ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، بازیگران زن مجرد ایرانی و زنان بازیگر بالای سی سال و بیوگرافی بازیگران زن مجرد سینما و تلویزیون و بازیگران زن چهل سال ایرانی و بیوگرافی خانم های بازیگر مجرد در نم نمک.

بازیگران زن مجرد بالای سی و چهل سال ایرانی

بالا رفتن سن ازدواج یکی از معظلات این روزهای جامعه است که در میان اقشار مختلف مردم دیده میشود. سلبریتی ها هم از قائله مستثنی نبوده و با یک نگاه کوتاه به خوبی میتوان به موضوع بالا رفتن سن ازدواج و عدم علاقه چهره ها به ازدواج پی برد.بیوگرافی بازیگران زن مجرد سینما و تلویزیون تا سال 1403بیوگرافی بازیگران زن مجرد سینما و تلویزیون تا سال 1403

در میان بازیگران زن سینمای ایران چهره های زیادی وجود دارند که با وجود نزدیک شدن به چهارمین دهه زندگی شان هنوز هم مجردند و به نظر میرسد تصمیمی برای ازدواج و ورود به دنیای متاهلی ندارند.

اگر برایتان جالب است که بدانید کدام یک از بازیگران زن سینمای ایران هنوز مجردند ادامه این مطلب از بخش فرهنگ و هنر نم نمک را از دست ندهید.

بازیگران زن مجرد ایرانی

فریبا کوثری

فریبا کوثری بازیگر باسابقه تئاتر ، سینما و تلویزیون ، متولد 1 آذر 1345 است. این بازیگر تا کنون تصمیمی برای ازدواج نگرفته و تا کنون مجرد می باشد. این بازیگر دلیل ازدواج نکردن خود را هم وابستگی شدید خود نسبت به خانواده و پدر و مادر خود ذکر کرده است.

بازیگران زن مجرد سینما و تلویزیون

نیکی کریمی

نیکی کریمی بازیگر و سوپراستار سینمای کشورمان متولد 19 آبان 1350 است. این بازیگر که یکی از تاثیرگذارترین بازیگران سینمای بعد از انقلاب است تا کنون ازدواج نکرده و مجرد می باشد. نیکی کریمی علاوه بر بازیگری در زمینه تهیه کنندگی ، ترجمه و عکاسی نیز فعالیت می کند.

بازیگران زن سینما

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست بازیگر سینمای کشورمان ، متولد 7 تیر 1363 در تهران است. این بازیگر در 19 سالگی با فیلم گل یخ به کارگردانی کیومرث پوراحمد کار خود را آغاز کرد و در مدت کوتاه تبدیل به یکی از بازیگران پرکار سینما شد. الناز شاکر دوست مانند بسیاری از هنرمندان در این بخش از نم نمک ، مجرد است.

الناز شاکردوست بازیگر جوان و مجرد سینما

پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیاز بازیگر و صداپیشه کشورمان متولد 8 شهریور 1364 است. این بازیگر با سریال زمانه به کارگردانی حسن فتحی به شهرت رسید. این بازیگر در مجموعه شهرزاد و آثار سینمایی همچون سرخپوست ، متری شش و نیم ، ابد و یک روز و ... حضور داشته است. پریناز ایزدیار در دهه چهارم زندگی خود تصمیمی برای ازدواج نگرفته است.

پریناز ایزدیار بازیگر سینما و تلویزیون

مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا بازیگر سنما و تلویزیون متولد 29 فروردین 1360 در تهران است. او فرزند محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان می باشد. مهراوه شریفی نیا کار خود را از دوران کودکی با فیلم دزد عروسک ها آغاز کرده و تا کنون مجرد مانده است.

مهراوه شریفی نیا بازیگر سینما و تلویزیون

مهرانه مهین ترابی

مهرانه مهین ترابی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 20 مرداد 1336 متولد شد و با وجود عبور از مرز 60 سالگی هرگز ازدواج نکرد و مجرد است و در توضیح علت ازدواج نکردش بارها و بارها گفته است که به دلیل علاقه زیادش به بازیگری ، تنها ماندن و ازدواج نکردن را به کنار گذاشتن بازیگری ترجیح داد.

مهرانه مهین ترابی بازیگر سینما و تلویزیون

مهرانه مهین ترابی بازیگر مجرد سینما و تلویزیون

پرستو صالحی

پرستو صالحی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان است که 9 آبان 1356 در تهران متولد شد و با وجود قرار داشتن در چهارمین دهه زندگی هنوز هم مجرد است و تابحال با حواشی های متعددی در خصوص شوخی با ماجرای خواستگاری مواجه شده است.

پرستو صالحی بازیگر کشورمان

پرستو صالحی بازیگر کشورمان

سحر زکریا

سحر زکریا متولد 28 آذر 1352 در گیلان ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

سحر زکریا هنوز ازدواج نکرده و مجرد است می گوید در تمام این سال ها کسی که در کنارش آرامش پیدا کنم را هنوز پیدا نکردم.

برایم هیچوقت پوشیدن لباس عروس و گرفتن جشن عروسی رویا نبود ، همیشه دوست داشتم بجای اینکه خودم را یک عروس زیبا متصور شوم در مقام یک زن موفق ببینم.

سحر زکریا بازیگر سینما و تلویزیون

سحر زکریا بازیگر سینما و تلویزیون

مریلا زارعی

مریلا زارعی متولد 25 فروردین 1353 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

مریلا زارعی بعنوان خواهر بزرگ تر هنوز رسما ازدواج نکرده و مجرد است ولی خواهر کوچک ترش ملیکا زارعی متاهل بوده و یک فرزند هم دارد.

شایعات زیادی از ازدواج خانم بازیگر با شخصی بنام «مهدی رجبی» منتشر شده که کذب بوده و تمام اطلاعات و تصاویر منتسب به این نام جعلی است.

مریلا زارعی بازیگر کشورمان

مریلا زارعی بازیگر مجرد کشورمان

میترا حجار

میترا حجار بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 15 بهمن 1355 متولد شد و با قرار داشتن در چهارمین دهه زندگی هنوز هم خیالی برای زندگی متاهلی ندارد. این بازیگر کشورمان بازیگری را از سال 76 با فیلم غریبانه آغاز کرد و پلیس جوان اولین تجربه بازیگری او در تلویزیون بود.

میترا حجار بازیگر سینما و تلویزیون

میترا حجار بازیگر مجرد سینما و تلویزیون

هانیه توسلی

هانیه توسلی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 14 خرداد 1358 متولد شد و در 40 سالگی هنوز مجرد است. این بانوی هنرمند بازیگری در سینما را از سال 80 با فیلم شام آخر و در تلویزیون با سریال شمس العماره آغاز کرد.

هانیه توسلی بازیگر کشورمان

هانیه توسلی بازیگر کشورمان

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 4 آذر 1360 متولد شد و در آستانه 40 سالگی هنوز خیالی برای ازدواج ندارد. این بانوی هنرمند بازیگری را از سال 77 با سریال روزهای زندگی آغاز کرد.

لیلا بلوکات بازیگر سینما و تلویزیون

لیلا بلوکات بازیگر سینما و تلویزیون

رز رضوی

رز رضوی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 14 فروردین 1361 متولد شد و در آستانه 40 سالگی هنوز مجرد است. رز رضوی بازیگر در سینما را با فیلم ملودی در سال 85 و بازی در تلویزیون را با سریال مختارنامه آغاز کرد.

رز رضوی بازیگر کشورمان

رز رضوی بازیگر کشورمان

طناز طباطبایی

طناز طباطبایی یکی دیگر از بازیگران کشورمان است که 20 اردیبهشت 1362 متولد شد و در آستانه 40 سالگی هنوز خبری از ازدواج او نیست. طناز طباطبایی بازیگری را از سال 80 با فیلم جوانی در تلویزیون آغاز کرد و دیشب باباتو دیدم آیدا اولین تجربه بازیگری او در سینما است.

طناز طباطبایی بازیگر سینما

طناز طباطبایی بازیگر سینما

اندیشه فولادوند

اندیشه فولادوند بازیگر کشورمان 7 مهر 1361 متولد شد و در آستانه 40 سالگی هنوز مجرد است. اندیشه فولادوند بازیگری در سینما را با فیلم سربازهای جمعه در سال 82 آغاز کرد و مریم مقدس اولین تجربه بازیگری این هنرمند در تلویزیون بود.

اندیشه فولادوند بازیگر کشورمان

اندیشه فولادوند بازیگر کشورمان

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(34 رای)
85.8%

نظر دادن