ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در نظرسنجی برنامه حالا خورشید برای انتخاب چهره سال 96 با رای مخاطبان این برنامه مهران مدیری به عنوان چهره تاثیرگذار و محبوب سال 96 انتخاب شد.

مهران مدیری چهره اجتماعی سال 96 شد

برنامه حالا خورشید با اجرای رضا رشیدپور در آخرین روز از پخش این برنامه چهره سال 96 را با رای مخاطبان حالا خورشید معرفی کرد. در ادامه معرفی چهره موسیقی سال 96 و انتخاب بهنام بانی و انتخاب شهاب حسینی به عنوان چهره سینمایی سال 96 ، چهره اجتماعی سال هم معرفی شد.مهران مدیری چهره اجتماعی سال 96 + تصاویرمهران مدیری چهره اجتماعی سال 96 + تصاویر

در این نظرسنجی مهران مدیری که این شبها با اجرای برنامه دورهمی در شبکه نسیم محبوبیت بیشتری یافته است به عنوان چهره اجتماعی سال 96 انتخاب شد.

 

مهران مدیری با رای مخاطبان حالا خورشید چهره سال 96 شد

از میان چند چهره مشهور اجتماعی سال 96 مهران مدیری با رای مخاطبان به عنوان چهره اجتماعی سال 96 انتخاب شد و مجری دورهمی با انتشار ویدئویی از مردم و برنامه حالا خورشید تشکر کرد و شهاب حسینی نیز در برنامه پایانی حالا خورشید با ارسال یک ویدئو از رضا رشیدپور ، برنامه حالا خورشید و مردم تشکر کرد.

مهران مدیری

مهران مدیری چهره سال 96 شد

 

مهران مدیری فعالیت در رادیو را از سال 68 آغاز کرد و در سال 72 به همراه داریوش کاردان اولین برنامه طنز خود را ساخت اما آغاز شهرت او در سال 72 و با ساخت مجموعه طنز نوروز 72 بود.

مهران مدیری

مهران مدیری و رضا رشیدپور در برنامه دورهمی

 

این هنرمند کشورمان این روزها با اجرای فصل سوم برنامه دورهمی در شبکه نسیم مهمان خانه های مردم است.

مهران مدیری

مهران مدیری مجری برنامه دورهمی

 

رضا رشیدپور در برنامه پایانی حالا خورشید میزبان دکتر فرشید گلزاده ، کارآفرین و مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه بود و بعد از آن موسی جابری سازنده مستند اقلیم به همراه تیمش در آخرین برنامه حالا خورشید مهمان رضا رشیدپور شد.

برنامه حالا خورشید

رضا رشیدپور و پرویز نشاط در برنامه پایانی حالا خورشید


تاریخ : 96/12/24

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن