ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، تغییر جنسیت فتحعلی اویسی و کشف حجاب فتحعلی اویسی و فتحعلی اویسی الان کجاست و تغییر جنسیت بازیگر بدون شرح و بازیگران ایرانی که تغییر جنسیت داده اند و فتحعلی اویسی قم و سریال تلویزیونی فتحعلی اویسی در نم نمک.

ماجرای تغییر جنسیت فتحعلی اویسی

کلیپی در فضای مجازی منتشر شده که در آن تغییر جنسیت فردی خارجی را نشان می دهد که این فرد شباهتی باورنکردنی با فتحعلی اویسی بازیگر کشورمان دارد.ماجرای تغییر جنسیت فتحعلی اویسی چیست؟ + عکسماجرای تغییر جنسیت فتحعلی اویسی چیست؟ + عکس

پس از آن شایعات تغییر جنسیت فتحعلی اویسی شکل گرفت.

تغییر جنسیت فتحعلی اویسی

بیوگرافی فتحعلی اویسی

فتحعلی اویسی فردویی متولد 25 دی 1324 بازیگر و کارگردان ایرانی بود. او فارغ التحصیل کارگردانی و بازیگری سینما از دانشگاه ایالتی تگزاس در سال 1353 بود.

فیلم ها و سریال ها

اویسی در آثار سینمایی مانند ناخدا خورشید ساخته ناصر تقوایی در 1365، سرب ساخته مسعود کیمیایی ، در 1367، هی جو ساخته منوچهر عسگری نسب در 1367، بانو ساخته داریوش مهرجویی در 1370، جهان پهلوان تختی ساخته علی حاتمی و بهروز افخمی در 1376 و مومیایی 3 ساخته محمدرضا هنرمند در 1378 ایفای نقش کرده است. او برای فیلم سرب و ناخدا خورشید نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم مرد از هفتمین جشنواره فیلم فجر شد.

تغییر جنسیت فتحعلی اویسی

همسر آقای اویسی خانم مهرانگیز بهرامی است و او دارای دو فرزند بنام های کتایون و علیرضا می باشد.

فتحعلی اویسی سه شنبه 13 مهر 1400 به دلیل سکته مغزی در بیمارستان لاله در شهرک غرب تهران درگذشت و در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

تغییر جنسیت فتحعلی اویسی

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(5 رای)
52%

نظر دادن