ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، جشنواره فیلم سلامت با اهدای جوایز برگزیدگان به کار خود پایان داد، کتایون ریاحی و برادرش از حاضرین این مراسم بودند.

برگزیدگان جشنواره فیلم سلامت

سومین جشنواره فیلم سلامت با اعلام برگزیدگان خود در بخش های سازمان های مردم نهاد و انجمن های علمی ، برنامه های تلویزیونی ، مستند ، فیلم کوتاه و دانشجویی و سینمایی و همچنین تقدیر از کیانوش عیاری و دکتر مینو محرز به پایان رسید.کتایون ریاحی و برادرش در جشنواره فیلم سلامت + عکسکتایون ریاحی و برادرش در جشنواره فیلم سلامت + عکس

کتایون ریاحی و برادرش

خانم کتایون ریاحی در جشنواره فیلم سلامت

بخش سینمایی :

سپس با حضور هیئت داوران بخش سینمایی شهرام رفیعی فر ، کتایون ریاحی ، کیانوش عیاری ، محمدرضا فروتن و دکتر محمدهادی کریمی جوایز این بخش به سینماگران برگزیده اهدا شد.

لوح تقدیر و جایزه نقدی به عباس امینی برای فیلم «هندی و هرمز »تعلق گرفت.

سپس لوح تقدیر ، تندیس جشنواره و جایزه نقدی مشترکا و بدون اولویت به مسعود جعفری جوزانی برای فیلم «پشت دیوار سکوت» و بهروز شعیبی برای فیلم« دارکوب» تعلق گرفت.

شعیبی نیز از محمود رضوی به عنوان تهیه کننده این اثر تشکر کرد و گفت : اگر او در کنار ما نمی ایستاد با این شرایط سخت فیلمسازی دارکوب ساخته نمی شد.

بهروز شعیبی

بهروز شعیبی در جشنواره فیلم سلامت

لوح تقدیر ، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به حمید نعمت الله برای فیلم «شعله ور» اهدا شد.

در این بخش ، جایزه ویژه دبیر جشنواره فیلم سلامت ، برای بهترین فیلم عاری از دخانیات ، از بین فیلم های زمانی دیگر ، چای سرد ، پشت دیوار سکوت ، خجالت نکش و هندی و هرمز به فیلم خجالت نکش رضا مقصودی اهدا شد.

 برگزیدگان جشنواره فیلم سلامت

اختتامیه جشنواره فیلم سلامت

بخش برنامه های تلویزیونی :

 

در این بخش سروش صحت ، عاطفه میرسیدی محمد امیرخانی ، شهرام کجوری داوران بخش تلویزیونی روی صحنه رفتند و پس از اعلام نامزدهای این بخش ، جوایز بخش تلویزیونی را به برگزیدگان اهدا کردند :

تندیس جشنواره ، لوح افتخار و جایزه نقدی به عنوان جایزه اول به عطیه عطارزاده برای فیلم «روان سفید» تقدیم شد.

کتایون ریاحی نیز در سخنانی گفت : خانم مینو محرز پدیده جهان پزشکی است ، ولی من دلیل خاص می خواهم از او سپاسگزار باشم ، حدود 15 سال پیش خانم دکتر ، جان برادر من علیرضا را دوبار نجات داد ، یکی زمانی که قرار بود قطع عضو شود و یکی زمانی که دیگر می توانست نباشد.

جشنواره فیلم سلامت

کتایون ریاحی و برادرش در اختتامیه جشنواره فیلم سلامت

لوح تقدیر و جایزه نقدی به سلما افکاری برای برنامه «ماهی بادکنکی» اهدا شد.

تندیس جشنواره ، لوح افتخار و جایزه نقدی به عنوان جایزه سوم به علی زاهدی برای برنامه تلویزیونی «طبیب» اهدا شد.

پیمان طالبی مجری برنامه بعد لز دریافت جایزه گفت : «طبیب» از دل گروه اجتماعی تلویزیونی آمده است و به جز دکتر یارقلی هیچ کدام پزشک نیستیم این برنامه بدون هیچ اسپانسری روی آنتن می رود و ما خوشحالیم که سلامت مردم را به پول نفروختیم.

تندیس جشنواره ، لوح افتخار و جایزه نقدی به عنوان جایزه دوم به هادی امیری و رها فرجی برای فیلم «جنگل دامون» تعلق گرفت.

  • تاریخ: چهارشنبه, 07 شهریور 1397

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن