلم سرکوب و بیوگرافی بازیگران فیلم سینمایی سرکوب و سریال سرکوب و مجموعه تلویزیونی سرکوب و حواشی فیلم سرکوب و افتخارات سرکوب و جوایز سرکوب و عوامل ساخت فیلم سرکوب را در نم نمک ببینید.

خلاصه داستان و معرفی بازیگران فیلم سرکوب

سرکوب فیلمی به کارگردانی و نویسندگی رضا گوران و تهیه کنندگی حبیب اسماعیلی محصول سال 1397 است.بیوگرافی بازیگران فیلم سرکوب [داستان و نقش]بیوگرافی بازیگران فیلم سرکوب [داستان و نقش]

باران کوثری در فیلم سرکوب

فیلم سرکوب با باران کوثری در سینماها

در خلاصه داستان فیلم سرکوب آمده است :

سرکوب داستان یک روز از یک خانواده می باشد. مادر خانواده (رویا افشار) به دلیل مشکل آلزایمر تحت مراقبت توسط یک پرستار (باران کوثری) می باشد. پدر خانواده همواره به آزار اذیت جسمی و روحی مادر و سه دختر می پرداخته و مدتی است که از خانه رفته است. دختر بزرگتر (الهام کردا) یک فرزند مبتلا به اوتیسم دارد. دختر وسط (سارا بهرامی مدتی است با یک مرد دوست شده است که بعد از چند هفته متوجه می شود که این مرد همانند پدرش به آزار و اذیت جسمی و روحی وی می پردازد. دختر کوچکتر (پردیس احمدیه) یک دختر دانشجو می باشد که کودکی پرتنشی را به همراه پدرش گذرانده است. در فیلم شاهد شنیدن خبر مرگ پدر خانواده می باشیم اما هیچ یک از اعضای خانواده حاضر به رفتن برای شناسایی جسد نمی باشند.

پوستر فیلم سرکوب

پوستر فیلم سرکوب

بازیگران فیلم سرکوب عبارتند از :
بازیگرها نقشها
باران کوثری ملیحه
سارا بهرامی پریا
الهام کردا پریسا
پردیس احمدیه پروانه
رویا افشار مادر
جمشید هاشم پور ابراهیمی
آرتین گلچین  
عسل قرایی  

جمشید هاشم پور در فیلم سرکوب

جمشید هاشم پور در فیلم سرکوب

باران کوثری در فیلم سرکوب

باران کوثری در فیلم سرکوب

عکسی از بازیگران زن فیلم سرکوب

سلفی باران کوثری با بازیگران فیلم سرکوب

پردیس احمدیه بازیگر فیلم سرکوب

عکسی از پردیس احمدیه بازیگر فیلم سرکوب

از دیگر عوامل پشت صحنه «سرکوب» می توان به :

علی تبریزی (مدیر فیلمبرداری) ، سیدمهدی موسوی (طراح صحنه) ، ملودی اسماعیلی (طراح لباس) ، عباس عباسی (طراح گریم) ، امین میرشکاری (مدیر صدابرداری) ، محمدرضا کشمیری (دستیار اول کارگردان و برنامه ریز) ، داوود محمدی سیف الدین (نورپرداز) ، عاطف امیری (اپراتور استدی کم) ، رضا نوروزی (مدیر تولید) ، فائزه گرکانی (منشی صحنه) اشاره کرد.

عکسی از رضا گوران کارگردان فیلم سرکوب

رضا گوران کارگردان فیلم سرکوب

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن