ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، مراسم ازدواج ازدواج رانویر سینگ و دیپیکا پادوکون و ازدواج رانویر سینگ و دیپیکا پادوکونه ستارگان بالیوود و عکس همسر واقعی رانویر و رانویر سینگ و همسرش و فیلم جدید رانویر سینگ و فیلم های مشترک دیپیکا و رنویر سینگ و فیلم هندی رانویر سینگ دوبله فارسی و رانویر سینگ ازدواج و دانلود فیلم های رانویر سینگ و عکس رانویر سینگ در نم نمک.

ازدواج رانویر سینگ و دیپیکا پادوکون دو ستاره بالیوود

مراسم ازدواج " رانویر سینگ" و " دیپیکا پادوکون" دو ستاره سینمای بالیوود هند در بمبئی برگزار شد . رانور سینگ ، بازیگر مشهور و جوان هندی روز چهارشنبه با همسر آینده اش " دیپیکا پادوکون" به طور رسمی و با برگزاری مراسمی مجلل ازدواج کرد.ازدواج رانویر سینگ و همسرش دیپیکا پادوکونه + عکسازدواج رانویر سینگ و همسرش دیپیکا پادوکونه + عکس

مراسم مجلل ازدواج دو ستاره مشهور بالیوود

در مصاحبه جدیدی که قبل از این مراسم انجام داده بود گفت که او همیشه برای ازدواج آماده است و فقط منتظر بود تا "دیپیکا" آمادگی پیدا کند و برای برگزاری این مراسم محیا شود. من تقریبا سه سال بود که در مورد ازدواج با او فکر میکردم تا اینکه اطمینان پیدا کردم و بعد از آن این مسئله را با او مطرح کردم.

عکسهای مراسم ازدواج رانویر سینگ و دیپیکا پادوکن

ازدواج رانویر سینگ و دیپیکا پادوکن دو ستاره مشهور بالیوود

"دیپیکا" در این مورد مطمئن نبود برای همین حدود 6 ماه و برای آشنایی بیشتر زمان بیشتری با هم گذراندیم تا او با شناخت کامل من به نتیجه برسد اما من از همان ابتدا می دانستم که انتخاب خوبی داشته ام و "دیپیکا" می تواند همسر خوبی برای من و مادر بامسئولیتی برای فرزندانم باشد.

عکسهای مراسم ازدواج رانویر سینگ و دیپیکا پادوکن

عکسی از مراسم ازدواج رانویر سینگ و دیپیکا پادوکن

این مراسم ازدواج دومین مراسم ازدواج این دو بازیگر هندی است و از قرار معلوم آنها پیش از این مراسم یک مراسم کوچک تر و خصوصی برای اعضای خانواده شان برگزار کرده بودند و این مراسم ازدواج دوم آنها بود که با شکوه هر چه تمام تر و به گفته " رانویر سینگ " آنطور که "دیپیکا" آرزو داشت برگزار شد ؛ با اجرای موسیقی های مورد علاقه اش و سبک لباسی که انتخاب کردیم در سالنی زیبا با حضور میهمانانی دوست داشتنی.

عکسهای مراسم ازدواج رانویر سینگ و دیپیکا پادوکن

مراسم ازدواج رانویر سینگ و دیپیکا پادوکن دو ستاره بالیوود

تمام این مدت 6 ماه منتظر بودم که او اطمینان خود را از این ازدواج اعلام کند و من همه چیز را به عنوان یک شوهر رویایی برایش فراهم سازم.

عکسهای مراسم ازدواج رانویر سینگ و دیپیکا پادوکن

ازدواج دو ستاره مشهور سینمای بالیوود

عکسهای مراسم ازدواج رانویر سینگ و دیپیکا پادوکن

مراسم ازدواج رانویر سینگ و دیپیکا پادوکن

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن