ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، مسابقه پنج ستاره و اخبار مسابقه پنج ستاره و مجری مسابقه پنج ستاره و عوامل مسابقه پنج ستاره و پشت صحنه مسابقه پنج ستاره و حواشی مسابقه پنج ستاره و شرکت کنندگان مسابقه پنج ستاره و فصل جدید مسابقه پنج ستاره و مسابقه پنج ستاره و مجری جدید مسابقه پنج ستاره کیست و علی انصاریان مجری مسابقه پنج ستاره شد و آغاز پیش تولید مسابقه پنج ستاره و مسابقه پنج ستاره با اجرای حمید گودرزی و پخش مجدد مسابقه پنج ستاره از شبکه 5 در نم نمک.

تمام اخبار مسابقه پنج ستاره و حواشی و مجری آن

مسابقه پنج ستاره به تهیه کنندگی محمد قنبری یکی از مسابقه های جذاب و پرطرفدار تلویزیون است که چند سالی است از شبکه پنج سیما در حال پخش است.نحوه شرکت در مسابقه پنج ستاره و حواشی و اخبار آننحوه شرکت در مسابقه پنج ستاره و حواشی و اخبار آن

مسابقه پنج ستاره

محتوای برنامه

مسابقه پنج ستاره کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که هر هفته پنجشنبه و جمعه روی آنتن می رود. در فصل های پیشین شرکت کنندگان تلاش می کردند با استفاده از اطلاعات عمومی خود و پاسخ به پرسش های حمید گودرزی جایزه 50 میلیونی مسابقه را به دست بیاورند. به عبارتی این برنامه محتوایی در قالب مسابقه ، بازی بود که عموم مردم پس از ثبت نام یا شرکت در مسابقه ها از طریق اپلیکیشن و قرار گرفتن در میان پنج نفر اول برندگان می توانستند در برنامه به عنوان شرکت کننده حضور یابند. همچنین می توانستند با ثبت نام تماشاگر از طریق اپلیکیشن در برنامه تلویزیونی حضور یابند. در فصل جدید تغییراتی در محتوا و جوایز انجام شده؛ به گونه ای که در هر قسمت 2 شرکت کننده در حضور حدود 100 تماشاگر از ابتدا تا انتها همزمان در زمینه اطلاعات عمومی با هم رقابت می کنند تا پنج ستاره کسب کنند و برنده آن قسمت شوند.

نحوه شرکت در مسابقه

امکان حضور عموم مردم به عنوان شرکت کننده و تماشاگر در مسابقه پنج ستاره وجود دارد.

برای شرکت در مسابقه پنج ستاره به عنوان تماشاگر و شرکت کننده به سایت 5setare.tv5.ir مراجعه کنید.


اخبار جدید مسابقه تلویزیونی پنج ستاره

ابوالفضل آقاخانی مجری مسابقه پنج ستاره شد

سری جدید مسابقه «پنج ستاره» به تهیه کنندگی محمد قنبری این روز ها در حال تولید است. ابوالفضل آقاخانی مجری این از برنامه «پنج ستاره» است. پیش از این قرار بود ، علی انصاریان مجری برنامه باشد اما به دلیل بازی وی در یک فیلم ، این اتفاق رخ نداد.

ابوالفضل آقاخانی مجری مسابقه پنج ستاره

ابوالفضل آقاخانی مجری مسابقه پنج ستاره


معرفی تمام مجریان برنامه

اشکان خطیبی

در ابتدا اشکان خطیبی اجرای برنامه پنج ستاره را بر عهده گرفت؛ و فصل اول مسابقه پنج ستاره با اجرای اشکان خطیبی در زمستان 96 آغاز شد که پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت 21 از شبکه پنج سیما پخش می گردید.

اشکان خطیبی مجری قبلی پنج ستاره

اشکان خطیبی مجری قبلی پنج ستاره

حمید گودرزی

اشکان خطیبی به دلیل مشغله کاری نتوانست در ادامه همراه این برنامه باشد و حمید گودرزی جایگزین او شد و در سری سوم هم با این مسابقه همکاری می کند.

حمید گودرزی مجری مسابقه پنج ستاره

حمید گودرزی مجری مسابقه پنج ستاره

فصل اول

فصل اول پنج ستاره در زمستان 96 به تهیه کنندگی امیرعلی بنایی با اجرای اشکان خطیبی روی آنتن رفت. برنامه پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت 21 از شبکه پنج پخش می گردید. در ابتدا علاقه مندان به شرکت در مسابقه پنج ستاره می بایست از طریق سامانه 1000521 اقدام کرده و نام و شماره تماس خود را پیامک می کردند و در یک گزینیش هوش شرکت می کردند و بر اساس رده بندی در مسابقه حضور می یافتند تا شانس خود را برای میلیونر شدن امتحان کنند. پیش از آغاز مسابقه بزرگ پنج ستاره ، شرکت کنندگان می بایست ابتدا در یک بازی هوش ، سرعت و ذکاوت از طریق اپلیکیشن پنج ستاره شرکت می کردند و در مدت 60 ثانیه به پرسش ها پاسخ داده و سپس وارد مسابقه بزرگ پنج ستاره می شدند.

مسابقه شامل 19 سوال در 4 مرحله تشکیل می شد. شرکت کنندگان در طول مسابقه می توانستند از 3 راه کمک که شامل موارد ذیل می شدند استفاده کنند :

1. تماس با یک فرد خارج از برنامه و درخواست کمک

2. کمک گرفتن از همراه

3. درخواست حذف دو گزینه نادرست

حمید گودرزی مجری مسابقه 5 ستاره

حمید گودرزی مجری مسابقه 5 ستاره

فصل دوم

فصل دوم مسابقه پنج ستاره به کارگردانی مصطفی امامی و تهیه کنندگی محمدحسین رضوی در 4 مرداد ماه 97 تا فروردین 98 به روی آنتن رفت. فصل دوم پنج ستاره به مدت خیلی کوتاه متوقف و با تغییرات کوتاهی از دی ماه 97 از سر گرفته شد شیوه ثبت نام و شرکت در مسابقه از طریق سامانه 1000521 همانند فصل اول صورت می گرفت.

فصل سوم

فصل سوم این مسابقه با تهیه کنندگی محمد قنبری و اجرای حمید گودرزی ، از ابتدای اسفند 98 پنجشنبه و جمعه هر هفته روی آنتن رفت و در حال پخش است.

حمید گودرزی در مسابقه پنج ستاره در شبکه پنج

حمید گودرزی در مسابقه پنج ستاره در شبکه پنج

ساعت و روز پخش

پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت 21 از شبکه پنج سیما

توقف پخش

در تاریخ 5 اردیبهشت 1398، در پی انتقاد رهبر انقلاب از این دست برنامه ها این مسابقه از کنداکتور شبکه پنج حذف و پخش آن متوقف شد.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(2 رای)
100%

نظر دادن